xXx_Xpedii_xXx 10 Opublikowano 31 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 grudnia 2020 (edytowane) Skrypt Ktory Losowo Od Danej Kratki Spawnuje Losowe Fajerwerki co 1 sekunde cos w tym stylu every 1 second: puść 1 fajerwerke od tej kratki <> do tej <> Edytowane 31 grudnia 2020 przez xNightPower_ Umieszczam kod w code. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 31 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 grudnia 2020 3 minuty temu, xXx_Xpedii_xXx napisał: Skrypt Ktory Losowo Od Danej Kratki Spawnuje Losowe Fajerwerki co 1 sekunde cos w tym stylu every 1 second: puść 1 fajerwerke od tej kratki <> do tej <> Przyjmuję to jako zlecenie, a więc proszę, oto skrypt. W przedostatniej linijce ustawiasz (minimalny koordynat X, maksymalny X, minimalny Z, maksymalny Z, nazwę świata). function getRandomLoc(xmin: integer=-1000, xmax: integer=1000, zmin: integer=-1000, zmax: integer=1000, world: text="world") :: location: while {_return} is not set: set {_x} to random integer between {_xmin} and {_xmax} set {_z} to random integer between {_zmin} and {_zmax} set {_loc} to highest block at location at {_x}, 0, {_z} in world ({_world} parsed as world) if block at {_loc} != lava or water: add 1 to y-loc of {_loc} if (block at {_loc}) and (block above block at {_loc}) != lava: set {_return} to {_loc} return {_return} every 1 second: set {_allColours::*} to red, dark red, yellow, orange, aqua, light aqua and lime loop 3 times: add (random element out of {_allColours::*}) to {_colours::*} set {_loc} to getRandomLoc(-1000, 1000, -1000, 1000, "nazwa_twojego_swiata") launch firework large ball coloured {_colours::*} at {_loc} with duration (random integer between 1 and 3) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xXx_Xpedii_xXx 10 Opublikowano 31 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 grudnia 2020 1 minutę temu, Kormic napisał: Przyjmuję to jako zlecenie, a więc proszę, oto skrypt. W przedostatniej linijce ustawiasz (minimalny koordynat X, maksymalny X, minimalny Z, maksymalny Z, nazwę świata). function getRandomLoc(xmin: integer=-1000, xmax: integer=1000, zmin: integer=-1000, zmax: integer=1000, world: text="world") :: location: while {_return} is not set: set {_x} to random integer between {_xmin} and {_xmax} set {_z} to random integer between {_zmin} and {_zmax} set {_loc} to highest block at location at {_x}, 0, {_z} in world ({_world} parsed as world) if block at {_loc} != lava or water: add 1 to y-loc of {_loc} if (block at {_loc}) and (block above block at {_loc}) != lava: set {_return} to {_loc} return {_return} every 1 second: set {_allColours::*} to red, dark red, yellow, orange, aqua, light aqua and lime loop 3 times: add (random element out of {_allColours::*}) to {_colours::*} set {_loc} to getRandomLoc(-1000, 1000, -1000, 1000, "nazwa_twojego_swiata") launch firework large ball coloured {_colours::*} at {_loc} with duration (random integer between 1 and 3) dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xXx_Xpedii_xXx 10 Opublikowano 31 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 grudnia 2020 10 minut temu, Kormic napisał: Przyjmuję to jako zlecenie, a więc proszę, oto skrypt. W przedostatniej linijce ustawiasz (minimalny koordynat X, maksymalny X, minimalny Z, maksymalny Z, nazwę świata). function getRandomLoc(xmin: integer=-1000, xmax: integer=1000, zmin: integer=-1000, zmax: integer=1000, world: text="world") :: location: while {_return} is not set: set {_x} to random integer between {_xmin} and {_xmax} set {_z} to random integer between {_zmin} and {_zmax} set {_loc} to highest block at location at {_x}, 0, {_z} in world ({_world} parsed as world) if block at {_loc} != lava or water: add 1 to y-loc of {_loc} if (block at {_loc}) and (block above block at {_loc}) != lava: set {_return} to {_loc} return {_return} every 1 second: set {_allColours::*} to red, dark red, yellow, orange, aqua, light aqua and lime loop 3 times: add (random element out of {_allColours::*}) to {_colours::*} set {_loc} to getRandomLoc(-1000, 1000, -1000, 1000, "nazwa_twojego_swiata") launch firework large ball coloured {_colours::*} at {_loc} with duration (random integer between 1 and 3) uh wlaczylem to i wywalilo mi serwer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#34161 123 Opublikowano 31 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 