Skocz do zawartości

Magiczny kilof kopiący bedrock


n4t3k_PL
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, jestem Nataniel i jestem właścicielem serwera mc.nacio.pl i chciałem wam przedstawić mój skrypt z mojego serwera 

w tym skrypcie chodzi o to ze jeśli wpiszemy komendę /kilof lub zrobimy w craftingu

jeśli klikniemy prawym przyciskiem na bedrock tym kilofem to wtedy  bedrock znika, kilof nam się niszczy i wypada ten bedrock

 

Wersja: 1.2

Bez zgody mojej nie zmieniać autora nie mówić ze to jego i nie udostępniać tego skryptu na swoim profilu!

 

Wymagania  

Skript

Squery

 

 

 

Edytowane przez n4t3k_PL
Nieaktywny

Zmieniam tytuł na poprawny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Usunięty#34161 zmienił(a) tytuł na Magiczny kilof kopiący bedrock

Skrypt nie zadziała z kilku powodów:

1. Źle zrobione wcięcie kodu w evencie 'on script load'.

2. W komendzie /kilof wstawiłeś 'send' poza triggerem.

3. W komendzie /kilofautor brakuje triggera i jest źle zrobione wcięcie.

Dodatkowo:

1. W linijce 14 usuwasz przedmiot z konkretną nazwą z ekwipunku gracza. W Skript'cie usuwanie tego typu przedmiotów nie działa/działało poprawnie, dlatego też zalecam po prostu zmniejszyć ilość narzędzia gracza o 1.

# Wymagany Skript 2.2-dev24 lub nowszy
set player's tool to (item amount of player's tool - 1) of player's tool

2. Na nowszych wersjach skrypt na pewno nie zadziała, gdyż użyłeś numerycznych ID, a one są już niewspierane. Użyj zamiast tego aliasów (iron ore, golden ingot, iron pickaxe itd.), a nie będzie żadnego problemu.

3. Jeżeli wstawiasz skrypt, pamiętaj o podaniu wymagań. W twoim przypadku warto byłoby wspomnieć o tym, że wymagany jest dodatek SkQuery.

4. W zmiennej 'permisija' w sekcji 'options' jest literówka, ale oczywiście nie wpływa to w ogóle na działanie kodu, jedynie psuje wrażenia wizualne.

5. Zamiast używać zwykłych zmiennych, zalecam używać list zmiennych. Pozwalają na o wiele łatwiejsze manipulowanie zmiennymi. Charakteryzują się one podwójnymi dwukropkami w ich nazwie ("::").

# Przykłady:
{killedPlayers::%player%::*}
{timePlayed::%player%}
{items::%player%::%type of player's tool%::%name of player's tool%}

# Przewaga list zmiennych nad zwykłymi zmiennymi:

# Zmienne dla przykładu:
set {lista::jeden} to 1
set {lista::dwa} to 2
set {lista::trzy} to 3

# 1. Możesz je w łatwy sposób wyczyścić:
# Gwiazdka oznacza dowolny element w liście
clear {lista::*}

# 2. Możesz je zapętlić:
loop {lista::*}:
	send "%loop-index% - %loop-value%"
    
# Co zostanie wysłane:
jeden - 1
dwa - 2
trzy - 3
# Czyli loop-index oznacza tę końcówkę w nazwie zmiennej (a dokładniej klucz), a loop-value wartość

# 3. Możesz sprawdzić ich rozmiar:
send "%size of {lista::*}%" # Zostanie wysłane 3

# Dodatkowo możesz sprawdzić czy lista zawiera jakiś element:
if {lista::*} contains 4: # Fałsz, nie zawiera czwórki
if {lista::*} contains 2: # Prawda, zawiera dwójkę

 

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Szifter zablokował(a) ten temat
Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...