brvads 5 Opublikowano 13 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 stycznia 2021 Witam dałby ktoś radę zrobić skrypt na maksymalny zadany krytyk? Po zadaniu go wyswietal się na chacie i jest komenda /kryt która go pokazuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 13 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 stycznia 2021 26 minut temu, brvads napisał: Witam dałby ktoś radę zrobić skrypt na maksymalny zadany krytyk? Po zadaniu go wyswietal się na chacie i jest komenda /kryt która go pokazuje Proszę, skrypt nietestowany. on damage: attacker is a player attacker is not on ground attacker is not flying attacker is not sprinting attacker doesn't have blindness type of block at attacker is not water or lava or ladder item or vine or weeping vine or twisting vine attacker is not riding attacker's fall distance > 0 {biggestCriticalDamage::%attacker%} is set: damage <= {biggestCriticalDamage::%attacker%} stop set {biggestCriticalDamage::%attacker%} to damage send "&aTwój nowy rekord największych krytycznych obrażeń to &6%damage%&a!" to attacker command /kryt: trigger: set {biggestCriticalDamage::%player%} to 0 if {biggestCriticalDamage::%player%} is not set send "&aTwój rekord największych krytycznych obrażeń to &6%{biggestCriticalDamage::%player%}%" to player Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 brvads 5 Opublikowano 13 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 13 stycznia 2021 1 godzinę temu, Kormic napisał: Proszę, skrypt nietestowany. on damage: attacker is a player attacker is not on ground attacker is not flying attacker is not sprinting attacker doesn't have blindness type of block at attacker is not water or lava or ladder item or vine or weeping vine or twisting vine attacker is not riding attacker's fall distance > 0 {biggestCriticalDamage::%attacker%} is set: damage <= {biggestCriticalDamage::%attacker%} stop set {biggestCriticalDamage::%attacker%} to damage send "&aTwój nowy rekord największych krytycznych obrażeń to &6%damage%&a!" to attacker command /kryt: trigger: set {biggestCriticalDamage::%player%} to 0 if {biggestCriticalDamage::%player%} is not set send "&aTwój rekord największych krytycznych obrażeń to &6%{biggestCriticalDamage::%player%}%" to player [23:09:01 ERROR]: Can't understand this condition/effect: type of block at attacker is not water or lava or ladder item or vine or weeping vine or twisting vine (test.sk, line 7: type of block at attacker is not water or lava or ladder item or vine or weeping vine or twisting vine'), jak to poprawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 13 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 stycznia 2021 Teraz, brvads napisał: [23:09:01 ERROR]: Can't understand this condition/effect: type of block at attacker is not water or lava or ladder item or vine or weeping vine or twisting vine (test.sk, line 7: type of block at attacker is not water or lava or ladder item or vine or weeping vine or twisting vine'), jak to poprawić? Podaj wersję serwera lub spróbuj usunąć 'or weeping vine or twisting vine'. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 brvads 5 Opublikowano 13 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 13 stycznia 2021 11 godzin temu, Kormic napisał: Proszę, skrypt nietestowany. on damage: attacker is a player attacker is not on ground attacker is not flying attacker is not sprinting attacker doesn't have blindness type of block at attacker is not water or lava or ladder item or vine or weeping vine or twisting vine attacker is not riding attacker's fall distance > 0 {biggestCriticalDamage::%attacker%} is set: damage <= {biggestCriticalDamage::%attacker%} stop set {biggestCriticalDamage::%attacker%} to damage send "&aTwój nowy rekord największych krytycznych obrażeń to &6%damage%&a!" to attacker command /kryt: trigger: set {biggestCriticalDamage::%player%} to 0 if {biggestCriticalDamage::%player%} is not set send "&aTwój rekord największych krytycznych obrażeń to &6%{biggestCriticalDamage::%player%}%" to player + nie działa cały czas jest 0 9 godzin temu, Kormic napisał: Podaj wersję serwera lub spróbuj usunąć 'or weeping vine or twisting vine'. Już nie ma błędu, ale nie nalicza kryta, wersja 2.5.3 werjsa 1.8.8 9 godzin temu, Kormic