Skocz do zawartości
  • 0

jak sprawdzić


Usunięty#19006

Pytanie

Siema jak sprawdzić jaki item sie wkłada np. do skrzynki? getClickedItem(); ? (chodzi o InventoryClickEvent, wiem ze tez istnieje cos takiego jak InventoryMoveItemEvent ale nie wiem czy to da sie w tym zrobić) pierwszy raz bawie sie w blokowanie wsadzania czegos do skrzyneka a potrzebuje do mojego pluginu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1
1 minutę temu, jhgggg napisał:

Siema jak sprawdzić jaki item sie wkłada np. do skrzynki? getClickedItem(); ? (chodzi o InventoryClickEvent, wiem ze tez istnieje cos takiego jak InventoryMoveItemEvent ale nie wiem czy to da sie w tym zrobić) pierwszy raz bawie sie w blokowanie wsadzania czegos do skrzyneka a potrzebuje do mojego pluginu)

Wkładany item jest zawarty w cursor slot'cie gracza gdy InventoryClickEvent jest wywoływany.

https://hub.spigotmc.org/javadocs/bukkit/org/bukkit/entity/HumanEntity.html#getItemOnCursor()

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Czyli tak?

if(((HumanEntity) e.getCursor().getItemOnCursor().getType() == Material.XYZ){

czy mam jeszcze coś zdefiniować? btw gdy próbuje zdefiniować Playera Player p = e.getPlayer(); lub Itemstack i = e.getItemStack(); to wyskakuje błąd

Edytowane przez jhgggg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, jhgggg napisał:

Czyli tak?


if(((HumanEntity) e.getCursor().getItemOnCursor().getType() == Material.XYZ){

czy mam jeszcze coś zdefiniować? btw gdy próbuje zdefiniować Playera Player p = e.getPlayer(); lub Itemstack i = e.getItemStack(); to wyskakuje błąd

1. Masz o jeden nawias otwierający więcej niż powinno być.

2. Dlaczego castujesz event do HumanEntity?

3. Dlatego miałeś błąd przy e.getPlayer(), gdyż InventoryClickEvent nie posiada takiej metody. Playera pozyskasz poprzez e.getWhoClicked() i już wtedy jest zwracany HumanEntity, więc nie ma potrzeby castowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...