Skocz do zawartości
  • 0

Anulowania fall damage'a


ChlebekPlayer
 Udostępnij

Pytanie

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Teraz, ChlebekPlayer napisał:

Witam,

Mam skrypt:

on damage:
    if damage is caused by fall:
        if victim contains jump boost:
            cancel event

Jak mam jump boosta dostaje normlanie damage. Jakies porady?

1. Do sprawdzania przyczyny używamy wyrażenia 'damage cause'.

damage cause is fall

2. Jeżeli chcemy sprawdzić czy entity posiada efekt, używamy:

victim has jump boost

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...