Miloszp22 0 Opublikowano 11 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 stycznia 2021 (edytowane) Czy da się zrobić tak aby gracza w komendzie wyrzuciło na ileś tam kratek, jeżeli tak to jak Edytowane 11 stycznia 2021 przez Miloszp22 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 11 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 stycznia 2021 Teraz, Miloszp22 napisał: Czy da się zrobić tak aby gracza w komendzie wyrzuciło na ileś tam kratek Tak, jak najbardziej. W tym celu używasz efektu 'push'. Składnię znajdziesz w dokumentacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Miloszp22 0 Opublikowano 11 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 11 stycznia 2021 @Kormic Spróbowałem i mam błąd command /troll [<text>] [<offlineplayer>]: trigger: if arg 1 is set: if arg 2 is set: if arg 1 is "wyrzutnia": play cloud at argument 2 push the arg 2 upwards Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 11 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 stycznia 2021 Teraz, Miloszp22 napisał: Spróbowałem i mam błąd 1. 'the' jest zbędnym przedimkiem. 2. Musisz dać albo 'arg 2' w nawias, albo musisz dać 'arg-2'. 3. W twojej komendzie niepotrzebnie sprawdzasz czy argument 1 jest ustawiony. Jeżeli jest nieustawiony, to i tak "<none>" nie jest tym samym co "wyrzutnia". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Miloszp22 0 Opublikowano 11 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 11 stycznia 2021 2 minuty temu, Kormic napisał: 1. 'the' jest zbędnym przedimkiem. 2. Musisz dać albo 'arg 2' w nawias, albo musisz dać 'arg-2'. 3. W twojej komendzie niepotrzebnie sprawdzasz czy argument 1 jest ustawiony. Jeżeli jest nieustawiony, to i tak "<none>" nie jest tym samym co "wyrzutnia". Dzięki zadziałało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#34161 123 Opublikowano 11 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 stycznia 2021 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Miloszp22 0
Czy da się zrobić tak aby gracza w komendzie wyrzuciło na ileś tam kratek, jeżeli tak to jak
Edytowane przez Miloszp22Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi