Usunięty#31276 2 Opublikowano 16 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 stycznia 2021 skrypt na random tpa aby pokazywało lokalizacje tępnięcia i najlepiej aby nie teleportowało do ścian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 16 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 stycznia 2021 2 minuty temu, Szygran napisał: skrypt na random tpa aby pokazywało lokalizacje tępnięcia i najlepiej aby nie teleportowało do ścian Proszę. function getRandomLoc(xmin: integer=-1000, xmax: integer=1000, zmin: integer=-1000, zmax: integer=1000, world: text="world") :: location: while {_return} is not set: set {_x} to random integer between {_xmin} and {_xmax} set {_z} to random integer between {_zmin} and {_zmax} set {_loc} to highest block at location at {_x}, 0, {_z} in world ({_world} parsed as world) if block at {_loc} != lava or water: add 1 to y-loc of {_loc} if (block at {_loc}) and (block above block at {_loc}) != lava: set {_return} to {_loc} return {_return} command /rtp: trigger: set {_loc} to getRandomLoc() teleport player to {_loc} send "&aZostałeś przeteleportowany do &6%{_loc}%" to player Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#31276 2 Opublikowano 16 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 16 stycznia 2021 10 minut temu, Kormic napisał: Proszę. function getRandomLoc(xmin: integer=-1000, xmax: integer=1000, zmin: integer=-1000, zmax: integer=1000, world: text="world") :: location: while {_return} is not set: set {_x} to random integer between {_xmin} and {_xmax} set {_z} to random integer between {_zmin} and {_zmax} set {_loc} to highest block at location at {_x}, 0, {_z} in world ({_world} parsed as world) if block at {_loc} != lava or water: add 1 to y-loc of {_loc} if (block at {_loc}) and (block above block at {_loc}) != lava: set {_return} to {_loc} return {_return} command /rtp: trigger: set {_loc} to getRandomLoc() teleport player to {_loc} send "&aZostałeś przeteleportowany do &6%{_loc}%" to player a można zrobić aby przed guzik na gąbce odrazu przepraszam że nie napisałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 16 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 stycznia 2021 5 minut temu, Szygran napisał: a można zrobić aby przed guzik na gąbce odrazu przepraszam że nie napisałem W takim razie proszę. function getRandomLoc(xmin: integer=-1000, xmax: integer=1000, zmin: integer=-1000, zmax: integer=1000, world: text="world") :: location: while {_return} is not set: set {_x} to random integer between {_xmin} and {_xmax} set {_z} to random integer between {_zmin} and {_zmax} set {_loc} to highest block at location at {_x}, 0, {_z} in world ({_world} parsed as world) if block at {_loc} != lava or water: add 1 to y-loc of {_loc} if (block at {_loc}) and (block above block at {_loc}) != lava: set {_return} to {_loc} return {_return} on right click on any button: loop all blocks in radius 1 around clicked block: loop-block is sponge set {_t} to true exit loop {_t} is set set {_loc} to getRandomLoc() teleport player to {_loc} send "&aZostałeś przeteleportowany do &6%{_loc}%" to player Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#31276 2 Opublikowano 16 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 16 stycznia 2021 6 minut temu, Kormic napisał: W takim razie proszę. function getRandomLoc(xmin: integer=-1000, xmax: integer=1000, zmin: integer=-1000, zmax: integer=1000, world: text="world") :: location: while {_return} is not set: set {_x} to random integer between {_xmin} and {_xmax} set {_z} to random integer between {_zmin} and {_zmax} set {_loc} to highest block at location at {_x}, 0, {_z} in world ({_world} parsed as world) if block at {_loc} != lava or water: add 1 to y-loc of {_loc} if (block at {_loc}) and (block above block at {_loc}) != lava: set {_return} to {_loc} return {_return} on right click on any button: loop all blocks in radius 1 around clicked block: loop-block is sponge set {_t} to true exit loop {_t} is set set {_loc} to getRandomLoc() teleport player to {_loc} send "&aZostałeś przeteleportowany do &6%{_loc}%" to player Do zamknięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#34161 123 Opublikowano 16 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 stycznia 2021 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Usunięty#31276 2
skrypt na random tpa aby pokazywało lokalizacje tępnięcia i najlepiej aby nie teleportowało do ścian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi