Skocz do zawartości
  • 0

Testowanie itemku w gui


SIEMKA_POLCAY
 Udostępnij

Pytanie

mam taki skript  ale nie wiem czemu nie działa pomoże ktoś z góry dziękuje

(PS.z tym testowaniem itemku coś nie działa)

 

on right click on chest:
    cancel event
    open chest with 1 rows named "&B&LENCHANTOWANIE" to player
    wait 1 tick
    format slot 0 of player with 1 of gray stained glass pane named " " to be unstealable
    format slot 2 of player with 1 of gray stained glass pane named " " to be unstealable
    format slot 1 of player with 1 of gray stained glass pane named " " to be unstealable
    format slot 3 of player with 1 of gray stained glass pane named " " to be unstealable
    format slot 5 of player with 1 of gray stained glass pane named " " to be unstealable
    format slot 6 of player with 1 of gray stained glass pane named " " to be unstealable
    format slot 7 of player with 1 of gray stained glass pane named " " to be unstealable
    format slot 8 of player with 1 of gray stained glass pane named " " to be unstealable

    
every 10 seconds:
    if slot 4 of player's current inventory is Nether Star:
        send "test" to player

ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Umieszczam kod w code.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
6 minut temu, SIEMKA_POLCAY napisał:

mam taki skript  ale nie wiem czemu nie działa pomoże ktoś z góry dziękuje

(PS.z tym testowaniem itemku coś nie działa)

on right click on chest:
    cancel event
    open chest with 1 rows named "&B&LENCHANTOWANIE" to player
    wait 1 tick
    format slot 0 of player with 1 of gray stained glass pane named " " to be unstealable
    format slot 2 of player with 1 of gray stained glass pane named " " to be unstealable
    format slot 1 of player with 1 of gray stained glass pane named " " to be unstealable
    format slot 3 of player with 1 of gray stained glass pane named " " to be unstealable
    format slot 5 of player with 1 of gray stained glass pane named " " to be unstealable
    format slot 6 of player with 1 of gray stained glass pane named " " to be unstealable
    format slot 7 of player with 1 of gray stained glass pane named " " to be unstealable
    format slot 8 of player with 1 of gray stained glass pane named " " to be unstealable
    
every 10 seconds:
    if slot 4 of player's current inventory is Nether Star:
        send "test" to player

ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ

1. Nie używaj SkQuery do formatowania GUI, gdyż zawiera wiele błędów (pozwala na kopiowanie itemów) i jest dość ograniczone w swych możliwościach. Jeżeli to możliwe, zastąp je formatowaniem w Skript. Jeżeli nie możesz, użyj przynajmniej TuSKe.

2. Jak niby ma to działać skoro w slocie 4 nic nie ustawiasz?

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Naprawiam cytat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

 

4 minuty temu, Kormic napisał:

1. Nie używaj SkQuery do formatowania GUI. Jeżeli to możliwe, zastąp je formatowaniem w Skript. Jeżeli nie możesz, użyj przynajmniej TuSKe.

2. Jak niby ma to działać skoro w slocie 4 nic nie ustawiasz?

1. Dzięki za podowiedz

2. Chodzi mi o to że jeżeli gracz włoży w 4 GUI slot  Nether Star to pisze do niego "test"

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Naprawiam formatowanie na ciemnym stylu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, SIEMKA_POLCAY napisał:

Chodzi mi o to że jeżeli gracz włoży w 4 GUI slot  Nether Star to pisze do niego "test"

W slot w którym ekwipunku?

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Naprawiam cytat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
26 minut temu, Kormic napisał:

W takim razie napraw to i jeżeli nadal będą problemy, pokaż ponownie kod.

