Czaruuu 0 Opublikowano 1 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 stycznia 2021 (edytowane) Witam! Chciałbym udostępnić tutaj plugin na teleportacje gracza w losowo wylosowaną przez plugin lokacje. Prezentacja: GitHub: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Wersja 1.0 - Już niedostępna Wersja 1.1 DL JAR: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! SKAN: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! AKTUALIZACJE: • Dodano konfiguracje pluginu Edytowane 2 stycznia 2021 przez Czaruuu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Usunięty#19006 26 Opublikowano 1 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 stycznia 2021 (edytowane) Dlaczego najpierw sprawdzasz akcje a następnie definiujesz przycisk i blok? Dodam że util na title jest zbędny bo w SpigotAPI 1.8.8 dodali takową funkcje (mówie to dlatego że pluginu na rtp używają najczęściej serwisy izihc na bp) również boli to że wszystko jest w jednym package Edytowane 1 stycznia 2021 przez jhgggg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kormic 1 824 Opublikowano 1 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 stycznia 2021 11 minut temu, jhgggg napisał: Dlaczego najpierw sprawdzasz akcje a następnie definiujesz przycisk i blok? To nie wszystko. Nie podoba mi się dodatkowo to, że w pluginie dwukrotnie użyto tego samego eventu zamiast podpiąć wszystko pod jeden za pomocą prostego bloku 'else if'. Również dziwnie wygląda sekcja importów. Wystarczyłoby pojedynczo importować odpowiednie klasy. Dodam, że package ma dziwną nazwę i raczej powinien mieć postać odwróconej domeny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpson 533 Opublikowano 1 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 stycznia 2021 Godzinę temu, jhgggg napisał: Dlaczego najpierw sprawdzasz akcje a następnie definiujesz przycisk i blok A jaki sens ma definicja bloków i przycisków jeżeli akcja będzie zła? Logika Godzinę temu, jhgggg napisał: Dodam że util na title jest zbędny bo w SpigotAPI 1.8.8 dodali takową funkcje działa tak samo jak to Godzinę temu, jhgggg napisał: również boli to że wszystko jest w jednym package Na 3 klasy osobne package robić, tak na serio? Godzinę temu, Kormic napisał: Nie podoba mi się dodatkowo to, że w pluginie dwukrotnie użyto tego samego eventu zamiast podpiąć wszystko pod jeden za pomocą prostego bloku 'else if'. 1. Osobne eventy wyglądają nieraz czytelniej 2. I tak odpalą się w tym samym momencie Godzinę temu, Kormic napisał: Również dziwnie wygląda sekcja importów. Wystarczyłoby pojedynczo importować odpowiednie klasy. Możliwe, że autor pisał w programie Intellij gdzie ustawione importy ma on pod * Panowie, czepiacie się szczegółów a nikt nie zapytał czemu za każdym razem tworzy się nowy obiekt Random? Zamiast stworzyć go raz to tworzy się go za każdym razem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaruuu 0 Opublikowano 1 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 1 stycznia 2021 (edytowane) Wszystko co zostało wymienione w odpowiedziach postaram się poprawić w kolejnej wersji, ale nie zamierzam jakoś bardzo rozbudowywać tego pluginu. W dniu 1.01.2021 o 23:03, Czaruuu napisał: Wszystko co zostało wymienione w odpowiedziach postaram się poprawić w kolejnej wersji, ale nie zamierzam jakoś bardzo rozbudowywać tego pluginu. done Edytowane 1 stycznia 2021 przez Czaruuu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.