dawid3ak 0 Opublikowano 24 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 stycznia 2021 Hej. Napisałby mi ktoś skrypt na podmianę główek? Chodzi o to, że podchodzę do główki gracza, która jest postawiona na spawnie, klikam RPM i ją zmieniam na swoją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 24 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 stycznia 2021 3 minuty temu, dawid3ak napisał: Hej. Napisałby mi ktoś skrypt na podmianę główek? Chodzi o to, że podchodzę do główki gracza, która jest postawiona na spawnie, klikam RPM i ją zmieniam na swoją. W internecie jest kilka takich skryptów, wystarczy nieco dłużej poszukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 dawid3ak 0 Opublikowano 24 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 24 stycznia 2021 Teraz, Kormic napisał: W internecie jest kilka takich skryptów, wystarczy nieco dłużej poszukać. Szukam już trochę czasu. Podeślesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 24 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 stycznia 2021 3 minuty temu, dawid3ak napisał: Szukam już trochę czasu. Podeślesz? W najprostszej formie możesz spróbować tak: on right click: type of clicked block is player head item set clicked block to player's head Ewentualnie zamień 'player's head' na 'player's skull'. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 dawid3ak 0 Opublikowano 24 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 24 stycznia 2021 Teraz, Kormic napisał: W najprostszej formie możesz spróbować tak: on right click: type of clicked block is player head item set clicked block to player's head Ewentualnie zamień 'player's head' na 'player's skull'. Ok, a da się jakoś zrobić hologram nad tą główką (który zmienia się razem z nią) i wyświetla nick właściciela główki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 24 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 stycznia 2021 Teraz, dawid3ak napisał: Ok, a da się jakoś zrobić hologram nad tą główką (który zmienia się razem z nią) i wyświetla nick właściciela główki? Proszę, skrypt nietestowany. on right click: type of clicked block is player head item set clicked block to player's head loop all entities in radius 2 around clicked block: loop-entity is armor stand set {_as} to loop-entity exit loop if {_as} is set: set display name of {_as} to player's name else: spawn armor stand at block below clicked block apply potion of invisibility 1 without any particles to last spawned armor stand for 999 days set display name of last spawned armor stand to player's name Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 dawid3ak 0 Opublikowano 25 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 25 stycznia 2021 9 godzin temu, Kormic napisał: Proszę, skrypt nietestowany. on right click: type of clicked block is player head item set clicked block to player's head loop all entities in radius 2 around clicked block: loop-entity is armor stand set {_as} to loop-entity exit loop if {_as} is set: set display name of {_as} to player's name else: spawn armor stand at block below clicked block apply potion of invisibility 1 without any particles to last spawned armor stand for 999 days set display name of last spawned armor stand to player's name a block can't be set to the eye location of the player because the latter is not an item type (glowki.sk, line 3: set clicked block to player's head') Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 25 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 stycznia 2021 9 minut temu, dawid3ak napisał: a block can't be set to the eye location of the player because the latter is not an item type (glowki.sk, line 3: set clicked block to player's head') Spróbuj zamienić w błędnej linijce 'player's head' na 'player's skull'. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 dawid3ak 0 Opublikowano 25 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 25 stycznia 2021 5 minut temu, Kormic napisał: Spróbuj zamienić w błędnej linijce 'player's head' na 'player's skull'. Działa, błędu nie ma, ale główki się nie zamieniają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 25 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 stycznia 2021 10 minut temu, dawid3ak napisał: Działa, błędu nie ma, ale główki się nie zamieniają. W takim razie spróbujemy z dodatkiem Skellett. on right click: clicked block is floor head set skull owner of clicked block to (player's name) parsed as offlineplayer loop