napisał: Podaj wersję serwera lub spróbuj usunąć 'or weeping vine or twisting vine'. Okej już zalicza, dzięki wielkie Łączę posty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 13 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 stycznia 2021 Teraz, brvads napisał: Już nie ma błędu, ale nie nalicza kryta, wersja 2.5.3 werjsa 1.8.8 Zobacz ile numerków zostanie wysłanych. on damage: attacker is a player send "1" to attacker attacker is not on ground send "2" to attacker attacker is not flying send "3" to attacker attacker is not sprinting send "4" to attacker attacker doesn't have blindness send "5" to attacker type of block at attacker is not water or lava or ladder item or vine or weeping vine or twisting vine send "6" to attacker attacker is not riding send "7" to attacker attacker's fall distance > 0 send "8" to attacker {biggestCriticalDamage::%attacker%} is set: damage <= {biggestCriticalDamage::%attacker%} stop set {biggestCriticalDamage::%attacker%} to damage send "&aTwój nowy rekord największych krytycznych obrażeń to &6%damage%&a!" to attacker command /kryt: trigger: set {biggestCriticalDamage::%player%} to 0 if {biggestCriticalDamage::%player%} is not set send "&aTwój rekord największych krytycznych obrażeń to &6%{biggestCriticalDamage::%player%}%" to player Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 brvads 5 Opublikowano 13 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 13 stycznia 2021 9 godzin temu, Kormic napisał: Zobacz ile numerków zostanie wysłanych. on damage: attacker is a player send "1" to attacker attacker is not on ground send "2" to attacker attacker is not flying send "3" to attacker attacker is not sprinting send "4" to attacker attacker doesn't have blindness send "5" to attacker type of block at attacker is not water or lava or ladder item or vine or weeping vine or twisting vine send "6" to attacker attacker is not riding send "7" to attacker attacker's fall distance > 0 send "8" to attacker {biggestCriticalDamage::%attacker%} is set: damage <= {biggestCriticalDamage::%attacker%} stop set {biggestCriticalDamage::%attacker%} to damage send "&aTwój nowy rekord największych krytycznych obrażeń to &6%damage%&a!" to attacker command /kryt: trigger: set {biggestCriticalDamage::%player%} to 0 if {biggestCriticalDamage::%player%} is not set send "&aTwój rekord największych krytycznych obrażeń to &6%{biggestCriticalDamage::%player%}%" to player Jak jestem na ziemi to tylko 1, jak podskocze to wszystkie Mam jeszcze takie pytanie jak pod to skonifgurowac trenera z krytem? on damage: if {pkt.kryt.%attacker%} is set: if victim is not a player: if {pkt.kryt.%attacker%} is more than 10: chance of 0.50%: set damage to 2000 if {pkt.kryt.%attacker%} is more than 15: chance of 0.35%: set damage to 2500 if {pkt.kryt.%attacker%} is more than 29: chance of 0.20%: set damage to 2750 zeby do tego maksymalnego dodawało się to jakoś wiesz o co mi chodzi? Łączę posty, umieszczam kod w code. Kormic 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 13 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 stycznia 2021 Teraz, brvads napisał: zeby do tego maksymalnego dodawało się to jakoś wiesz o co mi chodzi? Masz na myśli zwiększanie obrażeń jeżeli są największe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 brvads 5 Opublikowano 13 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 13 stycznia 2021 5 minut temu, Kormic napisał: Masz na myśli zwiększanie obrażeń jeżeli są największe? Bo mam trenera do którego rozdaje się punkty, po 30 do siły(która działa i czym wiecej punktów tym większy kryt), odporność (działa) i chciałbym zeby tego kryta jakoś fajnie zrobić zeby np do maksymalnego kryta co 1 dodawał jakies 1-2dmg coś takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 13 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 stycznia 2021 (edytowane) Teraz, brvads napisał: Bo mam trenera do którego rozdaje się punkty, po 30 do siły(która działa i czym wiecej punktów tym większy kryt), odporność (działa) i chciałbym zeby tego kryta jakoś fajnie zrobić zeby np do maksymalnego kryta co 1 dodawał jakies 1-2dmg coś takiego W takim razie wystarczy wkleić ten twój kodzik w mój kod. Dobrze zrozumiałem? on damage: attacker is a player attacker is not on ground attacker is not flying attacker is not sprinting attacker doesn't have blindness type of block at attacker is not water or lava or ladder item or vine or weeping vine or twisting vine attacker is not riding attacker's fall distance > 0 {biggestCriticalDamage::%attacker%} is set: damage <= {biggestCriticalDamage::%attacker%} stop set {biggestCriticalDamage::%attacker%} to damage send "&aTwój nowy rekord największych krytycznych obrażeń to &6%damage%&a!" to attacker {pkt.kryt.