Skocz do zawartości
  • 0

skrip na kamienie metin


SaKePl12
 Udostępnij

Pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Teraz, SaKePl12 napisał:

witam czy mogł by ktoś napisać mi skript na kamienie metin czyli jest Kryształ endu i ma wyznaczoną ilość hp jak się go bije to spada mu hp 

W jaki sposób ma się pojawiać? Kiedy ma się pojawiać? Jak szybko ma mu spadać HP? Czy ma w jakikolwiek sposób atakować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, Kormic napisał:

W jaki sposób ma się pojawiać? Kiedy ma się pojawiać? Jak szybko ma mu spadać HP? Czy ma w jakikolwiek sposób atakować?

em żeby respil się losowo na kordach a z spadkiem hp dopiero jak ktoś  go zakatuje to mu spada ze np respi zombie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
10 minut temu, SaKePl12 napisał:

zwykle

W takim razie proszę, skrypt nietestowany. Funkcja getRandomLoc() autorstwa użytkownika ZiemniaQ.

Na górze skryptu umieściłem sekcję konfiguracyjną, abyś mógł dostosować skrypt do swoich potrzeb.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
14 minut temu, Kormic napisał:

W takim razie proszę, skrypt nietestowany. Funkcja getRandomLoc() autorstwa użytkownika ZiemniaQ.

Na górze skryptu umieściłem sekcję konfiguracyjną, abyś mógł dostosować skrypt do swoich potrzeb.

 

dobrze działa tylko jest problem ze jak go się uderzy to on wybucha i sie da zrobic zeby nad min był napis np metin i pod nim ile ma hp ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, SaKePl12 napisał:

jak go się uderzy to on wybucha

Skoro event 'on damage' tego nie wychwytuje, nie da rady tego zrobić. Mógłbym jedynie zablokować uderzanie kryształu z bliska, ale co w przypadku trafienia z łuku?

Istnieje również taka opcja, że kryształ Endu ma inny typ niż 'ender crystal'. Jeżeli możesz to sprawdź typ kryształu poprzez:

on click:
	send "%clicked entity%" to player
	send "%type of clicked entity%" to player

Podaj dwie rzeczy, które zostaną wysłane na czacie.

Teraz, SaKePl12 napisał:

da zrobic zeby nad min był napis np metin i pod nim ile ma hp

Skript nie wspiera display name'ów składających się z wielu linijek, ale można to zrobić na wzór czegoś takiego:

"&6Kryształ Metinu &4(&c600 HP&4)"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Kormic napisał:

Skoro event 'on damage' tego nie wychwytuje, nie da rady tego zrobić. Mógłbym jedynie zablokować uderzanie kryształu z bliska, ale co w przypadku trafienia z łuku?

Istnieje również taka opcja, że kryształ Endu ma inny typ niż 'ender crystal'. Jeżeli możesz to sprawdź typ kryształu poprzez:

on click:
	send "%clicked entity%" to player
	send "%type of clicked entity%" to player

Podaj dwie rzeczy, które zostaną wysłane na czacie.

Skript nie wspiera display name'ów składających się z wielu linijek, ale można to zrobić na wzór czegoś takiego:

"&6Kryształ Metinu &4(&c600 HP&4)"

 

a druga sprawa jak mi tamten wybuch to nie chce mi się respić nowy mozna dodać komendę która je respi ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, SaKePl12 napisał:

cały czas mi pisze <none> po dodaniu

W takim razie inaczej to zrobimy.

command /test:
	trigger:
		send "%targeted entity%" to player
		send "%all entities in radius 5 around player%" to player

Podejdź do kryształu i mając go na celowniku, wykonaj komendę /test.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 minut temu, Kormic napisał:

W takim razie inaczej to zrobimy.

command /test:
	trigger:
		send "%targeted entity%" to player
		send "%all entities in radius 5 around player%" to player

Podejdź do kryształu i mając go na celowniku, wykonaj komendę /test.

takie cos Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, SaKePl12 napisał:

takie cos Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Wniosek jest taki, że kryształ niszczy się w jakiś dziwny sposób przed możliwym przechwyceniem jego nazwy w evencie 'on damage' oraz 'on click', co powoduje brak działania skryptu (nazwa kryształu po prostu jest niemożliwa do przechwycenia). Tym samym podejrzewam, że skryptu nie da się w jakikolwiek prosty sposób stworzyć (no chyba, że zrezygnujesz ze sprawdzania nazwy i będziesz pewien, że to będzie jedyny kryształ endu.

Więc? Jaka jest twoja decyzja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, Kormic napisał:

Wniosek jest taki, że kryształ niszczy się w jakiś dziwny sposób przed możliwym przechwyceniem jego nazwy w evencie 'on damage' oraz 'on click', co powoduje brak działania skryptu (nazwa kryształu po prostu jest niemożliwa do przechwycenia). Tym samym podejrzewam, że skryptu nie da się w jakikolwiek prosty sposób stworzyć (no chyba, że zrezygnujesz ze sprawdzania nazwy i będziesz pewien, że to będzie jedyny kryształ endu.

Więc? Jaka jest twoja decyzja?

no moze byc bez tej nazwy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Kormic napisał:

No dobrze, w takim razie proszę. Jeżeli to nie zadziała, to już nie ma dla tego skryptu ratunku.

 

 

3 minuty temu, Kormic napisał:

No dobrze, w takim razie proszę. Jeżeli to nie zadziała, to już nie ma dla tego skryptu ratunku.

 

a da sie tak zrobić żeby usunęło poprzedniego metina bo cały czas mi czyta tam gdzie wybuch ten stary 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...