Skocz do zawartości
  • 1

rzucane TNT


shemson
 Udostępnij

Pytanie

jestem nowy w skryptach więc nie ogarniam ale potrzebuje skryptu na rzucaka
--chce mieć do niego crafting:
1 rząd: 64tnt , 64tnt , 64tnt,
2 rząd: kryształ endu , głowa witherowa , kryształ endu, 
3 rząd: 64tnt , 64tnt , 64tnt.
--Nazwane &4Rzucane &cTnT
--Siła rzutu 0,7
--komende, która mi doda do eq
A więc tak, czy ten skrypt mam gdzieś wkleić żeby działał czy może być notatnik.
jaki plugin musze mieć żeby ten skrypt mi działał? czy mogę poprostu wrzucić go do folderu plugins?


 

Edytowane przez xNightPower_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
2 godziny temu, shemson napisał:

jestem nowy w skryptach więc nie ogarniam ale potrzebuje skryptu na rzucaka
--chce mieć do niego crafting:
1 rząd: 64tnt , 64tnt , 64tnt,
2 rząd: kryształ endu , głowa witherowa , kryształ endu, 
3 rząd: 64tnt , 64tnt , 64tnt.
--Nazwane &4Rzucane &cTnT
--Siła rzutu 0,7
--komende, która mi doda do eq

Wyszukaj sobie na forum frazę "rzucane tnt", skryptów na rzucane TNT jest tyle co grzybów po deszczu.

2 godziny temu, shemson napisał:

A więc tak, czy ten skrypt mam gdzieś wkleić żeby działał czy może być notatnik.

Teoretycznie możesz to napisać w notatniku, ale musisz pamiętać, aby przy zapisywaniu skryptu miał rozszerzenie ".sk", jest to rozszerzenie charakterystyczne dla skryptów. Skrypty wrzucamy do folderu "plugins/Skript/scripts", przy pobraniu Skripta utworzy się parę przykładowych skryptów. Zalecam się mimo wszystko zaopatrzyć w nieco lepsze narzędzie pokroju Notepad++.

2 godziny temu, shemson napisał:

jaki plugin musze mieć żeby ten skrypt mi działał? czy mogę poprostu wrzucić go do folderu plugins?

Do działania skryptów wymagany jest plugin Skript, umieszczamy go w folderze "plugins". Oczywiście należy pamiętać o tym, że Skript (jak każdy inny plugin) posiada zakres wspieranych wersji.

Skript dla wersji 1.9.4 - 1.16.5 znajdziesz Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - silnik serwera musi wspierać wtyczki i nie może nim być CraftBukkit.

Skript dla wersji 1.8.x znajdziesz Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - jest to nieoficjalny fork, najlepiej działa na Spigot'cie, również nie powinien to być CraftBukkit.

Skript dla wersji 1.8.x w starszym wydaniu znajdziesz natomiast Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!, powinien działać na CraftBukkit'cie.

Dodam na koniec, że skrypty są przeładowywane przy każdym starcie serwera oraz po każdorazowym użyciu komendy /sk reload [nazwa pliku ze skryptem].

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 24.01.2021 o 06:59, Kormic napisał:

Wyszukaj sobie na forum frazę "rzucane tnt", skryptów na rzucane TNT jest tyle co grzybów po deszczu.

Teoretycznie możesz to napisać w notatniku, ale musisz pamiętać, aby przy zapisywaniu skryptu miał rozszerzenie ".sk", jest to rozszerzenie charakterystyczne dla skryptów. Skrypty wrzucamy do folderu "plugins/Skript/scripts", przy pobraniu Skripta utworzy się parę przykładowych skryptów. Zalecam się mimo wszystko zaopatrzyć w nieco lepsze narzędzie pokroju Notepad++.

Do działania skryptów wymagany jest plugin Skript, umieszczamy go w folderze "plugins". Oczywiście należy pamiętać o tym, że Skript (jak każdy inny plugin) posiada zakres wspieranych wersji.

Skript dla wersji 1.9.4 - 1.16.5 znajdziesz Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - silnik serwera musi wspierać wtyczki i nie może nim być CraftBukkit.

Skript dla wersji 1.8.x znajdziesz Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - jest to nieoficjalny fork, najlepiej działa na Spigot'cie, również nie powinien to być CraftBukkit.

Skript dla wersji 1.8.x w starszym wydaniu znajdziesz natomiast Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!, powinien działać na CraftBukkit'cie.

Dodam na koniec, że skrypty są przeładowywane przy każdym starcie serwera oraz po każdorazowym użyciu komendy /sk reload [nazwa pliku ze skryptem].

Dziękuuuje, mega pomogłes

 

options:
    rzucaneTNT: tnt of unbreaking 10 named "&4Rzucane &cTnT"

import:
    org.bukkit.event.inventory.PrepareItemCraftEvent
    
on right click:
    player's tool is {@rzucaneTNT}
    shoot a tnt from player with speed 0.7
    set player's tool to (item amount of player's tool - 1) of player's tool    

on PrepareItemCraftEvent:
    set {_matrix::*} to event.getInventory().getMatrix()
    {_matrix::*} is 64 tnt, 64 tnt, 64 tnt, 64 tnt, 64 emerald, 64 tnt, 64 tnt, 64 tnt and 64 tnt
    set {_result} to {@rzucaneTNT}
    event.getInventory.setResult({_result})

command /rzucak:
    permission: permisja.permisja
    permission message: &cNie posiadasz dostępu do tej komendy.
    trigger:
        give player 1 of {@rzucaneTNT}


czy to ma wyglądać tak ?

