Skocz do zawartości
  • 0

cancel event gdy przedmiot nie jest nazwany


SkrytyZiomus

Pytanie

Witam, jak to zrobic ze gdy end stone jest bez nazwy to sie go nie da polozyc a gdy juz jest to sie da.

A druga sprawa to zeby nad endstone robilo dwa klocki z stone czyli tak jakby:

[ stone ]

[ stone ]

[ end stone ]

on place of end stone:
	cancel event
	if player's tool is end stone named "matryca":
		if block at event-location is end stone:
			if block above event-location is air:
				set block above event-location to stone

 

Edytowane przez SkrytyZiomus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Teraz, SkrytyZiomus napisał:

Witam, jak to zrobic ze gdy end stone jest bez nazwy to sie go nie da polzoyc a gdy juz jest to sie da.

Proszę.

on place of end stone:
	if player's tool's name is not set:
		cancel event
	else:
		# Dalszy kod

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, SkrytyZiomus napisał:

Dalbys rade jeszscze z tym drugim?

Jasne.

on place of end stone:
	if player's tool's name is not set:
		cancel event
	else:
		set block above event-block to stone
		set block above block above event-block to stone

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...