grudnia 2020 Ten temat został przeniesiony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 31 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 grudnia 2020 4 minuty temu, xXx_Xpedii_xXx napisał: uh wlaczylem to i wywalilo mi serwer Hmm... podejrzewam, że coś może być zepsute w efekcie puszczania fajerwerek. Spróbujemy inaczej, mianowicie zparse'ujemy tekst na 'firework effect'. function getRandomLoc(xmin: integer=-1000, xmax: integer=1000, zmin: integer=-1000, zmax: integer=1000, world: text="world") :: location: while {_return} is not set: set {_x} to random integer between {_xmin} and {_xmax} set {_z} to random integer between {_zmin} and {_zmax} set {_loc} to highest block at location at {_x}, 0, {_z} in world ({_world} parsed as world) if block at {_loc} != lava or water: add 1 to y-loc of {_loc} if (block at {_loc}) and (block above block at {_loc}) != lava: set {_return} to {_loc} return {_return} every 1 second: set {_allColours::*} to red, dark red, yellow, orange, aqua, light aqua and lime loop 3 times: add (random element out of {_allColours::*}) to {_colours::*} set {_loc} to getRandomLoc(-1000, 1000, -1000, 1000, "nazwa_twojego_swiata") launch firework ("large ball coloured %{_colours::*}%" parsed as firework effect) at {_loc} with duration (random integer between 1 and 3) Jeżeli to nie zadziała, trzeba będzie po kolei wypisywać różne kombinacje kolorów. Przy okazji podaj: wersję serwera silnik serwera wersję Skripta listę dodatków do Skripta wraz z wersjami błędy przy przeładowaniu błędy w konsoli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xXx_Xpedii_xXx 10 Opublikowano 31 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 grudnia 2020 4 minuty temu, Kormic napisał: Hmm... podejrzewam, że coś może być zepsute w efekcie puszczania fajerwerek. Spróbujemy inaczej, mianowicie zparse'ujemy tekst na 'firework effect'. function getRandomLoc(xmin: integer=-1000, xmax: integer=1000, zmin: integer=-1000, zmax: integer=1000, world: text="world") :: location: while {_return} is not set: set {_x} to random integer between {_xmin} and {_xmax} set {_z} to random integer between {_zmin} and {_zmax} set {_loc} to highest block at location at {_x}, 0, {_z} in world ({_world} parsed as world) if block at {_loc} != lava or water: add 1 to y-loc of {_loc} if (block at {_loc}) and (block above block at {_loc}) != lava: set {_return} to {_loc} return {_return} every 1 second: set {_allColours::*} to red, dark red, yellow, orange, aqua, light aqua and lime loop 3 times: add (random element out of {_allColours::*}) to {_colours::*} set {_loc} to getRandomLoc(-1000, 1000, -1000, 1000, "nazwa_twojego_swiata") launch firework ("large ball coloured %{_colours::*}%" parsed as firework effect) at {_loc} with duration (random integer between 1 and 3) Jeżeli to nie zadziała, trzeba będzie po kolei wypisywać różne kombinacje kolorów. Przy okazji podaj: wersję serwera silnik serwera wersję Skripta listę dodatków do Skripta wraz z wersjami błędy przy przeładowaniu błędy w konsoli Teraz nie wywalilo ale wykrylo blad : text cannot be parsed as a firework effect {"large ball coloured %..." Wersja : 1.13.2 Silnik PaperSpigot Wersja Skripta : 25-beta1 lisra dodatkow : nic Bledy przy przeladowaniu : podalem /\ Bledy w konsoli : teraz nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 31 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 grudnia 2020 15 minut temu, xXx_Xpedii_xXx napisał: Teraz nie wywalilo ale wykrylo blad : text cannot be parsed as a firework effect {"large ball coloured %..." Wersja : 1.13.2 Silnik PaperSpigot Wersja Skripta : 25-beta1 lisra dodatkow : nic Bledy przy przeladowaniu : podalem /\ Bledy w konsoli : teraz nic W takim razie trzeba kolejno wypisać różne kolory fajerwerków... function getRandomLoc(xmin: integer=-1000, xmax: integer=1000, zmin: integer=-1000, zmax: integer=1000, world: text="world") :: location: while {_return} is not set: set {_x} to random integer between {_xmin} and {_xmax} set {_z} to random integer between {_zmin} and {_zmax} set {_loc} to highest block at location at {_x}, 0, {_z} in world ({_world} parsed as world) if block at {_loc} != lava or water: add 1 to y-loc of {_loc} if (block at {_loc}) and (block above block at {_loc}) != lava: set {_return} to {_loc} return {_return} every 1 second: set {_allColours::*} to red, dark