all entities in radius 2 around clicked block: loop-entity is armor stand set {_as} to loop-entity exit loop if {_as} is set: set display name of {_as} to player's name else: spawn armor stand at block below clicked block apply potion of invisibility 1 without any particles to last spawned armor stand for 999 days set display name of last spawned armor stand to player's name Jeżeli nie zadziała, zobacz czym jest 'clicked block' oraz co zwraca 'clicked block's type'. on left click: send "%clicked block%" send "%clicked block's type%" Wystarczy, że klikniesz na tę główkę lewym przyciskiem myszy. Podaj co zostanie wysłane na czacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 dawid3ak 0 Opublikowano 25 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 25 stycznia 2021 4 minuty temu, Kormic napisał: W takim razie spróbujemy z dodatkiem Skellett. on right click: clicked block is floor head set skull owner of clicked block to (player's name) parsed as offlineplayer loop all entities in radius 2 around clicked block: loop-entity is armor stand set {_as} to loop-entity exit loop if {_as} is set: set display name of {_as} to player's name else: spawn armor stand at block below clicked block apply potion of invisibility 1 without any particles to last spawned armor stand for 999 days set display name of last spawned armor stand to player's name Jeżeli nie zadziała, zobacz czym jest 'clicked block' oraz co zwraca 'clicked block's type'. on left click: send "%clicked block%" send "%clicked block's type%" Wystarczy, że klikniesz na tę główkę lewym przyciskiem myszy. Podaj co zostanie wysłane na czacie. Nie zwraca nic. W konsoli taki błąd: the clicked block is not a world (glowki.sk, line 7: set skull owner of clicked block to (player's name) parsed as offlineplayer'). Skeletta mam. I strasznie dużo błędów wypluwa. [08:26:35 ERROR]: Could not pass event PlayerInteractEvent to Skript v2.2-dev37c java.lang.NoSuchMethodError: org.bukkit.event.player.PlayerInteractEvent.getHand()Lorg/bukkit/inventory/EquipmentSlot; at ch.njol.skript.events.EvtClick.check(EvtClick.java:191) ~[?:?] at ch.njol.skript.SkriptEventHandler.check(SkriptEventHandler.java:146) ~[?:?] at ch.njol.skript.SkriptEventHandler$1.execute(SkriptEventHandler.java:110) ~[?:?] at org.bukkit.plugin.RegisteredListener.callEvent(RegisteredListener.java:62) ~[srv.jar:git-Spigot-7d15d07-c194444] at org.bukkit.plugin.SimplePluginManager.fireEvent(SimplePluginManager.java:502) [srv.jar:git-Spigot-7d15d07-c194444] at org.bukkit.plugin.SimplePluginManager.callEvent(SimplePluginManager.java:487) [srv.jar:git-Spigot-7d15d07-c194444] at org.bukkit.craftbukkit.v1_9_R1.event.CraftEventFactory.callPlayerInteractEvent(CraftEventFactory.java:212) [srv.jar:git-Spigot-7d15d07-c194444] at org.bukkit.craftbukkit.v1_9_R1.event.CraftEventFactory.callPlayerInteractEvent(CraftEventFactory.java:179) [srv.jar:git-Spigot-7d15d07-c194444] at net.minecraft.server.v1_9_R1.PlayerInteractManager.a(PlayerInteractManager.java:110) [srv.jar:git-Spigot-7d15d07-c194444] at net.minecraft.server.v1_9_R1.PlayerConnection.a(PlayerConnection.java:784) [srv.jar:git-Spigot-7d15d07-c194444] at net.minecraft.server.v1_9_R1.PacketPlayInBlockDig.a(SourceFile:40) [srv.jar:git-Spigot-7d15d07-c194444] at net.minecraft.server.v1_9_R1.PacketPlayInBlockDig.a(SourceFile:10) [srv.jar:git-Spigot-7d15d07-c194444] at net.minecraft.server.v1_9_R1.PlayerConnectionUtils$1.run(SourceFile:13) [srv.jar:git-Spigot-7d15d07-c194444] at java.util.concurrent.Executors$RunnableAdapter.call(Unknown Source) [?:1.8.0_271] at java.util.concurrent.FutureTask.run(Unknown Source) [?:1.8.0_271] at net.minecraft.server.v1_9_R1.SystemUtils.a(SourceFile:45) [srv.jar:git-Spigot-7d15d07-c194444] at net.minecraft.server.v1_9_R1.MinecraftServer.D(MinecraftServer.java:716) [srv.jar:git-Spigot-7d15d07-c194444] at net.minecraft.server.v1_9_R1.DedicatedServer.D(DedicatedServer.java:400) [srv.jar:git-Spigot-7d15d07-c194444] at net.minecraft.server.v1_9_R1.MinecraftServer.C(MinecraftServer.java:655) [srv.jar:git-Spigot-7d15d07-c194444] at net.minecraft.server.v1_9_R1.MinecraftServer.run(MinecraftServer.java:554) [srv.jar:git-Spigot-7d15d07-c194444] at java.lang.Thread.run(Unknown Source) [?:1.8.0_271] [08:26:35 ERROR]: Could not pass event PlayerInteractEvent to Skript v2.2-dev37c java.lang.NoSuchMethodError: org.bukkit.event.player.PlayerInteractEvent.getHand()Lorg/bukkit/inventory/EquipmentSlot; at