Eldroo 0 Opublikowano 23 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 stycznia 2021 (edytowane) Cześć, mam skrypt Spoiler i działa on tylko, jak ktoś kliknie z jednej strony guzik. Blok ma 4 strony i 4 guziki, a działa tylko jeden guzik z jednej strony.... dlaczego options: blok1: sponge on rightclick on stone button: block behind target block is {@blok1}: execute player command "/rtp" stop Edytowane 23 stycznia 2021 przez xNightPower_ Spoiler to nie code. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 23 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 stycznia 2021 4 minuty temu, Eldroo napisał: i działa on tylko, jak ktoś kliknie z jednej strony guzik. Blok ma 4 strony i 4 guziki, a działa tylko jeden guzik z jednej strony.... dlaczego Dlatego nie działa, bo 'behind' nie działa tak jak powinno. Sprawdzaj 'facing of clicked block' i porównuj do wszystkich kierunków świata. if facing of clicked block is above: block 1 below clicked block is sponge set {_t} to true else if facing of clicked block is below: block 1 above clicked block is sponge set {_t} to true else if facing of clicked block is north: block 1 south clicked block is sponge set {_t} to true # (...) {_t} is set # Dalszy kod Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Eldroo 0 Opublikowano 23 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 23 stycznia 2021 8 minut temu, Kormic napisał: Dlatego nie działa, bo 'behind' nie działa tak jak powinno. Sprawdzaj 'facing of clicked block' i porównuj do wszystkich kierunków świata. if facing of clicked block is above: block 1 below clicked block is sponge set {_t} to true else if facing of clicked block is below: block 1 above clicked block is sponge set {_t} to true else if facing of clicked block is north: block 1 south clicked block is sponge set {_t} to true # (...) {_t} is set # Dalszy kod on rightclick on stone button: if facing of clicked block is above: block 1 below clicked block is sponge set {_t} to true else if facing of clicked block is below: block 1 above clicked block is sponge set {_t} to true else if facing of clicked block is north: block 1 south clicked block is sponge set {_t} to true {_t} is set execute console command "/rtp" Czy o to chodziło? Jeśli tak, to dalej z jednej strony łapie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 23 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 stycznia 2021 Teraz, Eldroo napisał: Czy o to chodziło? Jeśli tak, to dalej z jednej strony łapie Te trzy kropki nie były tam bez powodu. Uzupełnij sobie resztę kierunków świata (południe, wschód i zachód). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Eldroo 0 Opublikowano 23 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 23 stycznia 2021 1 minutę temu, Kormic napisał: Te trzy kropki nie były tam bez powodu. Uzupełnij sobie resztę kierunków świata (południe, wschód i zachód). on rightclick on stone button: if facing of clicked block is above: block 1 below clicked block is sponge set {_t} to true else if facing of clicked block is below: block 1 above clicked block is sponge set {_t} to true else if facing of clicked block is north: block 1 south clicked block is sponge execute console command "/say north" else if facing of clicked block is north: block 1 south clicked block is sponge execute console command "/say south" else if facing of clicked block is east: block 1 south clicked block is sponge execute console command "/say east" else if facing of clicked block is west: block 1 south clicked block is sponge execute console command "/say west" {_t} is set execute console command "/rtp" Dalej łąpie cały czas to north Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 23 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 stycznia 2021 (edytowane) 5 minut temu, Eldroo napisał: Dalej łąpie cały czas to north 1. Dwa razy sprawdzasz kierunek północny, nigdzie nie sprawdzasz kierunku południowego. 2. Za każdym warunkiem sprawdzającym kierunek świata, w którego stronę zwrócony jest guzik, masz sprawdzanie bloku w stronę kierunku świata przeciwnego do tego od bloku. Dla przykładu, gdy sprawdzamy czy guzik jest zwrócony w kierunku północnym, chcemy sprawdzić blok od strony południowej względem guzika. Czyli dla północy sprawdzamy południe, dla wschodu sprawdzamy zachód, dla południa północ, itd. Edytowane 23 stycznia 2021 przez Kormic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Eldroo 0 Opublikowano 23 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 23 stycznia 2021 37 minut temu, Kormic napisał: 1. Dwa razy sprawdzasz kierunek północny, nigdzie nie sprawdzasz kierunku południowego. 2. Za każdym warunkiem sprawdzającym kierunek świata, w którego stronę zwrócony jest guzik, masz sprawdzanie bloku w stronę kierunku świata przeciwnego do tego od bloku. Dla przykładu, gdy sprawdzamy czy guzik jest zwrócony w kierunku północnym, chcemy sprawdzić blok od strony południowej względem guzika. Czyli dla północy sprawdzamy południe, dla wschodu sprawdzamy zachód, dla południa północ, itd. Nie ogarniam xd, ale raczej powinno złapać inny kierunek niż tylko north Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 23 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 stycznia 2021 1 minutę temu, Eldroo napisał: Nie ogarniam xd, ale raczej powinno złapać inny kierunek niż tylko north Sprawdzasz w dwóch warunkach czy guzik jest zwrócony w kierunku północnym, a każdy warunek powinien sprawdzać inny kierunek. Pokażę na przykładzie. # Sprawdzamy czy guzik jest zwrócony w kierunku wschodnim else if facing of clicked block is east: # Skoro guzik jest zwrócony w kierunku wschodnim (east), sprawdzamy blok po jego zachodniej stronie (west) (blok, na którym jest położony) block 1 west clicked block is sponge # Ustawiamy zmienną set {_t} to true Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Eldroo 0 Opublikowano 23 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 23 stycznia 2021 2 minuty temu, Kormic napisał: Sprawdzasz w dwóch warunkach czy guzik jest zwrócony w kierunku północnym, a każdy warunek powinien sprawdzać inny kierunek. Pokażę na przykładzie. # Sprawdzamy czy guzik jest zwrócony w kierunku wschodnim else if facing of clicked block is east: # Skoro guzik jest zwrócony w kierunku wschodnim (east), sprawdzamy blok po jego zachodniej stronie (west) (blok, na którym jest położony) block 1 west clicked block is sponge # Ustawiamy zmienną set {_t} to true Dobra, nie ogarnąłem, że tam jeszcze jest kierunek jeden i temu takie WTF, teraz wszystko działa, a jak moge spradzić czy guzik jest na regionie spawn, jest jest to true a jeśli nie jest to false Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 23 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 stycznia 2021 Teraz, Eldroo napisał: Dobra, nie ogarnąłem, że tam jeszcze jest kierunek jeden i temu takie WTF, teraz wszystko działa, a jak moge spradzić czy guzik jest na regionie spawn, jest jest to true a jeśli nie jest to false Przed sprawdzaniem wszystkich kierunków dodaj warunek: "%region at player%" is "spawn in world twój_świat" Pierwsze słowo to nazwa regionu, ostatnie to nazwa świata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Eldroo 0
Cześć, mam skrypt
i działa on tylko, jak ktoś kliknie z jednej strony guzik. Blok ma 4 strony i 4 guziki, a działa tylko jeden guzik z jednej strony.... dlaczego
Spoiler to nie code.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.