Danioooo 0 Opublikowano 30 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 grudnia 2020 Siemka, jak zrobić by po kliknięciu np. w slot 11 w gui przechodziło na inną stronę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 30 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 grudnia 2020 Teraz, Danioooo napisał: Siemka, jak zrobić by po kliknięciu np. w slot 11 w gui przechodziło na inną stronę ? Używasz w tym celu 'on inventory click', sprawdzasz nazwę klikniętego GUI, sprawdzasz czy kliknięty slot to 11 i po tym otwierasz graczowi kolejne GUI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Danioooo 0 Opublikowano 30 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 grudnia 2020 czyli if, bla bla bla, i znowu set gui itd. itd.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 30 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 grudnia 2020 (edytowane) 9 minut temu, Danioooo napisał: czyli if, bla bla bla, i znowu set gui itd. itd.? Pokażę ci na przykładzie prostego kodu. on inventory click: # sprawdzanie nazwy GUI # (opcjonalnie) sprawdzanie czy gracz nie kliknął swojego ekwipunku # (opcjonalnie) anulowanie eventu # sprawdzanie czy kliknięty slot to 11: # otwieranie GUI graczowi # dalsze operacje na nowym GUI Już powinno być to zrozumiałe. Edytowane 30 grudnia 2020 przez Kormic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#34161 123 Opublikowano 30 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 grudnia 2020 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Danioooo 0
Siemka, jak zrobić by po kliknięciu np. w slot 11 w gui przechodziło na inną stronę ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi