Witam potrzebuje przerobienia tego skriptu tak aby zamiast wyswietlanego stone w gui było widać głowe gracza które dane miejsce zajmuje
command /Topka:
trigger:
set {_kamien::*} to createTop("kamien", 54, "&6[I]&7. &f[P] &7wykopał &6[V] &7bloków kamiena")
set {_gui} to chest inventory with 6 rows named "{@guiName}"
set slot (integers between 0 and 54) of {_gui} to gray stained glass pane named "{@n}"
loop (size of {_kamien::*}) times:
set slot (loop-number - 1) of {_gui} to stone named {_kamien::%loop-number%}
open {_gui} to player
Pytanie
UnioNS 5
Witam potrzebuje przerobienia tego skriptu tak aby zamiast wyswietlanego stone w gui było widać głowe gracza które dane miejsce zajmuje
command /Topka: trigger: set {_kamien::*} to createTop("kamien", 54, "&6[I]&7. &f[P] &7wykopał &6[V] &7bloków kamiena") set {_gui} to chest inventory with 6 rows named "{@guiName}" set slot (integers between 0 and 54) of {_gui} to gray stained glass pane named "{@n}" loop (size of {_kamien::*}) times: set slot (loop-number - 1) of {_gui} to stone named {_kamien::%loop-number%} open {_gui} to player
Korzystam z funkcji createTop od Pana Marudy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 odpowiedź na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.