Skocz do zawartości
  • 0

Particle/item


Usunięty#25189

Pytanie

Witam , napisał by mi ktoś skryptu ,gdy klikniemy ppm na patyk o nazwie &d&lParticle , to wydobywają się z niego particle (byle jakie) przez 5 sekund (Mozna tym spamic)? chodzi mi o to aby te particle były na naszej postaci i gdy się ruszamy  to one podążają za nami :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Teraz, fab251 napisał:

Witam , napisał by mi ktoś skryptu ,gdy klikniemy ppm na patyk o nazwie &d&lParticle , to wydobywają się z niego particle (byle jakie) przez 5 sekund (Mozna tym spamic)? chodzi mi o to aby te particle były na naszej postaci i gdy się ruszamy  to one podążają za nami :)

Proszę.

on right click:
	player's tool is stick named "&d&lParticle"
	loop 50 times:
		play mob spawner flames at player
		wait 2 ticks

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Wielkie dzięki @Kormic, a mam pytanie , czy da się napisać skrypt na to aby takie particle były na jakimś klocku? NA ZAWSZE? jesli tak to wiesz co robić ;) + JESLI CI SIE CHCE to mozesz napisać skrypcik na inne particle to znaczy patyk o nazwie &d&lParticle <- daje ogień &d&lParticle2 <- serduszka .. itp , chodzi mi aby te particle były w danym miejscu tam gdzie klickne ppm NA ZAWSZE hihi :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, fab251 napisał:

Wielkie dzięki @Kormic, a mam pytanie , czy da się napisać skrypt na to aby takie particle były na jakimś klocku? NA ZAWSZE? jesli tak to wiesz co robić ;) + JESLI CI SIE CHCE to mozesz napisać skrypcik na inne particle to znaczy patyk o nazwie &d&lParticle <- daje ogień &d&lParticle2 <- serduszka .. itp , chodzi mi aby te particle były w danym miejscu tam gdzie klickne ppm NA ZAWSZE hihi :)

 

Niestety z serduszkami byłby problem, gdyż można je odgrywać jedynie na mobach, nie da się ich w dowolnym miejscu.

Jednakże zrobiłem przykład z efektem krytycznych obrażeń.

Prawym dodajesz efekt, lewym usuwasz. Powinno pomóc przy zbyt dużej ilości efektów.

on right click:
	clicked block is set
	if player's tool is stick named "&d&lParticle":
		{playedFlamesParticles::*} doesn't contain location of clicked block
		add location of clicked block to {playedFlamesParticles::*}
	else if player's tool is stick named "&d&lParticle2":
		{playedCriticalParticles::*} doesn't contain location of clicked block
		add location of clicked block to {playedCriticalParticles::*}
		
on left click:
	clicked block is set
	if player's tool is stick named "&d&lParticle":
		{playedFlamesParticles::*} contains location of clicked block
		remove location of clicked block from {playedFlamesParticles::*}
	else if player's tool is stick named "&d&lParticle2":
		{playedCriticalParticles::*} contains location of clicked block
		remove location of clicked block from {playedCriticalParticles::*}
	
every 1 second:
	loop {playedFlamesParticles::*}:
		play mob spawner flames at loop-value
	loop {playedCriticalParticles::*}:
		play critical hit at loop-value

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...