Skocz do zawartości
  • 1

rzucane TNT

shemson
 Udostępnij

Pytanie

jestem nowy w skryptach więc nie ogarniam ale potrzebuje skryptu na rzucaka
--chce mieć do niego crafting:
1 rząd: 64tnt , 64tnt , 64tnt,
2 rząd: kryształ endu , głowa witherowa , kryształ endu, 
3 rząd: 64tnt , 64tnt , 64tnt.
--Nazwane &4Rzucane &cTnT
--Siła rzutu 0,7
--komende, która mi doda do eq
A więc tak, czy ten skrypt mam gdzieś wkleić żeby działał czy może być notatnik.
jaki plugin musze mieć żeby ten skrypt mi działał? czy mogę poprostu wrzucić go do folderu plugins?

Edytowane przez xNightPower_

12 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

• 0
2 godziny temu, shemson napisał:

jestem nowy w skryptach więc nie ogarniam ale potrzebuje skryptu na rzucaka
--chce mieć do niego crafting:
1 rząd: 64tnt , 64tnt , 64tnt,
2 rząd: kryształ endu , głowa witherowa , kryształ endu, 
3 rząd: 64tnt , 64tnt , 64tnt.
--Nazwane &4Rzucane &cTnT
--Siła rzutu 0,7
--komende, która mi doda do eq

Wyszukaj sobie na forum frazę "rzucane tnt", skryptów na rzucane TNT jest tyle co grzybów po deszczu.

A więc tak, czy ten skrypt mam gdzieś wkleić żeby działał czy może być notatnik.

Teoretycznie możesz to napisać w notatniku, ale musisz pamiętać, aby przy zapisywaniu skryptu miał rozszerzenie ".sk", jest to rozszerzenie charakterystyczne dla skryptów. Skrypty wrzucamy do folderu "plugins/Skript/scripts", przy pobraniu Skripta utworzy się parę przykładowych skryptów. Zalecam się mimo wszystko zaopatrzyć w nieco lepsze narzędzie pokroju Notepad++.

jaki plugin musze mieć żeby ten skrypt mi działał? czy mogę poprostu wrzucić go do folderu plugins?

Do działania skryptów wymagany jest plugin Skript, umieszczamy go w folderze "plugins". Oczywiście należy pamiętać o tym, że Skript (jak każdy inny plugin) posiada zakres wspieranych wersji.

Skript dla wersji 1.9.4 - 1.16.5 znajdziesz Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - silnik serwera musi wspierać wtyczki i nie może nim być CraftBukkit.