Skocz do zawartości
  • 0

Drop ze stone


SunSeey

Pytanie

Hej! Jako iż niestety na 1.13.2 otherdrops się gryzie z worldguardem, a do tego drugiego nie znalazłem dobrej alternatywy to mam prośbę.

Mógłby ktoś napisać kawałek skryptu na drop ze stone z:

Szansą,

Ilością,

Narzędziem,

Permisjami?

Potrzebuję tego dość dużo, ale po prostu przekopiuję i pozmieniam wartości z jednego przykładu, dzięki.

 

((P.S. Jeśli jednak jest jakiś zamiennik do otherdrops na 1.13.2 z funkcjami wypisanymi wyżej to chętnie przytulę plugin i skryptu nie muszę mieć))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Teraz, SunSeey napisał:

Hej! Jako iż niestety na 1.13.2 otherdrops się gryzie z worldguardem, a do tego drugiego nie znalazłem dobrej alternatywy to mam prośbę.

Mógłby ktoś napisać kawałek skryptu na drop ze stone z:

Szansą,

Ilością,

Narzędziem,

Permisjami?

Potrzebuję tego dość dużo, ale po prostu przekopiuję i pozmieniam wartości z jednego przykładu, dzięki.

 

((P.S. Jeśli jednak jest jakiś zamiennik do otherdrops na 1.13.2 z funkcjami wypisanymi wyżej to chętnie przytulę plugin i skryptu nie muszę mieć))

A coś więcej co do skryptu? Na czym mają polegać te ilości, narzędzia i permisje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, Kormic napisał:

A coś więcej co do skryptu? Na czym mają polegać te ilości, narzędzia i permisje?

No narzędzia, że np. diament można tylko żelaznym i diamentowym kilofem, węgiel, lapis każdym, zloto, żelazo diamentowym żelaznym kamiennym.

Permisje no to mam zrobione 10 permisji i każdemu chce ustawić inna szansę na drop.

Ilości to tak szczerze nie muszą być, ale chodziło o to, że np. jest szansa, że wypadnie 1 minerał albo 2 minerały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
27 minut temu, SunSeey napisał:

No narzędzia, że np. diament można tylko żelaznym i diamentowym kilofem, węgiel, lapis każdym, zloto, żelazo diamentowym żelaznym kamiennym.

Permisje no to mam zrobione 10 permisji i każdemu chce ustawić inna szansę na drop.

Ilości to tak szczerze nie muszą być, ale chodziło o to, że np. jest szansa, że wypadnie 1 minerał albo 2 minerały.

W takim razie proszę. Daję taki mały skrypt na drop. W zależności od posiadanej permisji jest różna szansa na drop, natomiast w zależności od rodzaju kilofu jest różny drop. Powinieneś się w tym połapać.

on mine of stone:
	if player has permission "premium":
		set {_chance} to 5
	else if player has permission "svip":
		set {_chance} to 4
	else if player has permission "vip":
		set {_chance} to 3
	else:
		set {_chance} to 1
	if player's tool's type is diamond pickaxe:
		set {_drop::*} to diamond, golden ingot, iron ingot, lapis lazuli and coal
	else if player's tool's type is golden pickaxe:
		set {_drop::*} to diamond, golden ingot, iron ingot, lapis lazuli and coal
	else if player's tool's type is iron pickaxe:
		set {_drop::*} to diamond, golden ingot, iron ingot, lapis lazuli and coal
	else if player's tool's type is stone pickaxe:
		set {_drop::*} to golden ingot, iron ingot, lapis lazuli and coal
	else if player's tool's type is wooden pickaxe:
		set {_drop::*} to iron ingot, lapis lazuli and coal
	loop {_drop::*}:
		chance of {_chance}%:
			drop (random integer between 1 and 2) of loop-value at event-block

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
25 minut temu, Kormic napisał:

W takim razie proszę. Daję taki mały skrypt na drop. W zależności od posiadanej permisji jest różna szansa na drop, natomiast w zależności od rodzaju kilofu jest różny drop. Powinieneś się w tym połapać.


on mine of stone:
	if player has permission "premium":
		set {_chance} to 5
	else if player has permission "svip":
		set {_chance} to 4
	else if player has permission "vip":
		set {_chance} to 3
	else:
		set {_chance} to 1
	if player's tool's type is diamond pickaxe:
		set {_drop::*} to diamond, golden ingot, iron ingot, lapis lazuli and coal
	else if player's tool's type is golden pickaxe:
		set {_drop::*} to diamond, golden ingot, iron ingot, lapis lazuli and coal
	else if player's tool's type is iron pickaxe:
		set {_drop::*} to diamond, golden ingot, iron ingot, lapis lazuli and coal
	else if player's tool's type is stone pickaxe:
		set {_drop::*} to golden ingot, iron ingot, lapis lazuli and coal
	else if player's tool's type is wooden pickaxe:
		set {_drop::*} to iron ingot, lapis lazuli and coal
	loop {_drop::*}:
		chance of {_chance}%:
			drop (random integer between 1 and 2) of loop-value at event-block

 

dzięki wielkie <3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...