Skocz do zawartości
  • 0

Zaczarowany Kilof


yt987
 Udostępnij

Pytanie

Jak chciałem jednak dopisać, że koledze nalicza a mi nie to nie zdążyłem, ponieważ zamknęli mi temat, więc tutaj dopiszę.

Witam. Mam problem ze skryptem na kilof który daje item po wykopaniu 5000 stone'a. W opisie kilofa nie nalicza mi postępu a koledze to nalicza, ale nie zeruje podczas gdy wykopie taką ilość kamienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Teraz, yt987 napisał:

Jak chciałem jednak dopisać, że koledze nalicza a mi nie to nie zdążyłem, ponieważ zamknęli mi temat, więc tutaj dopiszę.

Witam. Mam problem ze skryptem na kilof który daje item po wykopaniu 5000 stone'a. W opisie kilofa nie nalicza mi postępu a koledze to nalicza, ale nie zeruje podczas gdy wykopie taką ilość kamienia.

A miało ją zerować? Nie wiedziałem.

Wyczyść sobie zmienne...

command /wyczysc:
	trigger:
		clear {hasMinedStone::*}
		clear {minedStone::*}

... a następnie użyj tego skryptu. Tamte kilofy wywal i spróbuj od nowa.

Nie testowałem skryptu.

on mine of stone:
	{hasMinedStone::%player%} is not set
	player's tool's type is wooden pickaxe
	player's tool's name is "Kilof"
	set {_num} to 1
	loop player's tool's lore:
		loop-value contains "Postęp: ":
			set {_v} to uncoloured loop-value
			exit loop
		add 1 to {_num}
	set {_l} to (subtext of {_v} from character 9 to character (length of {_v} - 5)) parsed as integer
	add 1 to {_v}
	set line {_num} of player's tool's lore to "&bPostęp: &6%{_v}%/5000"	
	{_v} >= 5000
	set {hasMinedStone::%player%} to true
	set {_r} to random integer between 1 and 3
	if {_r} is 1:
		set {_i} to dirt named "Moneta x64"
	else if {_r} is 2:
		set {_i} to stone named "Skała x64"
	else if {_r} is 3:
		set {_i} to gold block named "Złoto x64"
	if player has enough space for {_i}:
		give player {_i}
	else:
		drop {_i} at event-block

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, Kormic napisał:

A miało ją zerować? Nie wiedziałem.

Wyczyść sobie zmienne...


command /wyczysc:
	trigger:
		clear {hasMinedStone::*}
		clear {minedStone::*}

... a następnie użyj tego skryptu. Tamte kilofy wywal i spróbuj od nowa.

Nie testowałem skryptu.


on mine of stone:
	{hasMinedStone::%player%} is not set
	player's tool's type is wooden pickaxe
	player's tool's name is "Kilof"
	set {_num} to 1
	loop player's tool's lore:
		loop-value contains "Postęp: ":
			set {_v} to uncoloured loop-value
			exit loop
		add 1 to {_num}
	set {_l} to (subtext of {_v} from character 9 to character (length of {_v} - 5)) parsed as integer
	add 1 to {_v}
	set line {_num} of player's tool's lore to "&bPostęp: &6%{_v}%/5000"	
	{_v} >= 5000
	set {hasMinedStone::%player%} to true
	set {_r} to random integer between 1 and 3
	if {_r} is 1:
		set {_i} to dirt named "Moneta x64"
	else if {_r} is 2:
		set {_i} to stone named "Skała x64"
	else if {_r} is 3:
		set {_i} to gold block named "Złoto x64"
	if player has enough space for {_i}:
		give player {_i}
	else:
		drop {_i} at event-block

 

teraz to dodaje mi te ...

Zobacz sam (patrz na lore co się dzieje jak wykopałem 1 stone'a)

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

 

nie wysłały się 2 screeny Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Nieaktywny

Łączę posty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
13 minut temu, yt987 napisał:

teraz to dodaje mi te ...

Zobacz sam (patrz na lore co się dzieje jak wykopałem 1 stone'a)

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Mogę wiedzieć którą masz wersję serwera i Skripta?

Przyda się również silnik serwera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
22 minuty temu, yt987 napisał:

Spigot 1.15.2  

Wersja Java: Java 8

Wersja skript: 2.5.3

To wystarczy?

Okazało się, że pomyliłem zmienne...

on mine of stone:
	{hasMinedStone::%player%} is not set
	player's tool's type is wooden pickaxe
	player's tool's name is "Kilof"
	set {_num} to 1
	loop player's tool's lore:
		loop-value contains "Postęp: ":
			set {_v} to uncoloured loop-value
			exit loop
		add 1 to {_num}
	set {_val} to (subtext of {_v} from character 9 to character (length of {_v} - 5)) parsed as integer
	add 1 to {_val}
	set line {_num} of player's tool's lore to "&bPostęp: &6%{_val}%/5000"	
	{_l} >= 5000
	set {hasMinedStone::%player%} to true
	set {_r} to random integer between 1 and 3
	if {_r} is 1:
		set {_i} to dirt named "Moneta x64"
	else if {_r} is 2:
		set {_i} to stone named "Skała x64"
	else if {_r} is 3:
		set {_i} to gold block named "Złoto x64"
	if player has enough space for {_i}:
		give player {_i}
	else:
		drop {_i} at event-block
		
command /test:
	trigger:
		give player wooden pickaxe named "Kilof" with lore "&bPostęp: &60/5000"

Już wszystko działa, sprawdzałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 godzin temu, Kormic napisał:

Okazało się, że pomyliłem zmienne...

on mine of stone:
	{hasMinedStone::%player%} is not set
	player's tool's type is wooden pickaxe
	player's tool's name is "Kilof"
	set {_num} to 1
	loop player's tool's lore:
		loop-value contains "Postęp: ":
			set {_v} to uncoloured loop-value
			exit loop
		add 1 to {_num}
	set {_val} to (subtext of {_v} from character 9 to character (length of {_v} - 5)) parsed as integer
	add 1 to {_val}
	set line {_num} of player's tool's lore to "&bPostęp: &6%{_val}%/5000"	
	{_l} >= 5000
	set {hasMinedStone::%player%} to true
	set {_r} to random integer between 1 and 3
	if {_r} is 1:
		set {_i} to dirt named "Moneta x64"
	else if {_r} is 2:
		set {_i} to stone named "Skała x64"
	else if {_r} is 3:
		set {_i} to gold block named "Złoto x64"
	if player has enough space for {_i}:
		give player {_i}
	else:
		drop {_i} at event-block
		
command /test:
	trigger:
		give player wooden pickaxe named "Kilof" with lore "&bPostęp: &60/5000"

Już wszystko działa, sprawdzałem.

A i jeszcze jedno: czy jest możliwość zrobienia skryptu na tabliczkę która pozwoli na naprawę tego kilofa za np. 1 Blok żelaza pod nazwą "&f&lNaprawa Zaczarowanego Kilofa" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, yt987 napisał:

A i jeszcze jedno: czy jest możliwość zrobienia skryptu na tabliczkę która pozwoli na naprawę tego kilofa za np. 1 Blok żelaza pod nazwą "&f&lNaprawa Zaczarowanego Kilofa" ?

Albo, żeby ten kilof był niezniszczalny na zawsze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
8 minut temu, Kormic napisał:

Tak.

command /test:
	trigger:
		give player unbreakable wooden pickaxe named "Kilof" with lore "&bPostęp: &60/5000"

 

i teraz jak dokopałem te 5000 to nic nie dało i teraz mi się naliczyło 5004/5000 więc coś z dropem i wyzerowaniem się popsuło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 minut temu, yt987 napisał:

i teraz jak dokopałem te 5000 to nic nie dało i teraz mi się naliczyło 5004/5000 więc coś z dropem i wyzerowaniem się popsuło.

Dlatego nie resetowało, gdyż nie było żadnego resetowania, a nagrody nie działały, bo nadal w skrypcie była używana zła zmienna.

Już wszystko powinno grać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
8 minut temu, Kormic napisał:

Dlatego nie resetowało, gdyż nie było żadnego resetowania, a nagrody nie działały, bo nadal w skrypcie była używana zła zmienna.

Już wszystko powinno grać.

 

Dzięki. Teraz napewno już wszystko działa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...