red, yellow, orange, aqua, light aqua and lime set {_loc} to getRandomLoc(-1000, 1000, -1000, 1000, "nazwa_twojego_swiata") set {_n} to random integer between 1 and 3 if {_n} is 1: launch firework large ball coloured red, dark red and yellow at {_loc} with duration (random integer between 1 and 3) else if {_n} is 2: launch firework large ball coloured yellow, orange and aqua at {_loc} with duration (random integer between 1 and 3) else if {_n} is 3: launch firework large ball coloured aqua, light aqua and lime at {_loc} with duration (random integer between 1 and 3) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xXx_Xpedii_xXx 10 Opublikowano 31 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 grudnia 2020 7 minut temu, Kormic napisał: W takim razie trzeba kolejno wypisać różne kolory fajerwerków... function getRandomLoc(xmin: integer=-1000, xmax: integer=1000, zmin: integer=-1000, zmax: integer=1000, world: text="world") :: location: while {_return} is not set: set {_x} to random integer between {_xmin} and {_xmax} set {_z} to random integer between {_zmin} and {_zmax} set {_loc} to highest block at location at {_x}, 0, {_z} in world ({_world} parsed as world) if block at {_loc} != lava or water: add 1 to y-loc of {_loc} if (block at {_loc}) and (block above block at {_loc}) != lava: set {_return} to {_loc} return {_return} every 1 second: set {_allColours::*} to red, dark red, yellow, orange, aqua, light aqua and lime set {_loc} to getRandomLoc(-1000, 1000, -1000, 1000, "nazwa_twojego_swiata") set {_n} to random integer between 1 and 3 if {_n} is 1: launch firework large ball coloured red, dark red and yellow at {_loc} with duration (random integer between 1 and 3) else if {_n} is 2: launch firework large ball coloured yellow, orange and aqua at {_loc} with duration (random integer between 1 and 3) else if {_n} is 3: launch firework large ball coloured aqua, light aqua and lime at {_loc} with duration (random integer between 1 and 3) znowu wywalilo serwer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 31 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 grudnia 2020 Teraz, xXx_Xpedii_xXx napisał: znowu wywalilo serwer Spróbuj usunąć ostatnie 6 linijek i zobacz ponownie działanie skryptu. Może trzeba dodać 'fading to'? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xXx_Xpedii_xXx 10 Opublikowano 31 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 grudnia 2020 1 minutę temu, Kormic napisał: Spróbuj usunąć ostatnie 6 linijek i zobacz ponownie działanie skryptu. Może trzeba dodać 'fading to'? function getRandomLoc(xmin: integer=-1000, xmax: integer=1000, zmin: integer=-1000, zmax: integer=1000, world: text="world") :: location: while {_return} is not set: set {_x} to random integer between {_xmin} and {_xmax} set {_z} to random integer between {_zmin} and {_zmax} set {_loc} to highest block at location at {_x}, 0, {_z} in world ({_world} parsed as world) if block at {_loc} != lava or water: add 1 to y-loc of {_loc} if (block at {_loc}) and (block above block at {_loc}) != lava: set {_return} to {_loc} return {_return} every 1 second: set {_allColours::*} to red, dark red, yellow, orange, aqua, light aqua and lime set {_loc} to getRandomLoc(-1000, 1000, -1000, 1000, "nazwa_twojego_swiata") set {_n} to random integer between 1 and 3 Zostaje mi cos takiego. Ale z tego co widze nie bedzie muszczać żadnych fajerwerek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 31 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 grudnia 2020 Teraz, xXx_Xpedii_xXx napisał: function getRandomLoc(xmin: integer=-1000, xmax: integer=1000, zmin: integer=-1000, zmax: integer=1000, world: text="world") :: location: while {_return} is not set: set {_x} to random integer between {_xmin} and {_xmax} set {_z} to random integer between {_zmin} and {_zmax} set {_loc} to highest block at location at {_x}, 0, {_z} in world ({_world} parsed as world) if block at {_loc} != lava or water: add 1 to y-loc of {_loc} if (block at {_loc}) and (block above block at {_loc}) != lava: set {_return} to {_loc} return {_return} every 1 second: set {_allColours::*} to red, dark red, yellow, orange, aqua, light aqua and lime set {_loc} to getRandomLoc(-1000, 1000, -1000, 1000, "nazwa_twojego_swiata") set {_n} to random integer between 1 and 3 Zostaje mi cos takiego. Ale z tego co widze nie bedzie muszczać żadnych fajerwerek Właśnie o to chodzi. Chcę wiedzieć czy linijki z puszczaniem fajerwerek wywalają serwer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xXx_Xpedii_xXx 10 Opublikowano 31 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 grudnia 2020 1 minutę temu, Kormic napisał: Właśnie o to chodzi. Chcę wiedzieć czy linijki z puszczaniem fajerwerek wywalają serwer. tak znowu wywalilo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 31 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 grudnia 2020 Teraz, xXx_Xpedii_xXx napisał: tak znowu wywalilo. Ehh... usuń 3. linijkę od końca i upewnij się, że w przedostatniej linijce ustawiłeś nazwę swojego świata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xXx_Xpedii_xXx 10 Opublikowano 31 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 grudnia 2020 function getRandomLoc(xmin: integer=-1000, xmax: integer=1000, zmin: integer=-1000, zmax: integer=1000, world: text="world") :: location: while {_return} is not set: set {_x} to random integer between {_xmin} and {_xmax} set {_z} to random integer between {_zmin} and {_zmax} set {_loc} to highest block at location at {_x}, 0, {_z} in world ({_world} parsed as world) if block at {_loc} != lava or water: add 1 to y-loc of {_loc} if (block at {_loc}) and (block above block at {_loc}) != lava: set {_return} to {_loc} return {_return} every 1 second: set {_allColours::*} to red, dark red, yellow, orange, aqua, light aqua and lime W taki sposob? sorry ze czekasz ale zem wkleil w zlym temacie :'D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xXx_Xpedii_xXx 10 Opublikowano 31 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 grudnia 2020 5 minut temu, xXx_Xpedii_xXx napisał: function getRandomLoc(xmin: integer=-1000, xmax: integer=1000, zmin: integer=-1000, zmax: integer=1000, world: text="world") :: location: while {_return} is not set: set {_x} to random integer between {_xmin} and {_xmax} set {_z} to random integer between {_zmin} and {_zmax} set {_loc} to highest block at location at {_x}, 0, {_z} in world ({_world} parsed as world) if block at {_loc} != lava or water: add 1 to y-loc of {_loc} if (block at {_loc}) and (block above block at {_loc}) != lava: set {_return} to {_loc} return {_return} every 1 second: set {_allColours::*} to red, dark red, yellow, orange, aqua, light aqua and lime W taki sposob? sorry ze czekasz ale zem wkleil w zlym temacie :'D Teraz Nie Wywala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 31 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 grudnia 2020 57 minut temu, xXx_Xpedii_xXx napisał: function getRandomLoc(xmin: integer=-1000, xmax: integer=1000, zmin: integer=-1000, zmax: integer=1000, world: text="world") :: location: while {_return} is not set: set {_x} to random integer between {_xmin} and {_xmax} set {_z} to random integer between {_zmin} and {_zmax} set {_loc} to highest block at location at {_x}, 0, {_z} in world ({_world} parsed as world) if block at {_loc} != lava or water: add 1 to y-loc of {_loc} if (block at {_loc}) and (block above block at {_loc}) != lava: set {_return} to {_loc} return {_return} every 1 second: set {_allColours::*} to red, dark red, yellow, orange, aqua, light aqua and lime W taki sposob? sorry ze czekasz ale zem wkleil w zlym temacie :'D Miałeś usunąć trzecią linijkę od końca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xXx_Xpedii_xXx 10 Opublikowano 31 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 grudnia 2020 19 minut temu, Kormic napisał: Miałeś usunąć trzecią linijkę od końca. aaa Xd ok... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xXx_Xpedii_xXx 10 Opublikowano 31 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 grudnia 2020 20 minut temu, Kormic napisał: Miałeś usunąć trzecią linijkę od końca. dalej wywala wiesz co. narazie sobie daruje bo duzo graczy gra na serwerze a nie chce im co chwile restartowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#34161 123 Opublikowano 31 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 grudnia 2020 Ten temat został zamknięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
xXx_Xpedii_xXx 10
Skrypt Ktory Losowo Od Danej Kratki Spawnuje Losowe Fajerwerki co 1 sekunde
cos w tym stylu
Umieszczam kod w code.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
19 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi