Skocz do zawartości
  • 0

Problem z skryptem


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez Kormic,

Pytanie

Witam, 

mam problem z skryptem, który zrobiłem. 

Chcę, żeby skrypt działał w takowy sposób: Gdy będziemy trzymać żelazną siekierę o nazwie ''Rozdzieracz" gracz dostaje effekt słabości ( weakness ) na 1 sekundę. 

Tak wygląda fragment w skrypcie, który nie działa, bo reszta skryptu działa:

 

if player is holding iron axe:
apply potion weakness for 2 second:

 

 

Edytowane przez xNightix_
Usunięty#26736

Umieszczam kod w code.

Notatka dodana przez Usunięty#26736

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1
  • Rozwiązanie
2 minuty temu, CzarnyRycerzTV napisał:

Nadal występuje mi błąd, a zastąpiłem ''is" z "will be". Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Ach, nie zauważyłem dwóch rzeczy.

1. Nie usunąłeś dwukropka na końcu warunku.

2. Miałeś wstawić siekierkę z nazwą, nie samą nazwę.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
2 minuty temu, CzarnyRycerzTV napisał:

Witam, 

mam problem z skryptem, który zrobiłem. 

Chcę, żeby skrypt działał w takowy sposób: Gdy będziemy trzymać żelazną siekierę o nazwie ''Rozdzieracz" gracz dostaje effekt słabości ( weakness ) na 1 sekundę. 

Tak wygląda fragment w skrypcie, który nie działa, bo reszta skryptu działa:

 

if player is holding iron axe:
apply potion weakness for 2 second:

 

 

Pokaż cały skrypt.

Edytowane przez xNightix_
Usunięty#26736

Naprawiam cytat.

Notatka dodana przez Usunięty#26736

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Napisano (edytowane)
if player is holding iron axe:
apply potion weakness for 2 second:

on damage:
 attacker's tool is iron axe named "&f&k|&6&k&l|&f&k| &6&lROZDZIERACZ &f&k|&6&k&l|&f&k|"
 apply potion of slowness 2 to victim for 2 second
 apply potion of blindness to victim for 2 second

@Kormic

Edytowane przez CzarnyRycerzTV
Źle wykonane cytowanie
Usunięty#26736

Proszę o wstawianie kodu w code.

Notatka dodana przez Usunięty#26736

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
4 minuty temu, CzarnyRycerzTV napisał:
if player is holding iron axe:
apply potion weakness for 2 second:

on damage:
 attacker's tool is iron axe named "&f&k|&6&k&l|&f&k| &6&lROZDZIERACZ &f&k|&6&k&l|&f&k|"
 apply potion of slowness 2 to victim for 2 second
 apply potion of blindness to victim for 2 second

 

To nie ma prawa działać, gdyż nie ma takiego eventu. Użyj 'on tool change' wraz z 'on inventory click'.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
1 minutę temu, CzarnyRycerzTV napisał:

Czy mógłbyś mi z tym pomóc - pokazać jak to napisać, bo mam z tym problem?

A czego nie rozumiesz? Wolę wyjaśnić konkretną rzecz aniżeli wyjaśniać wszystko od A do Z.

Jeżeli natomiast potrzebujesz takiego wyjaśnienia, mogę wyjaśnić.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
2 minuty temu, Kormic napisał:

A czego nie rozumiesz? Wolę wyjaśnić konkretną rzecz aniżeli wyjaśniać wszystko od A do Z.

Jeżeli natomiast potrzebujesz takiego wyjaśnienia, mogę wyjaśnić.

Nie rozumiem jak napisać w skrypcie on tool change, żeby działało to poprawnie tak jak chciałem ://

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
1 minutę temu, CzarnyRycerzTV napisał:

Nie rozumiem jak napisać w skrypcie on tool change, żeby działało to poprawnie tak jak chciałem ://

Użyj tego eventu, sprawdzaj w nim czy 'tool after the event' to ta twoja siekiera, a następnie nakładasz graczowi efekt.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
25 minut temu, Kormic napisał:

Użyj tego eventu, sprawdzaj w nim czy 'tool after the event' to ta twoja siekiera, a następnie nakładasz graczowi efekt.

Sprawa wygląda tak, że udało mi się zrobić, żeby gdy wyciągniemy siekierę to daje nam efekt, ale jest problem - Działa to na każdy przedmiot, który wyciągnę ://

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
1 minutę temu, CzarnyRycerzTV napisał:

Sprawa wygląda tak, że udało mi się zrobić, żeby gdy wyciągniemy siekierę to daje nam efekt, ale jest problem - Działa to na każdy przedmiot, który wyciągnę ://

Gdyż nie sprawdzasz przedmiotu (lub źle zrobiłeś warunek).

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Napisano (edytowane)
2 minuty temu, Kormic napisał:

Gdyż nie sprawdzasz przedmiotu (lub źle zrobiłeś warunek).

on tool change:
 if player's tool is iron axe named "&f&k|&6&k&l|&f&k| &6&lROZDZIERACZ &f&k|&6&k&l|&f&k|":
 apply fire resistance to the player for 1 seconds

 

Czyli co mam źle, bo już sam nie wiem ://

Edytowane przez xNightix_
Usunięty#26736

Proszę o umieszczanie kodu w code.

Notatka dodana przez Usunięty#26736

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
1 minutę temu, CzarnyRycerzTV napisał:
on tool change:
 if player's tool is iron axe named "&f&k|&6&k&l|&f&k| &6&lROZDZIERACZ &f&k|&6&k&l|&f&k|":
 apply fire resistance to the player for 1 seconds

 

Czyli co mam źle, bo już sam nie wiem ://

Podałem ci wyżej - 'tool after the event is [twój item]'.

Poza tym usuń 'if' i dwukropek na końcu warunku.

Edytowane przez xNightix_
Usunięty#26736

Naprawiam cytat.

Notatka dodana przez Usunięty#26736

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Napisano (edytowane)
8 godzin temu, Kormic napisał:

Podałem ci wyżej - 'tool after the event is [twój item]'.

Poza tym usuń 'if' i dwukropek na końcu warunku.

on tool change:
 tool after the event is iron axe:
 player's tool is iron axe named "&f&k|&6&k&l|&f&k| &6&lROZDZIERACZ &f&k|&6&k&l|&f&k|":
 apply weakness to the player for 1 seconds

 

Nadal nie działa - robie wszystko dobrze?

Edytowane przez xNightix_
Usunięty#26736

Ostatni raz proszę byś zaczął umieszczać kod w code, ponieważ forum posiada taką opcję formatowania.

Notatka dodana przez Usunięty#26736

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
8 godzin temu, CzarnyRycerzTV napisał:
on tool change:
 tool after the event is iron axe:
 player's tool is iron axe named "&f&k|&6&k&l|&f&k| &6&lROZDZIERACZ &f&k|&6&k&l|&f&k|":
 apply weakness to the player for 1 seconds

 

Nadal nie działa - robie wszystko dobrze?

Nie.

Usuń ten warunek z 'player's tool' oraz w pierwszym warunku zamień 'iron axe' na siekierkę z tą twoją nazwą.

Edytowane przez xNightix_
Usunięty#26736

Naprawiam cytat.

Notatka dodana przez Usunięty#26736

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Napisano (edytowane)
8 godzin temu, Kormic napisał:

Nie.

Usuń ten warunek z 'player's tool' oraz w pierwszym warunku zamień 'iron axe' na siekierkę z tą twoją nazwą.

on tool change:
 tool after the event is &f&k|&6&k&l|&f&k| &6&lROZDZIERACZ &f&k|&6&k&l|&f&k|:
 apply weakness to the player for 1 seconds

 

Teraz wyskakuje błąd :/

Edytowane przez xNightix_
Usunięty#26736

Używaj code.

Notatka dodana przez Usunięty#26736

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
8 godzin temu, CzarnyRycerzTV napisał:
on tool change:
 tool after the event is &f&k|&6&k&l|&f&k| &6&lROZDZIERACZ &f&k|&6&k&l|&f&k|:
 apply weakness to the player for 1 seconds

 

Teraz wyskakuje błąd :/

Zapomniałeś o cudzysłowie przy nazwie.

Edytowane przez xNightix_
Usunięty#26736

Naprawiam cytat.

Notatka dodana przez Usunięty#26736

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Napisano (edytowane)
8 godzin temu, Kormic napisał:

Zapomniałeś o cudzysłowie przy nazwie.

on tool change:
 tool after the event is "&f&k|&6&k&l|&f&k| &6&lROZDZIERACZ &f&k|&6&k&l|&f&k|":
 apply weakness to the player for 1 seconds

 

Nadal wyskakuje błąd ://

Edytowane przez xNightix_
Usunięty#26736

Używaj code.

Notatka dodana przez Usunięty#26736

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
8 godzin temu, CzarnyRycerzTV napisał:
on tool change:
 tool after the event is "&f&k|&6&k&l|&f&k| &6&lROZDZIERACZ &f&k|&6&k&l|&f&k|":
 apply weakness to the player for 1 seconds

 

Nadal wyskakuje błąd ://

Jaki błąd?

Spróbuj zastąpić 'is' z 'will be'.

Edytowane przez xNightix_
Usunięty#26736

Naprawiam cytat.

Notatka dodana przez Usunięty#26736

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...