Skocz do zawartości
  • 0

Najwiekszy kryt


brvads

Pytanie

13 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
26 minut temu, brvads napisał:

Witam dałby ktoś radę zrobić skrypt na maksymalny zadany krytyk? Po zadaniu go wyswietal się na chacie i jest komenda /kryt która go pokazuje

Proszę, skrypt nietestowany.

on damage:
	attacker is a player
	attacker is not on ground
	attacker is not flying
	attacker is not sprinting
	attacker doesn't have blindness
	type of block at attacker is not water or lava or ladder item or vine or weeping vine or twisting vine
	attacker is not riding
	attacker's fall distance > 0
	{biggestCriticalDamage::%attacker%} is set:
		damage <= {biggestCriticalDamage::%attacker%}
		stop
	set {biggestCriticalDamage::%attacker%} to damage
	send "&aTwój nowy rekord największych krytycznych obrażeń to &6%damage%&a!" to attacker
	
command /kryt:
	trigger:
		set {biggestCriticalDamage::%player%} to 0 if {biggestCriticalDamage::%player%} is not set
		send "&aTwój rekord największych krytycznych obrażeń to &6%{biggestCriticalDamage::%player%}%" to player

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 godzinę temu, Kormic napisał:

Proszę, skrypt nietestowany.


on damage:
	attacker is a player
	attacker is not on ground
	attacker is not flying
	attacker is not sprinting
	attacker doesn't have blindness
	type of block at attacker is not water or lava or ladder item or vine or weeping vine or twisting vine
	attacker is not riding
	attacker's fall distance > 0
	{biggestCriticalDamage::%attacker%} is set:
		damage <= {biggestCriticalDamage::%attacker%}
		stop
	set {biggestCriticalDamage::%attacker%} to damage
	send "&aTwój nowy rekord największych krytycznych obrażeń to &6%damage%&a!" to attacker
	
command /kryt:
	trigger:
		set {biggestCriticalDamage::%player%} to 0 if {biggestCriticalDamage::%player%} is not set
		send "&aTwój rekord największych krytycznych obrażeń to &6%{biggestCriticalDamage::%player%}%" to player

 

[23:09:01 ERROR]: Can't understand this condition/effect: type of block at attacker is not water or lava or ladder item or vine or weeping vine or twisting vine (test.sk, line 7: type of block at attacker is not water or lava or ladder item or vine or weeping vine or twisting vine'), jak to poprawić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, brvads napisał:

[23:09:01 ERROR]: Can't understand this condition/effect: type of block at attacker is not water or lava or ladder item or vine or weeping vine or twisting vine (test.sk, line 7: type of block at attacker is not water or lava or ladder item or vine or weeping vine or twisting vine'), jak to poprawić?

Podaj wersję serwera lub spróbuj usunąć 'or weeping vine or twisting vine'.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
11 godzin temu, Kormic napisał:

Proszę, skrypt nietestowany.



on damage:
	attacker is a player
	attacker is not on ground
	attacker is not flying
	attacker is not sprinting
	attacker doesn't have blindness
	type of block at attacker is not water or lava or ladder item or vine or weeping vine or twisting vine
	attacker is not riding
	attacker's fall distance > 0
	{biggestCriticalDamage::%attacker%} is set:
		damage <= {biggestCriticalDamage::%attacker%}
		stop
	set {biggestCriticalDamage::%attacker%} to damage
	send "&aTwój nowy rekord największych krytycznych obrażeń to &6%damage%&a!" to attacker
	
command /kryt:
	trigger:
		set {biggestCriticalDamage::%player%} to 0 if {biggestCriticalDamage::%player%} is not set
		send "&aTwój rekord największych krytycznych obrażeń to &6%{biggestCriticalDamage::%player%}%" to player

 

+ nie działa cały czas jest 0

 

9 godzin temu, Kormic napisał:

Podaj wersję serwera lub spróbuj usunąć 'or weeping vine or twisting vine'.

Już nie ma błędu, ale nie nalicza kryta, wersja 2.5.3 werjsa 1.8.8

 

9 godzin temu, Kormic napisał:

Podaj wersję serwera lub spróbuj usunąć 'or weeping vine or twisting vine'.

Okej już zalicza, dzięki wielkie

Nieaktywny

Łączę posty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, brvads napisał:

Już nie ma błędu, ale nie nalicza kryta, wersja 2.5.3 werjsa 1.8.8

Zobacz ile numerków zostanie wysłanych.

on damage:
	attacker is a player
	send "1" to attacker
	attacker is not on ground
	send "2" to attacker
	attacker is not flying
	send "3" to attacker
	attacker is not sprinting
	send "4" to attacker
	attacker doesn't have blindness
	send "5" to attacker
	type of block at attacker is not water or lava or ladder item or vine or weeping vine or twisting vine
	send "6" to attacker
	attacker is not riding
	send "7" to attacker
	attacker's fall distance > 0
	send "8" to attacker
	{biggestCriticalDamage::%attacker%} is set:
		damage <= {biggestCriticalDamage::%attacker%}
		stop
	set {biggestCriticalDamage::%attacker%} to damage
	send "&aTwój nowy rekord największych krytycznych obrażeń to &6%damage%&a!" to attacker
	
command /kryt:
	trigger:
		set {biggestCriticalDamage::%player%} to 0 if {biggestCriticalDamage::%player%} is not set
		send "&aTwój rekord największych krytycznych obrażeń to &6%{biggestCriticalDamage::%player%}%" to player

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
9 godzin temu, Kormic napisał:

Zobacz ile numerków zostanie wysłanych.



on damage:
	attacker is a player
	send "1" to attacker
	attacker is not on ground
	send "2" to attacker
	attacker is not flying
	send "3" to attacker
	attacker is not sprinting
	send "4" to attacker
	attacker doesn't have blindness
	send "5" to attacker
	type of block at attacker is not water or lava or ladder item or vine or weeping vine or twisting vine
	send "6" to attacker
	attacker is not riding
	send "7" to attacker
	attacker's fall distance > 0
	send "8" to attacker
	{biggestCriticalDamage::%attacker%} is set:
		damage <= {biggestCriticalDamage::%attacker%}
		stop
	set {biggestCriticalDamage::%attacker%} to damage
	send "&aTwój nowy rekord największych krytycznych obrażeń to &6%damage%&a!" to attacker
	
command /kryt:
	trigger:
		set {biggestCriticalDamage::%player%} to 0 if {biggestCriticalDamage::%player%} is not set
		send "&aTwój rekord największych krytycznych obrażeń to &6%{biggestCriticalDamage::%player%}%" to player

 

Jak jestem na ziemi to tylko 1, jak podskocze to wszystkie

 

Mam jeszcze takie pytanie jak pod to skonifgurowac trenera z krytem?

on damage:
    if {pkt.kryt.%attacker%} is set:
        if victim is not a player:
            if {pkt.kryt.%attacker%} is more than 10:
                chance of 0.50%:
                    set damage to 2000
            if {pkt.kryt.%attacker%} is more than 15:
                chance of 0.35%:
                    set damage to 2500
            if {pkt.kryt.%attacker%} is more than 29:
                chance of 0.20%:
                    set damage to 2750


zeby do tego maksymalnego dodawało się to jakoś
wiesz o co mi chodzi?

Nieaktywny

Łączę posty, umieszczam kod w code.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 minut temu, Kormic napisał:

Masz na myśli zwiększanie obrażeń jeżeli są największe?

Bo mam trenera do którego rozdaje się punkty, po 30 do siły(która działa i czym wiecej punktów tym większy kryt), odporność (działa) i chciałbym zeby tego kryta jakoś fajnie zrobić zeby np do maksymalnego kryta co 1 dodawał jakies 1-2dmg coś takiego

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, brvads napisał:

Bo mam trenera do którego rozdaje się punkty, po 30 do siły(która działa i czym wiecej punktów tym większy kryt), odporność (działa) i chciałbym zeby tego kryta jakoś fajnie zrobić zeby np do maksymalnego kryta co 1 dodawał jakies 1-2dmg coś takiego

W takim razie wystarczy wkleić ten twój kodzik w mój kod.