ch.njol.skript.events.EvtClick.check(EvtClick.java:191) ~[?:?] at ch.njol.skript.SkriptEventHandler.check(SkriptEventHandler.java:146) ~[?:?] at ch.njol.skript.SkriptEventHandler$1.execute(SkriptEventHandler.java:110) ~[?:?] at org.bukkit.plugin.RegisteredListener.callEvent(RegisteredListener.java:62) ~[srv.jar:git-Spigot-7d15d07-c194444] at org.bukkit.plugin.SimplePluginManager.fireEvent(SimplePluginManager.java:502) [srv.jar:git-Spigot-7d15d07-c194444] at org.bukkit.plugin.SimplePluginManager.callEvent(SimplePluginManager.java:487) [srv.jar:git-Spigot-7d15d07-c194444] at org.bukkit.craftbukkit.v1_9_R1.event.CraftEventFactory.callPlayerInteractEvent(CraftEventFactory.java:212) [srv.jar:git-Spigot-7d15d07-c194444] at org.bukkit.craftbukkit.v1_9_R1.event.CraftEventFactory.callPlayerInteractEvent(CraftEventFactory.java:179) [srv.jar:git-Spigot-7d15d07-c194444] at net.minecraft.server.v1_9_R1.PlayerInteractManager.a(PlayerInteractManager.java:110) [srv.jar:git-Spigot-7d15d07-c194444] at net.minecraft.server.v1_9_R1.PlayerConnection.a(PlayerConnection.java:784) [srv.jar:git-Spigot-7d15d07-c194444] at net.minecraft.server.v1_9_R1.PacketPlayInBlockDig.a(SourceFile:40) [srv.jar:git-Spigot-7d15d07-c194444] at net.minecraft.server.v1_9_R1.PacketPlayInBlockDig.a(SourceFile:10) [srv.jar:git-Spigot-7d15d07-c194444] at net.minecraft.server.v1_9_R1.PlayerConnectionUtils$1.run(SourceFile:13) [srv.jar:git-Spigot-7d15d07-c194444] at java.util.concurrent.Executors$RunnableAdapter.call(Unknown Source) [?:1.8.0_271] at java.util.concurrent.FutureTask.run(Unknown Source) [?:1.8.0_271] at net.minecraft.server.v1_9_R1.SystemUtils.a(SourceFile:45) [srv.jar:git-Spigot-7d15d07-c194444] at net.minecraft.server.v1_9_R1.MinecraftServer.D(MinecraftServer.java:716) [srv.jar:git-Spigot-7d15d07-c194444] at net.minecraft.server.v1_9_R1.DedicatedServer.D(DedicatedServer.java:400) [srv.jar:git-Spigot-7d15d07-c194444] at net.minecraft.server.v1_9_R1.MinecraftServer.C(MinecraftServer.java:655) [srv.jar:git-Spigot-7d15d07-c194444] at net.minecraft.server.v1_9_R1.MinecraftServer.run(MinecraftServer.java:554) [srv.jar:git-Spigot-7d15d07-c194444] at java.lang.Thread.run(Unknown Source) [?:1.8.0_271] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 25 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 stycznia 2021 3 minuty temu, dawid3ak napisał: Nie zwraca nic. W konsoli taki błąd: the clicked block is not a world (glowki.sk, line 7: set skull owner of clicked block to (player's name) parsed as offlineplayer'). Skeletta mam. I strasznie dużo błędów wypluwa. Podaj proszę: wersję serwera (tutaj widzę, że 1.9, ale wolę się upewnić) listę dodatków do Skripta wraz z ich wersjami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 dawid3ak 0 Opublikowano 25 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 25 stycznia 2021 1 minutę temu, Kormic napisał: Podaj proszę: wersję serwera (tutaj widzę, że 1.9, ale wolę się upewnić) listę dodatków do Skripta wraz z ich wersjami 1.9 (2175 wersji do tyłu) - Skellett Legacy - SkQuery 4.1.4 - skRyFall 1.9.23 - Vixio 2.0.7 - WildSkript (?) - TuSke (?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 25 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 stycznia 2021 1 minutę temu, dawid3ak napisał: 1.9 (2175 wersji do tyłu) Masz stary silnik, cholernie stary. Jeżeli możesz, zaktualizuj go przynajmniej do wersji 1.9.4, abyś mógł użyć Skripta 2.5.3 (najnowszego). 1 minutę temu, dawid3ak napisał: - Skellett Legacy - SkQuery 4.1.4 - skRyFall 1.9.23 - Vixio 2.0.7 - WildSkript (?) - TuSke (?) Zostawisz jedynie Skripta i Skelletta, a następnie zobacz czy nadal sypie błędami w konsoli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 dawid3ak 0 Opublikowano 25 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 25 stycznia 2021 5 minut temu, Kormic napisał: Masz stary silnik, cholernie stary. Jeżeli możesz, zaktualizuj go przynajmniej do wersji 1.9.4, abyś mógł użyć Skripta 2.5.3 (najnowszego). Zostawisz jedynie Skripta i Skelletta, a następnie zobacz czy nadal sypie błędami w konsoli. Teraz sam Skript działa dobrze, ale... [08:58:23 ERROR]: Can't compare a block with 'floor head' (glowki.sk, line 6: clicked block is floor head') [08:58:23 ERROR]: the clicked block is not a world (glowki.sk, line 7: set skull owner of clicked block to (player's name) parsed as offlineplayer') Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 25 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 stycznia 2021 Teraz, dawid3ak