Skocz do zawartości
  • 0

Rangi


Lemonyt30
 Udostępnij

Pytanie

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Teraz, Lemonyt30 napisał:

witam mam pytanie czy  do  np. if groups of player contains "vip" : można dodać kolejną rangę bez robienia nowej liniki tego kodu

Jak najbardziej jest to możliwe. Wystarczy po "vip" dodać 'and "inna grupa":'.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Lemonyt30 napisał:

Niestety ale mi to nie działa

W takim razie najprawdopodobniej używasz jakiejś starej wersji Skripta, w której 'contains' nie działało dobrze (albo w ogóle nie działa, a powinno).

Skoro to nie działa, rozbij sobie ten warunek na dwa warunki. W pierwszym sprawdzasz czy zawiera grupę "vip", natomiast w drugim sprawdzasz czy zawiera grupę "vip+".

Jeżeli planujesz dodać sprawdzanie dla większej ilości rang (4 i więcej), tutaj zainteresowałbym się zapętleniem listy.

# Tworzymy listę z naszymi grupami
set {_groups::*} to "vip", "vip+", "vip++", "svip", "svip+" and "svip++"

# Zapętlamy naszą listę
loop {_groups::*}:
	
	# Sprawdzamy czy gracz nie jest w zapętlanej grupie
	player's groups doesn't contain loop-value
	
	# Jeżeli nie jest w tej grupie, ustawiamy zmienną
	set {_noGroup} to true
	
# Sprawdzamy czy zmienna nie jest ustawiona i tylko 
# jeżeli nie jest ustawiona, kod może się wykonywać dalej
{_noGroup} is not set

# Gdy zmienna {_noGroup} nie jest ustawiona, wiemy że gracz posiada
# wszystkie wymagane przez nas grupy

Zamiast ustawiania zmiennej możemy równie dobrze zwiększać sobie jakąś zmienną o 1, a w warunku na końcu sprawdzamy czy wartość naszej zmiennej jest równa wielkości listy {_groups::*}.

{_zmienna} is (size of {_groups::*})

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
22 minuty temu, Kormic napisał:

W takim razie najprawdopodobniej używasz jakiejś starej wersji Skripta, w której 'contains' nie działało dobrze (albo w ogóle nie działa, a powinno).

Skoro to nie działa, rozbij sobie ten warunek na dwa warunki. W pierwszym sprawdzasz czy zawiera grupę "vip", natomiast w drugim sprawdzasz czy zawiera grupę "vip+".

Jeżeli planujesz dodać sprawdzanie dla większej ilości rang (4 i więcej), tutaj zainteresowałbym się zapętleniem listy.


# Tworzymy listę z naszymi grupami
set {_groups::*} to "vip", "vip+", "vip++", "svip", "svip+" and "svip++"

# Zapętlamy naszą listę
loop {_groups::*}:
	
	# Sprawdzamy czy gracz nie jest w zapętlanej grupie
	player's groups doesn't contain loop-value
	
	# Jeżeli nie jest w tej grupie, ustawiamy zmienną
	set {_noGroup} to true
	
# Sprawdzamy czy zmienna nie jest ustawiona i tylko 
# jeżeli nie jest ustawiona, kod może się wykonywać dalej
{_noGroup} is not set

# Gdy zmienna {_noGroup} nie jest ustawiona, wiemy że gracz posiada
# wszystkie wymagane przez nas grupy

Zamiast ustawiania zmiennej możemy równie dobrze zwiększać sobie jakąś zmienną o 1, a w warunku na końcu sprawdzamy czy wartość naszej zmiennej jest równa wielkości listy {_groups::*}.


{_zmienna} is (size of {_groups::*})

 

Używam najnowszej wersji skripta 

ale spróbuję zastosować to co podałeś

Dzięki

 

22 minuty temu, Kormic napisał:

W takim razie najprawdopodobniej używasz jakiejś starej wersji Skripta, w której 'contains' nie działało dobrze (albo w ogóle nie działa, a powinno).

Skoro to nie działa, rozbij sobie ten warunek na dwa warunki. W pierwszym sprawdzasz czy zawiera grupę "vip", natomiast w drugim sprawdzasz czy zawiera grupę "vip+".

Jeżeli planujesz dodać sprawdzanie dla większej ilości rang (4 i więcej), tutaj zainteresowałbym się zapętleniem listy.



# Tworzymy listę z naszymi grupami
set {_groups::*} to "vip", "vip+", "vip++", "svip", "svip+" and "svip++"

# Zapętlamy naszą listę
loop {_groups::*}:
	
	# Sprawdzamy czy gracz nie jest w zapętlanej grupie
	player's groups doesn't contain loop-value
	
	# Jeżeli nie jest w tej grupie, ustawiamy zmienną
	set {_noGroup} to true
	
# Sprawdzamy czy zmienna nie jest ustawiona i tylko 
# jeżeli nie jest ustawiona, kod może się wykonywać dalej
{_noGroup} is not set

# Gdy zmienna {_noGroup} nie jest ustawiona, wiemy że gracz posiada
# wszystkie wymagane przez nas grupy

Zamiast ustawiania zmiennej możemy równie dobrze zwiększać sobie jakąś zmienną o 1, a w warunku na końcu sprawdzamy czy wartość naszej zmiennej jest równa wielkości listy {_groups::*}.



{_zmienna} is (size of {_groups::*})

 

podaj jakiś przykład

Nieaktywny

Łączę posty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...