Dobrze zrozumiałem?

on damage:
	attacker is a player
	attacker is not on ground
	attacker is not flying
	attacker is not sprinting
	attacker doesn't have blindness
	type of block at attacker is not water or lava or ladder item or vine or weeping vine or twisting vine
	attacker is not riding
	attacker's fall distance > 0
	{biggestCriticalDamage::%attacker%} is set:
		damage <= {biggestCriticalDamage::%attacker%}
		stop
	set {biggestCriticalDamage::%attacker%} to damage
	send "&aTwój nowy rekord największych krytycznych obrażeń to &6%damage%&a!" to attacker
	{pkt.kryt.%attacker%} is set
	victim is not a player
	if {pkt.kryt.%attacker%} is more than 10:
		chance of 0.50%:
			set damage to 2000
	if {pkt.kryt.%attacker%} is more than 15:
		chance of 0.35%:
			set damage to 2500
	if {pkt.kryt.%attacker%} is more than 29:
		chance of 0.20%:
			set damage to 2750

 

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, Kormic napisał:

W takim razie wystarczy wkleić ten twój kodzik w mój kod.

Dobrze zrozumiałem?


on damage:
	attacker is a player
	send "1" to attacker
	attacker is not on ground
	send "2" to attacker
	attacker is not flying
	send "3" to attacker
	attacker is not sprinting
	send "4" to attacker
	attacker doesn't have blindness
	send "5" to attacker
	type of block at attacker is not water or lava or ladder item or vine or weeping vine or twisting vine
	send "6" to attacker
	attacker is not riding
	send "7" to attacker
	attacker's fall distance > 0
	send "8" to attacker
	{biggestCriticalDamage::%attacker%} is set:
		damage <= {biggestCriticalDamage::%attacker%}
		stop
	set {biggestCriticalDamage::%attacker%} to damage
	send "&aTwój nowy rekord największych krytycznych obrażeń to &6%damage%&a!" to attacker
	{pkt.kryt.%attacker%} is set
	victim is not a player
	if {pkt.kryt.%attacker%} is more than 10:
		chance of 0.50%:
			set damage to 2000
	if {pkt.kryt.%attacker%} is more than 15:
		chance of 0.35%:
			set damage to 2500
	if {pkt.kryt.%attacker%} is more than 29:
		chance of 0.20%:
			set damage to 2750

 

Nie, nie. Chodzi mi o to ze do zmiennej biggestCriticalDamage co 1 punkt u trenera dodaje sie 1 damage więcej
Mam 5 punktów u tenera to do zmiennej biggestCriticalDamage dodaje sie 5 damage

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, brvads napisał:

Nie, nie. Chodzi mi o to ze do zmiennej biggestCriticalDamage co 1 punkt u trenera dodaje sie 1 damage więcej
Mam 5 punktów u tenera to do zmiennej biggestCriticalDamage dodaje sie 5 damage

W takim razie...

add 1 to {biggestCriticalDamage::%player%}

Nie wiem szczerze co próbujesz osiągnąć, bo dałeś jakiś kod, który ma niewiele z tym trenerem wspólnego.

EDIT:

Wytłumacz to jeszcze raz, dokładnie. Jest już prawie 24, nie każ mi o tej godzinie wytężać umysłu.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
9 godzin temu, Kormic napisał:

W takim razie...



add 1 to {biggestCriticalDamage::%player%}

Nie wiem szczerze co próbujesz osiągnąć, bo dałeś jakiś kod, który ma niewiele z tym trenerem wspólnego.

Dobra wszystko działa, tak jak chciałem. Dzięki za pomoc

 

9 godzin temu, Kormic napisał:

W takim razie...



add 1 to {biggestCriticalDamage::%player%}

Nie wiem szczerze co próbujesz osiągnąć, bo dałeś jakiś kod, który ma niewiele z tym trenerem wspólnego.

EDIT:

Wytłumacz to jeszcze raz, dokładnie. Jest już prawie 24, nie każ mi o tej godzinie wytężać umysłu.

on damage:
    if attacker is a player:
        if {pkt.sila.%attacker%} is bigger than 1:
            set damage to damage+damage*{pkt.sila.%attacker%}*{pkt.kryt.%attacker%}/150


zrobilem to w taki sposob

Nieaktywny

Łączę posty, umieszczam kod w code.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...