Mam coś takiego:
Użyłem TuSKe

on right click on chest:
    cancel event
    open virtual chest with 1 rows named "&c&lSKRZYNKA" to player  
    wait 1 tick
    format gui slot 0 of player with gray stained glass pane named " "
    format gui slot 1 of player with gray stained glass pane named " "
    format gui slot 2 of player with gray stained glass pane named " "
    format gui slot 3 of player with gray stained glass pane named " "
    format gui slot 4 of player with air named " "
    format gui slot 5 of player with gray stained glass pane named " "
    format gui slot 6 of player with gray stained glass pane named " "
    format gui slot 7 of player with gray stained glass pane named " "
    format gui slot 8 of player with gray stained glass pane named " "

    
every 1 seconds:
    loop all players:
        if slot 4 of loop-players current inventory is Nether Star:
            send "test" to player

 

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Naprawiam formatowanie na ciemnym stylu, umieszczam kod w code.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, SIEMKA_POLCAY napisał:

Mam coś takiego:

1. Zalecam mimo wszystko przejść na formatowanie GUI w Skript.

2. Jeżeli to możliwe, pozbądź się tego 'wait 1 tick'.

3. Ustawianie nazwy dla powietrza jest bezsensowne.

4. W przedostatniej linijce zapomniałeś apostrof dodać po 'loop-player'.

5. Przedmioty podajemy z małej litery. Zamiast 'Nether Star' podajemy 'nether star'.

6. W ostatniej linijce użyłeś 'player', powinien być 'loop-player'.

 

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
8 minut temu, Kormic napisał:

1. Zalecam mimo wszystko przejść na formatowanie GUI w Skript.

2. Jeżeli to możliwe, pozbądź się tego 'wait 1 tick'.

3. Ustawianie nazwy dla powietrza jest bezsensowne.

4. W przedostatniej linijce zapomniałeś apostrof dodać po 'loop-player'.

5. W ostatniej linijce użyłeś 'player', powinien być 'loop-player'.

 

poprawiłem i mam cos takiego 

on right click on chest:
    cancel event
    open virtual chest with 1 rows named "&c&lSKRZYNKA" to player  
    format gui slot 0 of player with gray stained glass pane named " "
    format gui slot 1 of player with gray stained glass pane named " "
    format gui slot 2 of player with gray stained glass pane named " "
    format gui slot 3 of player with gray stained glass pane named " "
    format gui slot 4 of player with air 
    format gui slot 5 of player with gray stained glass pane named " "
    format gui slot 6 of player with gray stained glass pane named " "
    format gui slot 7 of player with gray stained glass pane named " "
    format gui slot 8 of player with gray stained glass pane named " "

    
every 1 seconds:
    loop all players:
        if slot 13 of loop-player's current inventory is Nether Star:
            send "test" to loop-player

 

Ale nadal nie wiem jak testować co gracz włożył do slotu 4

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Umieszczam kod w code.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
7 minut temu, SIEMKA_POLCAY napisał:

poprawiłem i mam cos takiego 

on right click on chest:
    cancel event
    open virtual chest with 1 rows named "&c&lSKRZYNKA" to player  
    format gui slot 0 of player with gray stained glass pane named " "
    format gui slot 1 of player with gray stained glass pane named " "
    format gui slot 2 of player with gray stained glass pane named " "
    format gui slot 3 of player with gray stained glass pane named " "
    format gui slot 4 of player with air 
    format gui slot 5 of player with gray stained glass pane named " "
    format gui slot 6 of player with gray stained glass pane named " "
    format gui slot 7 of player with gray stained glass pane named " "
    format gui slot 8 of player with gray stained glass pane named " "

    
every 1 seconds:
    loop all players:
        if slot 13 of loop-player's current inventory is Nether Star:
            send "test" to loop-player

 

Ale nadal nie wiem jak testować co gracz włożył do slotu

No i działa to czy nie działa? Dopisałem punkt 5. w mojej poprzedniej wypowiedzi.

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Naprawiam cytat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
8 minut temu, Kormic napisał:

No i działa to czy nie działa? Dopisałem punkt 5. w mojej poprzedniej wypowiedzi.

po włożeniu nether stara nie piszę do mnie "test"

ale nie wyświetla błędów

 

 

Sorka Działa <3

 

Edytowane przez SIEMKA_POLCAY
Nieaktywny

Łączę posty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...