Skocz do zawartości
  • 0

Problem ze zmienną.


ShardItOfficial

Pytanie

Cześć. Wie może ktoś co zrobić, aby zmienna {nagroda:%player%} traciła po 1 co sekunde  (nie umiem tłumaczyc Dx )?

Mam taki kod, ale nie pokazuje żadnych błędów, ale znowu nie działa poprawnie, ponieważ moja zmienna się nie zmienia :/

command /zmienna:
	trigger:	
		set {nagroda::%player%} to 15
every 1 second:
	loop {nagroda::*}:
		if {nagroda::%loop-value%} is bigger than 0:
			subtract 1 from {nagroda::%loop-value%}
			if {nagroda::%loop-value%} is 0:
				clear {nagroda::%loop-value%}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
17 minut temu, ShardItOfficial napisał:

Cześć. Wie może ktoś co zrobić, aby zmienna {nagroda:%player%} traciła po 1 co sekunde  (nie umiem tłumaczyc Dx )?

Mam taki kod, ale nie pokazuje żadnych błędów, ale znowu nie działa poprawnie, ponieważ moja zmienna się nie zmienia :/

Powinieneś użyć %loop-index%, nie %loop-value%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, ShardItOfficial napisał:

dobra, dzięki, działa. A ogarniasz może w jaki sposób wyłączyć AI mobom ? :/ 

Co prawda nie ma to nic wspólnego z tematem tego wątku, ale powiem.

Dodajesz do ich NBT "{NoAI:1}" z pomocą jakiegoś dodatku pozwalającego na modyfikację NBT (np. SkBee).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...