napisał: Teraz sam Skript działa dobrze, ale... [08:58:23 ERROR]: Can't compare a block with 'floor head' (glowki.sk, line 6: clicked block is floor head') [08:58:23 ERROR]: the clicked block is not a world (glowki.sk, line 7: set skull owner of clicked block to (player's name) parsed as offlineplayer') Teraz masz wersję 1.9.4 i Skripta 2.5.3, tak? Właśnie w przypadku tych błędów używasz kodu do sprawdzania bloku, który podrzuciłem ci wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 dawid3ak 0 Opublikowano 25 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 25 stycznia 2021 4 minuty temu, Kormic napisał: Teraz masz wersję 1.9.4 i Skripta 2.5.3, tak? Właśnie w przypadku tych błędów używasz kodu do sprawdzania bloku, który podrzuciłem ci wyżej. No to tak... Zwraca "SKULL", Tworzy się kilka armor standów, Główki się nie zmieniają. Wersje mam takie, jak powiedziałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 25 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 stycznia 2021 14 minut temu, dawid3ak napisał: No to tak... Zwraca "SKULL", Tworzy się kilka armor standów, Główki się nie zmieniają. Wersje mam takie, jak powiedziałeś. Wysyła tylko jedną wiadomość? Powinny zostać wysłane dwie. Co do główki, że się nie zmienia... błąd jest, więc to jest pewne, że nie zadziała. Tworzy się kilka armor standów? W takim razie niszcz je. Jeżeli chodzi o wersje, to dobrze. Mogłeś od razu zaktualizować serwer do możliwie najwyższej wersji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 dawid3ak 0 Opublikowano 25 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 25 stycznia 2021 Teraz, Kormic napisał: Wysyła tylko jedną wiadomość? Powinny zostać wysłane dwie. Co do główki, że się nie zmienia... błąd jest, więc to jest pewne, że nie zadziała. Tworzy się kilka armor standów? W takim razie niszcz je. Jeżeli chodzi o wersje, to dobrze. Mogłeś od razu zaktualizować serwer do możliwie najwyższej wersji. Zwraca dwie wiadomości. Ta główka w ogóle nie będzie działać? Co z tego, że zniszczę armor standy, skoro inny gracz podmieni główkę i będzie to samo. Kiepsko to będzie wyglądało ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 25 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 stycznia 2021 Teraz, dawid3ak napisał: Zwraca dwie wiadomości. I obie zwracają "SKULL"? W takim razie... on right click: "%clicked block's type%" is "SKULL" set skull owner of targeted block to (player's name) parsed as offlineplayer loop all entities in radius 2 around clicked block: loop-entity is armor stand set {_as} to loop-entity exit loop if {_as} is set: set display name of {_as} to player's name else: spawn armor stand at block below clicked block apply potion of invisibility 1 without any particles to last spawned armor stand for 999 days set display name of last spawned armor stand to player's name Teraz, dawid3ak napisał: Ta główka w ogóle nie będzie działać? Będzie, tylko musimy najpierw rozprawić się z pierwszym błędem. Teraz, dawid3ak napisał: Co z tego, że zniszczę armor standy, skoro inny gracz podmieni główkę i będzie to samo. Kiepsko to będzie wyglądało ;/ Spokojnie, na razie testujemy. Później się to ogarnie, na razie musimy rozprawić się z błędami w skrypcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 dawid3ak 0 Opublikowano 25 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 25 stycznia 2021 1 minutę temu, Kormic napisał: I obie zwracają "SKULL"? W takim razie... on right click: "%clicked block's type%" is "SKULL" set skull owner of targeted block to (player's name) parsed as offlineplayer loop all entities in radius 2 around clicked block: loop-entity is armor stand set {_as} to loop-entity exit loop if {_as} is set: set display name of {_as} to player's name else: spawn armor stand at block below clicked block apply potion of invisibility 1 without any particles to last spawned armor stand for 999 days set display name of last spawned armor stand to player's name Będzie, tylko musimy najpierw rozprawić się z pierwszym błędem. Spokojnie, na razie testujemy. Później się to ogarnie, na razie musimy rozprawić się z błędami w skrypcie. A więc, jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
dawid3ak 0
Hej. Napisałby mi ktoś skrypt na podmianę główek? Chodzi o to, że podchodzę do główki gracza, która jest postawiona na spawnie, klikam RPM i ją zmieniam na swoją.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
23 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.