Skocz do zawartości

Plugin na RANDOMOWE TELEPORTY (solo/1vs1)


Czaruuu

Rekomendowane odpowiedzi


Witam! Chciałbym udostępnić tutaj plugin na teleportacje gracza w losowo wylosowaną przez plugin lokacje.

 

Prezentacja: 


GitHub:

https://github.com/czarru/minecraft-randomteleports

Wersja 1.0

- Już niedostępna

Wersja 1.1

DL JAR:  

https://www.mediafire.com/file/6gev88f4tvgysgl/TeleportsPlugin.rar/file

 

SKAN:

https://www.virustotal.com/gui/url/219e679f048fbc5c956963affadf025c9e54d2f15cb420026f04617aaf424ac5/detection

AKTUALIZACJE:

• Dodano konfiguracje pluginu

Edytowane przez Czaruuu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego najpierw sprawdzasz akcje a następnie definiujesz przycisk i blok? Dodam że util na title jest zbędny bo w SpigotAPI 1.8.8 dodali takową funkcje (mówie to dlatego że pluginu na rtp używają najczęściej serwisy izihc na bp) również boli to że wszystko jest w jednym package

Edytowane przez jhgggg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, jhgggg napisał:

Dlaczego najpierw sprawdzasz akcje a następnie definiujesz przycisk i blok?

To nie wszystko.

Nie podoba mi się dodatkowo to, że w pluginie dwukrotnie użyto tego samego eventu zamiast podpiąć wszystko pod jeden za pomocą prostego bloku 'else if'.

Również dziwnie wygląda sekcja importów. Wystarczyłoby pojedynczo importować odpowiednie klasy.

Dodam, że package ma dziwną nazwę i raczej powinien mieć postać odwróconej domeny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, jhgggg napisał:

Dlaczego najpierw sprawdzasz akcje a następnie definiujesz przycisk i blok

A jaki sens ma definicja bloków i przycisków jeżeli akcja będzie zła? Logika

 

Godzinę temu, jhgggg napisał:

Dodam że util na title jest zbędny bo w SpigotAPI 1.8.8 dodali takową funkcje

działa tak samo jak to

 

Godzinę temu, jhgggg napisał:

również boli to że wszystko jest w jednym package

Na 3 klasy osobne package robić, tak na serio?

 

Godzinę temu, Kormic napisał:

Nie podoba mi się dodatkowo to, że w pluginie dwukrotnie użyto tego samego eventu zamiast podpiąć wszystko pod jeden za pomocą prostego bloku 'else if'.

 

1. Osobne eventy wyglądają nieraz czytelniej

2. I tak odpalą się w tym samym momencie

 

Godzinę temu, Kormic napisał:

Również dziwnie wygląda sekcja importów. Wystarczyłoby pojedynczo importować odpowiednie klasy.

 

Możliwe, że autor pisał w programie Intellij gdzie ustawione importy ma on pod *

 

Panowie, czepiacie się szczegółów a nikt nie zapytał czemu za każdym razem tworzy się nowy obiekt Random? Zamiast stworzyć go raz to tworzy się go za każdym razem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko co zostało wymienione w odpowiedziach postaram się poprawić w kolejnej wersji, ale nie zamierzam jakoś bardzo rozbudowywać tego pluginu.

 

 

W dniu 1.01.2021 o 23:03, Czaruuu napisał:

Wszystko co zostało wymienione w odpowiedziach postaram się poprawić w kolejnej wersji, ale nie zamierzam jakoś bardzo rozbudowywać tego pluginu.

 

done

Edytowane przez Czaruuu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...