Skocz do zawartości
  • 0

randop tpa


Usunięty#31276

Pytanie

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
2 minuty temu, Szygran napisał:

skrypt na random tpa aby pokazywało lokalizacje tępnięcia i najlepiej aby nie teleportowało do ścian 

Proszę.

function getRandomLoc(xmin: integer=-1000, xmax: integer=1000, zmin: integer=-1000, zmax: integer=1000, world: text="world") :: location:
	while {_return} is not set:
		set {_x} to random integer between {_xmin} and {_xmax}
		set {_z} to random integer between {_zmin} and {_zmax}
		set {_loc} to highest block at location at {_x}, 0, {_z} in world ({_world} parsed as world)
		if block at {_loc} != lava or water:
			add 1 to y-loc of {_loc}
			if (block at {_loc}) and (block above block at {_loc}) != lava:
				set {_return} to {_loc}
	return {_return}
	
command /rtp:
	trigger:
		set {_loc} to getRandomLoc()
		teleport player to {_loc}
		send "&aZostałeś przeteleportowany do &6%{_loc}%" to player

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
10 minut temu, Kormic napisał:

Proszę.


function getRandomLoc(xmin: integer=-1000, xmax: integer=1000, zmin: integer=-1000, zmax: integer=1000, world: text="world") :: location:
	while {_return} is not set:
		set {_x} to random integer between {_xmin} and {_xmax}
		set {_z} to random integer between {_zmin} and {_zmax}
		set {_loc} to highest block at location at {_x}, 0, {_z} in world ({_world} parsed as world)
		if block at {_loc} != lava or water:
			add 1 to y-loc of {_loc}
			if (block at {_loc}) and (block above block at {_loc}) != lava:
				set {_return} to {_loc}
	return {_return}
	
command /rtp:
	trigger:
		set {_loc} to getRandomLoc()
		teleport player to {_loc}
		send "&aZostałeś przeteleportowany do &6%{_loc}%" to player

 

a można zrobić aby przed guzik na gąbce odrazu przepraszam że nie napisałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 minut temu, Szygran napisał:

a można zrobić aby przed guzik na gąbce odrazu przepraszam że nie napisałem

W takim razie proszę.

function getRandomLoc(xmin: integer=-1000, xmax: integer=1000, zmin: integer=-1000, zmax: integer=1000, world: text="world") :: location:
	while {_return} is not set:
		set {_x} to random integer between {_xmin} and {_xmax}
		set {_z} to random integer between {_zmin} and {_zmax}
		set {_loc} to highest block at location at {_x}, 0, {_z} in world ({_world} parsed as world)
		if block at {_loc} != lava or water:
			add 1 to y-loc of {_loc}
			if (block at {_loc}) and (block above block at {_loc}) != lava:
				set {_return} to {_loc}
	return {_return}
		
on right click on any button:
	loop all blocks in radius 1 around clicked block:
		loop-block is sponge
		set {_t} to true
		exit loop
	{_t} is set
	set {_loc} to getRandomLoc()
	teleport player to {_loc}
	send "&aZostałeś przeteleportowany do &6%{_loc}%" to player

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 minut temu, Kormic napisał:

W takim razie proszę.


function getRandomLoc(xmin: integer=-1000, xmax: integer=1000, zmin: integer=-1000, zmax: integer=1000, world: text="world") :: location:
	while {_return} is not set:
		set {_x} to random integer between {_xmin} and {_xmax}
		set {_z} to random integer between {_zmin} and {_zmax}
		set {_loc} to highest block at location at {_x}, 0, {_z} in world ({_world} parsed as world)
		if block at {_loc} != lava or water:
			add 1 to y-loc of {_loc}
			if (block at {_loc}) and (block above block at {_loc}) != lava:
				set {_return} to {_loc}
	return {_return}
		
on right click on any button:
	loop all blocks in radius 1 around clicked block:
		loop-block is sponge
		set {_t} to true
		exit loop
	{_t} is set
	set {_loc} to getRandomLoc()
	teleport player to {_loc}
	send "&aZostałeś przeteleportowany do &6%{_loc}%" to player

 

Do zamknięcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...