Skocz do zawartości
  • 0

Wyłączenie przyciąganie gracza za pomocą wędki.


miimimim

Pytanie

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1
1 minutę temu, miimimim napisał:

Witam!
Jak wyłączyć przyciąganie gracza za pomocą wędki?
Wersja skript 2.5 (1.16.1)

Posiadam takie dodatki jak: SkDragon, SkQuery, SkTags, Skellet, SkRayFall, Skbee, Skript-reflect, Skextras, RandomSk

Możesz to zrobić z odrobiną Javy przy pomocy dodatku skript-reflect.

Używasz eventu 'on fishing' oraz warunku 'if event.getCaught() is a player', po czym anulujesz event (oczywiście tylko wtedy gdy warunek zostanie spełniony).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1
20 minut temu, miimimim napisał:

Działa, dziękuje.
Jest tylko jeden problem:
Po rzuceniu wędką w gracza, nie da się już przyciągnąć, lecz haczyk dalej zostaje w graczu i nie da się go wyciągnąć prawym przyciskiem.
Jak zrobić aby automatycznie go wyciągało za gracza?

W takim wypadku zamiast anulować trzeba wyzerować velocity złapanego gracza.

set velocity of event.getCaught() to vector 0, 0, 0

Wstawiasz to zamiast linijki anulującej event.

EDIT:

Jeżeli nie podziała, przed ustawianiem velocity opóźnij kod za pomocą 'wait 1 tick', dajesz je przed linijką z velocity.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...