 

 

W dniu 24.01.2021 o 06:59, Kormic napisał:

Teoretycznie możesz to napisać w notatniku, ale musisz pamiętać, aby przy zapisywaniu skryptu miał rozszerzenie ".sk", jest to rozszerzenie charakterystyczne dla skryptów. Skrypty wrzucamy do folderu "plugins/Skript/scripts", przy pobraniu Skripta utworzy się parę przykładowych skryptów. Zalecam się mimo wszystko zaopatrzyć w nieco lepsze narzędzie pokroju Notepad++.

a może być zamiast ".sk" to ".jsp" ? bo nie wiem jak .sk

po prostu nie widzę tego rozszerzenia 

Nieaktywny

Łączę posty, umieszczam kod w code.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
22 minuty temu, shemson napisał:

czy to ma wyglądać tak ?

To nie jest kwestia tego, że ma tak wyglądać i koniec. Kod jest poprawny, wymaga jedynie dodatku skript-reflect.

Jedyny problem jest w tym, że ustawianie craftingu zadziała, ale przy odbieraniu rezultatu nie będzie zabierało składników.

9 minut temu, shemson napisał:

a może być zamiast ".sk" to ".jsp" ? bo nie wiem jak .sk

 

Nie, musi być rozszerzenie ".sk".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 godzin temu, Kormic napisał:

Nie, musi być rozszerzenie ".sk".

jak zapisuje na notepad++ to nie widzę rozszerzenia ".sk" , więc skąd wziąć to rozszerzenie ?

 

 

6 godzin temu, Kormic napisał:

Jak zapisujesz normalnie w Notepad++, to otwiera ci się okienko z lokalizacją zapisu. Na dole masz "Zapisz jako typ:" i wybierasz "All types (*.*)" (lub wszystkie typy, zależy od systemu, itp.), które jest na samej górze listy.

Następnie w nazwie pliku zamieniasz ".txt" na ".sk" i zapisujesz.

Dzięki wielkie 

 

[02:18:09 ERROR]: [Skript] can't understand this event: 'import' (rzucak.sk, line 4: import:')

[02:18:09 ERROR]: [Skript] can't understand this event: 'on PrepareItemCraftEvent' (rzucak.sk, line 12: on PrepareItemCraftEvent:')

dwa błędy mi wyskoczyły 
 

options:
    rzucaneTNT: tnt of unbreaking 10 named "&4Rzucane &cTnT"

import:
    org.bukkit.event.inventory.PrepareItemCraftEvent
    
on right click:
    player's tool is {@rzucaneTNT}
    shoot a tnt from player with speed 0.7
    set player's tool to (item amount of player's tool - 1) of player's tool    

on PrepareItemCraftEvent:
    set {_matrix::*} to event.getInventory().getMatrix()
    {_matrix::1} is 64 tnt
    {_matrix::2} is 64 tnt
    {_matrix::3} is 64 tnt
    {_matrix::4} is 64 tnt
    {_matrix::5} is 64 emerald
    {_matrix::6} is 64 tnt
    {_matrix::7} is 64 tnt
    {_matrix::8} is 64 tnt
    {_matrix::9} is 64 tnt
    set {_result} to 1 of {@rzucaneTNT}
    event.getInventory.setResult({_result})
    
command /rzucak:
    permission: permisja.permisja
    permission message: &cNie posiadasz dostępu do tej komendy.
    trigger:
        give player 1 of {@rzucaneTNT}

tak to wygląda 
 

Nieaktywny

Naprawiam formatowanie na ciemnym stylu, umieszczam kod w code, łączę posty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1
2 minuty temu, shemson napisał:

jak zapisuje na notepad++ to nie widzę rozszerzenia ".sk" , więc skąd wziąć to rozszerzenie ?

 

Jak zapisujesz normalnie w Notepad++, to otwiera ci się okienko z lokalizacją zapisu. Na dole masz "Zapisz jako typ:" i wybierasz "All types (*.*)" (lub wszystkie typy, zależy od systemu, itp.), które jest na samej górze listy.

Następnie w nazwie pliku zamieniasz ".txt" na ".sk" i zapisujesz.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 godzin temu, shemson napisał:

[02:18:09 ERROR]: [Skript] can't understand this event: 'import' (rzucak.sk, line 4: import:')

[02:18:09 ERROR]: [Skript] can't understand this event: 'on PrepareItemCraftEvent' (rzucak.sk, line 12: on PrepareItemCraftEvent:')

Napisałem, że jest wymagany pewien dodatek.

6 godzin temu, Kormic napisał:

Kod jest poprawny, wymaga jedynie dodatku skript-reflect.

 

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Naprawiam cytat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, shemson napisał:

problem w tym że nie wiem jak go dodać i nie wiem co to jest 
sory, pierwszy raz mam do czynienia ze skryptami 

 

Wyszukujesz w internecie skript-reflect (na Spigot'cie masz wspierane wersje), pobierasz go i wrzucasz do folderu "plugins", a następnie restartujesz serwer (nie reloadujesz).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, shemson napisał:

dziękuje, działa 
a napiszesz mi jak zwiększyć siłe wybuchu ?
w sensie już polecenie gotowe

 

Pewnie.

on explosion prime:
	set size of explosion to 10

Im większa liczba, tym większa eksplozja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...