Skocz do zawartości
  • 0

Region


ChlebekPlayer
 Udostępnij

Pytanie

Siema,

Mam skrypt:

set {_stn} to location of player
        if block under {_stn} is end stone:
            if {_stn} is in region "nazwaspawna":
                set {_stn} to stone
            else:
                send "&cNie jestes na spawnie!"
        else:
            send "&cMusisz stac nad stoniarka!"

Czy te regiony muszą być ze skriptu czy mogą być w worldguard bo stoje w regionie "nazwaspawna" ale mam napisane ze Nie jestem na spawnie?

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Umieszczam kod w code.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Teraz, ChlebekPlayer napisał:

zy te regiony muszą być ze skriptu czy mogą być w worldguard bo stoje w regionie "nazwaspawna" ale mam napisane ze Nie jestem na spawnie?

Zacznijmy od tego, że w Skript nie ma takiego warunku. Jeżeli chcesz sprawdzić region w miejscu gracza, użyj warunku:

"%region at player%" is "nazwa_regionu in world twoj_swiat"
# Lub drugie (według mnie lepsze)
"%regions at player%" contains "nazwa_regionu in world twoj_swiat"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, Kormic napisał:

Zacznijmy od tego, że w Skript nie ma takiego warunku. Jeżeli chcesz sprawdzić region w miejscu gracza, użyj warunku:

"%region at player%" is "nazwa_regionu in world twoj_swiat"
# Lub drugie (według mnie lepsze)
"%regions at player%" contains "nazwa_regionu in world twoj_swiat"

 

a moze byc zamiast %regions at player% zmienna ktora ustawilem {_stn}?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, ChlebekPlayer napisał:

a moze byc zamiast %regions at player% zmienna ktora ustawilem {_stn}?

No tak, w takim wypadku używasz "%region at {_stn}%" (lub "%regions at {_stn}%"). Chociaż nie rozumiem dlaczego chcesz to robić, 'at player' i 'at player's location' to to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
22 minuty temu, Kormic napisał:

No tak, w takim wypadku używasz "%region at {_stn}%" (lub "%regions at {_stn}%"). Chociaż nie rozumiem dlaczego chcesz to robić, 'at player' i 'at player's location' to to samo.

tak?

trigger:
        set {_stn} to location of player
        if block under {_stn} is end stone:
            "%regions at player%" contains "nazwaspawna in world EasyHC2":
                set {_stn} to stone
            else:
                send "&cNie jestes na spawnie! (%{_stn}%)"
        else:
            send "&cMusisz stac nad stoniarka!"

 

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Umieszczam kod w code.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
8 minut temu, ChlebekPlayer napisał:
trigger:
        set {_stn} to location of player
        if block under {_stn} is end stone:
            "%regions at player%" contains "nazwaspawna in world EasyHC2":
                set {_stn} to stone
            else:
                send "&cNie jestes na spawnie! (%{_stn}%)"
        else:
            send "&cMusisz stac nad stoniarka!"

 

Mam nadzieję, że masz to w komendzie.

Dodatkowo czy ty chcesz dalej w komendzie ustawiać {_stn} jako blok? Nie chcesz przypadkiem ustawiać bloku w lokalizacji {_stn}?

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Naprawiam cytat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, Kormic napisał:

Mam nadzieję, że masz to w komendzie.

Dodatkowo czy ty chcesz dalej w komendzie ustawiać {_stn} jako blok? Nie chcesz przypadkiem ustawiać bloku w lokalizacji {_stn}?

Tak, w komendzie, a co do bloku to chce go ustawić w lokalizacji stn, ale ta linijka z %regions at player% nie działa. Nie ma błędów ale wgl nie sprawdza regionu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, ChlebekPlayer napisał:

Tak, w komendzie, a co do bloku to chce go ustawić w lokalizacji stn, ale ta linijka z %regions at player% nie działa. Nie ma błędów ale wgl nie sprawdza regionu

W takim razie zobacz "%region at player%". Upewnij się również, że zgadza się nazwa regionu i świata.

Skoro chcesz ustawiać blok w tej lokalizacji, użyj 'set block at {_stn} to stone'.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, Kormic napisał:

W takim razie zobacz "%region at player%".

Skoro chcesz ustawiać blok w tej lokalizacji, użyj 'set block at {_stn} to stone'.

Ok, zmieniłem, dla testu dodałem senda po set block i nie jest napisane ani ze nie jestem w regionie, ani tego drugiego senda, jakby wgl nie lapalo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, ChlebekPlayer napisał:

Ok, zmieniłem, dla testu dodałem senda po set block i nie jest napisane ani ze nie jestem w regionie, ani tego drugiego senda, jakby wgl nie lapalo

W takim razie zobacz co wysyła na czacie "%region at {_stn}%".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, ChlebekPlayer napisał:

to samo

W takim razie podaj:

  • wersję serwera
  • silnik serwera
  • wersję Skripta
  • listę dodatków do Skripta wraz z wersjami
  • wersję WorldGuard
  • błędy przy przeładowaniu
  • błędy w konsoli
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, Kormic napisał:

W takim razie podaj:

  • wersję serwera
  • silnik serwera
  • wersję Skripta
  • listę dodatków do Skripta wraz z wersjami
  • wersję WorldGuard
  • błędy przy przeładowaniu
  • błędy w konsoli

1.8, PaperSpigot, 2.1.2, SkQuery WildSkript SkUtitlies SkRayFall, 6.1, Brak bledow, brak bledow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
10 minut temu, Kormic napisał:

W takim razie podaj:

  • wersję serwera
  • silnik serwera
  • wersję Skripta
  • listę dodatków do Skripta wraz z wersjami
  • wersję WorldGuard
  • błędy przy przeładowaniu
  • błędy w konsoli

A dałbyś może rade napisać poprawnie to co tam dałem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
16 minut temu, ChlebekPlayer napisał:

1.8, PaperSpigot, 2.1.2, SkQuery WildSkript SkUtitlies SkRayFall, 6.1, Brak bledow, brak bledow

Sprawdź czy "%region at {_stn}%" oraz "%regions at {_stn}%" cokolwiek zwrócą bez wszystkich dodatków do Skripta. Ma być sam Skript.

Jeżeli nie zadziała, zobacz "%region at player%" oraz "%regions at player%".

Możesz opcjonalnie spróbować ze Skriptem 2.5.3 od Matocolotoe.

Przy pobieraniu należy pamiętać o:

  • wyłączeniu serwera
  • zapisaniu w bezpiecznym miejscu skryptów i/lub zmiennych
  • usunięciu folderu Skript
  • ponownym włączeniu serwera z nowym pluginem Skript
  • wrzuceniu z powrotem swoich skryptów i/lub zmiennych

Dodam, że na wersji 2.5.3 WildSkript często powoduje błędy, dlatego też zalecam pozbycie się go w przypadku pobrania wyżej wspomnianej wersji.

10 minut temu, ChlebekPlayer napisał:

A dałbyś może rade napisać poprawnie to co tam dałem?

Najpierw potestuj i zobacz jak się zachowuje skrypt.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...