Skocz do zawartości
  • 0

Random Drop z Inventory


yeti

Pytanie

Siemka, mam problem z napisaniem skryptu:
Po śmierci gracz upuszcza 1 losowy przedmiot z ekwipunku.
Wyłączenie dropu zastąpiłem sobie komendą: keepinventory true
Normalnie drop z tą komendą nie działa, ale opóżnijąc go o 0.1 sec jest git.
Teraz zostało wytypowanie jednego itema ze wszystkich i wyrzucenie go czy tam usunięcie i stworzenie na lokacji śmierci.
Nie wrzucam tego co udało mi się zrobić bo jest bardzo wiele tych kombinacji.
Generalnie mam problem tylko z wytypowaniem tego jednego randomowego itemka z całego inventory gracza.
Kminiłem dużo z "a random" ale mi nie poszło.
Wie ktoś może jak posłużyć się tym randomowym typowaniem w eq z posiadanych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1
Teraz, yeti napisał:

Siemka, mam problem z napisaniem skryptu:
Po śmierci gracz upuszcza 1 losowy przedmiot z ekwipunku.
Wyłączenie dropu zastąpiłem sobie komendą: keepinventory true
Normalnie drop z tą komendą nie działa, ale opóżnijąc go o 0.1 sec jest git.
Teraz zostało wytypowanie jednego itema ze wszystkich i wyrzucenie go czy tam usunięcie i stworzenie na lokacji śmierci.
Nie wrzucam tego co udało mi się zrobić bo jest bardzo wiele tych kombinacji.
Generalnie mam problem tylko z wytypowaniem tego jednego randomowego itemka z całego inventory gracza.
Kminiłem dużo z "a random" ale mi nie poszło.
Wie ktoś może jak posłużyć się tym randomowym typowaniem w eq z posiadanych?

Wybieranie losowego elementu spośród wszystkich przedmiotów z ekwipunku gracza powinno pomóc.

set {_randomDrop} to random element out of all items in player's inventory

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1
9 minut temu, yeti napisał:

Gitówa Dzięki, ładnie wszystko ze sobą pyka, ale zapomniałem o założonym eq też, masz cos może zamiast inventory
co opisuje eq plus miejsce na zbroje helm i tp. albo co opisuje same te sloty na defa?

Możesz w takim wypadku wykonać pętlę 41 razy, w której sprawdzasz czy slot (loop-number - 1) w ekwipunku gracza nie jest powietrzem. Jeżeli nie jest, dodajesz go do listy lokalnej (tymczasowej), a następnie losujesz z niej element.

random element out of {_items::*}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...