Skocz do zawartości
  • 0

Zablokowanie rzeczy na spawn


Nau

Pytanie

Zrobiłem stoniarki na spawnie, nadałem im cuboida na to aby w tym miejscu ludzie mogli wydobywać te bloki natomiast w pluginie jest ustawione, żeby stoniarki mogły być wydobywane złotym kilofem i chciałbym żeby tak zostało a na spawnie ludzie nie mogli zbierać stoniarek jeżeli wykopią go złotym kilofem. Czy da się to jakoś zablokować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
1 minutę temu, bludis napisał:

Tak, da się to zniwelować dodając warunek do eventu, w którym niszczysz stoniarke.
Najlepiej byłoby, gdybyś podał cały kod (lub ten odpowiadający za niszczenie stoniarki).

Mam to zrobione w pluginie nie w skrypcie, jak mogę znaleźć kod, żeby podać event?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

W takim razie nie mam jak pomóc. Musisz szukać osoby, która specjalizuje się w javie lub znaleźć w internecie plugin, który spełni Twoje oczekiwania. Jednakże jeśli nie znajdziesz niczego podobnego, możesz wyszukać skryptu na stoniarki i sprawdzić jego działanie. Jeśli wszystko będzie okej, wtedy możesz go tutaj wysłać, a ja dopiszę ten warunek (o ile skrypt go już nie będzie miał).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on load:
    set {_stone} to "stoniarka"
    new Recipe {_stone};
    {_stone}.Recipe.setIngredient{1, 1 stone};
    {_stone}.Recipe.setIngredient{2, 1 stone};
    {_stone}.Recipe.setIngredient{3, 1 stone};
    {_stone}.Recipe.setIngredient{4, 1 stone};
    {_stone}.Recipe.setIngredient{5, 1 emerald};
    {_stone}.Recipe.setIngredient{6, 1 stone};
    {_stone}.Recipe.setIngredient{7, 1 stone};
    {_stone}.Recipe.setIngredient{8, 1 stone};
    {_stone}.Recipe.setIngredient{9, 1 stone};
    {_stone}.Recipe.setResult{1 end stone named "&9Stoniarka"};
    {_stone}.Recipe.register{};
on place end stone:
    if name of player's tool is "&9Stoniarka":
        add location of block to {stoniarka::*}
        send "&8» &aPomysle postawiles stoniarke."
        add location of block above block to {stone::*}
        set block above block to stone

on break end stone:
    loop {stoniarka::*}:
        if loop-value is location of block:
            remove location of block from {stoniarka::*}
            remove location of block above from {stone::*}
            send "&8» &cPomysle zniszczyles stoniarke."
            cancel event
            set block to air
            drop end stone named "&9Stoniarka"
on break stone:
    loop {stone::*}:
        if loop-value is location of target block:
            wait 0.5 second
            set block to stone
            
command /stoniarkaadmin:
    trigger:
        player has permission "stoniarka.daj":
            give end stone named "&9Stoniarka" to player

Mam coś takiego, jest endstone a nad nią stone, dałbyś radę dopisać, że tego endstona da się tylko wydobyć złotym kilofem a nie każdym?

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Umieszczam kod w code - cytat to nie code.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...