Otóż mam sieć serwerów (na 1 serwie) i postanowiłem zrobić skrypt na spawny.
command /spawn: trigger: if player has permission "[*]": send "&7Teleportacja..." set {spawn123.%player%} to event-world execute console command "mvtp %player% %{spawn123.%player%}%" stop else: send "&7Teleportacja nastapi za 7 sekund. Prosze sie nie ruszac." set {_pos.spawn%player%} to location of player if {_pos.spawn%player%} isn't location of player: wait 2 tick send "&7Teleportacja anulowana. Ruszyles sie." stop else: wait 7 second send "&7Teleportacja..." set {spawn123.%player%} to event-world wait 2 tick execute console command "mvtp %player% %{spawn123.%player%}%" stop
Skrypt teleportuje gracza na spawn nawet jak się ruszy. Co jest nie tak?
Pytanie
jakubgross 3
Witam.
Otóż mam sieć serwerów (na 1 serwie) i postanowiłem zrobić skrypt na spawny.
Skrypt teleportuje gracza na spawn nawet jak się ruszy. Co jest nie tak?
Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam,
Jakub Gross :)
Edytowane przez jakubgrossOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi