Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na Double Jump


zoolczeq
 Udostępnij

Pytanie

Witam mam trochę trudne (chyba) zlecenie. Mianowicie potrzebuje komendy która da graczowi piórko o nazwie Jump Boost które po kliknięciu prawym przyciskiem myszy będzie dawać taki jakby double jump na 10 kratek. Chciałbym też aby jeśli gracz już ma takie piórko w ekwipunku ta komenda nie dawała tego przedmiotu po raz drugi. Z góry dziękuje bardzo! <3 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
2 minuty temu, zoolczeq napisał:

Witam mam trochę trudne (chyba) zlecenie. Mianowicie potrzebuje komendy która da graczowi piórko o nazwie Jump Boost które po kliknięciu prawym przyciskiem myszy będzie dawać taki jakby double jump na 10 kratek. Chciałbym też aby jeśli gracz już ma takie piórko w ekwipunku ta komenda nie dawała tego przedmiotu po raz drugi. Z góry dziękuje bardzo! <3 

Poszukaj jakiegoś skryptu na double jump na forum, a go przerobię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
variables:
	{piorko.czas.%player%} = 1
	{piorko.on} = 1
options:
	pioro.czas: 5 #Czas w sekundach, po ktorym gracz moze uzyc ponownie Magicznego Piorka
	pioro.sila.przod: 1 #Z jaka predkoscia ma wyrzucac gracza w przod
	pioro.sila.gora: 1 #Z jaka predkoscia ma wyrzucac gracza w gore
#-###############-#
# Piorko #
#-###############-#

on jump:
	if player is holding feather:
		name of player's tool is "&f&lMagiczne Pioro":
			if {piorko.czas.%player%} is 1:
				{piorko.on} is 1:
					push the player upwards at velocity {@pioro.sila.gora}
					push the player horizontally forward at speed {@pioro.sila.przod}
					set {piorko.damage.%player%} to 1
					set {piorko.czas.%player%} to 0
					set {piorko.pozostaly.%player%} to {@pioro.czas}
					wait {@pioro.czas} seconds
					send "&f&lPodwojny skok jest juz gotowy do uzycia"
					set {piorko.czas.%player%} to 1
					set {piorko.damage.%player%} to 0	
every 1 second:
	loop all players:
		if {piorko.pozostaly.%loop-player%} > 1:
		add -1 to {piorko.pozostaly.%loop-player%}
on damage:
	damage was caused by fall:
		{piorko.damage.%victim%} is 1:
			cancel event
			set {piorko.damage.%victim%} to 0

Znalazłem cos takiego, moze byc? Chodzi w tym oto ze musisz miec piórko nazwane &f&lMagiczne Pioro i wtedy mozesz uzyc double jump skacząc co 5 sekund. Jak nie pasuje to moge znalezc inny :D

Edytowane przez zoolczeq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
7 minut temu, zoolczeq napisał:

Znalazłem cos takiego, moze byc? Chodzi w tym oto ze musisz miec piórko nazwane &f&lMagiczne Pioro i wtedy mozesz uzyc double jump skacząc co 5 sekund. Jak nie pasuje to moge znalezc inny :D

Jakiś niedoświadczony skrypter to pisał, ale mniejsza o to. Proszę.

options:
	cooldownTime: 5 seconds
	thrustForwards: 1
	thrustUpwards: 0.5

on right click:
	player's tool is feather named "&f&lMagiczne Pioro"
	player is on ground:
		send "&cStoisz na ziemi!" to player
		stop
	{cooldownDoubleJump::%player%} is set:
		difference between {cooldownDoubleJump::%player%} and now is less than {@cooldownTime}
		send "&cNie możesz jeszcze tego użyć!" to player
		stop
	set {cooldownDoubleJump::%player%} to now
	set {doubleJumpNoDamage::%player%} to true
	push player upwards with speed {@thrustUpwards}
	wait 1 tick
	push player forwards with speed {@thrustForwards}
					
on damage of player:
	damage cause is fall
	{doubleJumpNoDamage::%victim%} is set
	cancel event
	clear {doubleJumpNoDamage::%victim%}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...