%attacker%} is set victim is not a player if {pkt.kryt.%attacker%} is more than 10: chance of 0.50%: set damage to 2000 if {pkt.kryt.%attacker%} is more than 15: chance of 0.35%: set damage to 2500 if {pkt.kryt.%attacker%} is more than 29: chance of 0.20%: set damage to 2750 Edytowane 13 stycznia 2021 przez Kormic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 brvads 5 Opublikowano 13 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 13 stycznia 2021 2 minuty temu, Kormic napisał: W takim razie wystarczy wkleić ten twój kodzik w mój kod. Dobrze zrozumiałem? on damage: attacker is a player send "1" to attacker attacker is not on ground send "2" to attacker attacker is not flying send "3" to attacker attacker is not sprinting send "4" to attacker attacker doesn't have blindness send "5" to attacker type of block at attacker is not water or lava or ladder item or vine or weeping vine or twisting vine send "6" to attacker attacker is not riding send "7" to attacker attacker's fall distance > 0 send "8" to attacker {biggestCriticalDamage::%attacker%} is set: damage <= {biggestCriticalDamage::%attacker%} stop set {biggestCriticalDamage::%attacker%} to damage send "&aTwój nowy rekord największych krytycznych obrażeń to &6%damage%&a!" to attacker {pkt.kryt.%attacker%} is set victim is not a player if {pkt.kryt.%attacker%} is more than 10: chance of 0.50%: set damage to 2000 if {pkt.kryt.%attacker%} is more than 15: chance of 0.35%: set damage to 2500 if {pkt.kryt.%attacker%} is more than 29: chance of 0.20%: set damage to 2750 Nie, nie. Chodzi mi o to ze do zmiennej biggestCriticalDamage co 1 punkt u trenera dodaje sie 1 damage więcej Mam 5 punktów u tenera to do zmiennej biggestCriticalDamage dodaje sie 5 damage Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 13 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 stycznia 2021 (edytowane) Teraz, brvads napisał: Nie, nie. Chodzi mi o to ze do zmiennej biggestCriticalDamage co 1 punkt u trenera dodaje sie 1 damage więcej Mam 5 punktów u tenera to do zmiennej biggestCriticalDamage dodaje sie 5 damage W takim razie... add 1 to {biggestCriticalDamage::%player%} Nie wiem szczerze co próbujesz osiągnąć, bo dałeś jakiś kod, który ma niewiele z tym trenerem wspólnego. EDIT: Wytłumacz to jeszcze raz, dokładnie. Jest już prawie 24, nie każ mi o tej godzinie wytężać umysłu. Edytowane 13 stycznia 2021 przez Kormic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 brvads 5 Opublikowano 13 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 13 stycznia 2021 9 godzin temu, Kormic napisał: W takim razie... add 1 to {biggestCriticalDamage::%player%} Nie wiem szczerze co próbujesz osiągnąć, bo dałeś jakiś kod, który ma niewiele z tym trenerem wspólnego. Dobra wszystko działa, tak jak chciałem. Dzięki za pomoc 9 godzin temu, Kormic napisał: W takim razie... add 1 to {biggestCriticalDamage::%player%} Nie wiem szczerze co próbujesz osiągnąć, bo dałeś jakiś kod, który ma niewiele z tym trenerem wspólnego. EDIT: Wytłumacz to jeszcze raz, dokładnie. Jest już prawie 24, nie każ mi o tej godzinie wytężać umysłu. on damage: if attacker is a player: if {pkt.sila.%attacker%} is bigger than 1: set damage to damage+damage*{pkt.sila.%attacker%}*{pkt.kryt.%attacker%}/150 zrobilem to w taki sposob Łączę posty, umieszczam kod w code. Kormic 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#34161 123 Opublikowano 14 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 stycznia 2021 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
brvads 5
Witam dałby ktoś radę zrobić skrypt na maksymalny zadany krytyk? Po zadaniu go wyswietal się na chacie i jest komenda /kryt która go pokazuje
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
13 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi