Skocz do zawartości
  • 0

Brak możliwości wejścia na spawn


Nezikiusz

Pytanie

Co trzeba dodać do tego skryptu aby podczas walki nie można było wejść na spawna

on damage:
    if attacker is player:
        if victim is player:
            if {antylogout::%victim%} is not set:
                send "&cJestes podczas walki! Nie logaj!" to victim
            set {antylogout::%victim%} to 30
every 1 seconds:
    loop all players:
        if {antylogout::%loop-player%} is set:
            if {antylogout::%loop-player%} is greater than 0:
                remove 1 from {antylogout::%loop-player%}
                set action bar of loop-player to "&c&lAntyLogout &7&l(&4%{antylogout::%loop-player%}%&8:&4&k99&7&l)"
            else:
                clear {antylogout::%loop-player%}
                send "&aSkonczyles walczyc." to loop-player
                set action bar of loop-player to "&a&lAntyLogout"
on quit:
    if {antylogout::%player%} is set:
        kill player
        broadcast "&cGracz %player% wylogowal sie podczas walki!"
on death:
    clear {antylogout::%victim%}
on command:
    if {antylogout::%player%} is set:
        if command is not "helpop":
            cancel event
            send "&4Uzywanie komend podczas pvp jest niemozliwe. Jedynie /msg /efekty /helpop."
on rightclick on ender chest:
    if {antylogout::%player%} is set:
        cancel event
        send "&cPodczas walki nie mozna otwierac enderchesta!"
on place:
    if player's y-coordinate is less than 50:
        if {antylogout::%player%} is set:
            cancel event
            send "&cPodczas walki nie mozna stawiac blokow ponizej 50 poziomu!"
Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Umieszczam kod w code, zmieniam tytuł na poprawny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Teraz, Nezikiusz napisał:

TAK

 

W takim wypadku używasz eventu:

on entering of region "nazwa_regionu":

Sprawdzasz w nim czy zmienna {antylogout::%player%} jest ustawiona. Jeżeli tak, anulujesz event.

Teraz, Nezikiusz napisał:

I jeszcze Jak dodac wiecej komend podczas walki ?
np. /helpop /msg /efekty /

W linijce 25. dodajesz więcej komend.

is "komenda1" or "komenda2" or "komenda3"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
18 minut temu, Kormic napisał:

A w jaki sposób jest wyznaczony teren spawnu? Poprzez jakiś region w WorldGuard?

Poprzez WorldGuard nazwa:spawn

 

13 minut temu, Kormic napisał:

W takim wypadku używasz eventu:



on entering of region "nazwa_regionu":

Sprawdzasz w nim czy zmienna {antylogout::%player%} jest ustawiona. Jeżeli tak, anulujesz event.

W linijce 25. dodajesz więcej komend.



is "komenda1" or "komenda2" or "komenda3"

 

Te komendy nie działają a te region gdzie mam wrzucic ?

 

Nieaktywny

Łączę posty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
11 minut temu, Kormic napisał:

Pokaż jak wrzuciłeś te komendy.

Do skryptu, jako osobny event.

Nie znam sie tak mocno i wiesz no o tak ?

on damage:
    if attacker is player:
        if victim is player:
            if {antylogout::%victim%} is not set:
                send "&cJestes podczas walki! Nie logaj!" to victim
            set {antylogout::%victim%} to 30
every 1 seconds:
    loop all players:
        if {antylogout::%loop-player%} is set:
            if {antylogout::%loop-player%} is greater than 0:
                remove 1 from {antylogout::%loop-player%}
                set action bar of loop-player to "&c&lAntyLogout &7&l(&4%{antylogout::%loop-player%}%&8:&4&k99&7&l)"
            else:
                clear {antylogout::%loop-player%}
                send "&aSkonczyles walczyc." to loop-player
                set action bar of loop-player to "&a&lAntyLogout"
on quit:
    if {antylogout::%player%} is set:
        kill player
        broadcast "&cGracz %player% wylogowal sie podczas walki!"
on death:
    clear {antylogout::%victim%}
on command:
    if {antylogout::%player%} is set:
        if command is not "helpop" or "efekty" or "msg":
            cancel event
            send "&4Uzywanie komend podczas pvp jest niemozliwe. Jedynie /msg /efekty /helpop."
on rightclick on ender chest:
    if {antylogout::%player%} is set:
        cancel event
        send "&cPodczas walki nie mozna otwierac enderchesta!"
on place:
    if player's y-coordinate is less than 50:
        if {antylogout::%player%} is set:
            cancel event
            send "&cPodczas walki nie mozna stawiac blokow ponizej 50 poziomu!"
on entering of region "spawn":

 

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Umieszczaj kod w code.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, Nezikiusz napisał:

Nie znam sie tak mocno i wiesz no o tak ?

Z tego co widzę to komendy dobrze wkleiłeś. Jesteś pewien, że zmienna {antylogout::%player%} jest ustawiona?

Event dobrze dodałeś, wystarczy, że dorzucisz do niego warunek sprawdzający zmienną, który przy zgodności anuluje event.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Kormic napisał:

Z tego co widzę to komendy dobrze wkleiłeś. Jesteś pewien, że zmienna {antylogout::%player%} jest ustawiona?

Event dobrze dodałeś, wystarczy, że dorzucisz do niego warunek sprawdzający zmienną, który przy zgodności anuluje event.

A jak ten warunek skond 😑

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, Nezikiusz napisał:

A jak ten warunek skond 😑

Wyjaśniłem wyżej co i jak.

20 minut temu, Kormic napisał:

W takim wypadku używasz eventu:


on entering of region "nazwa_regionu":

Sprawdzasz w nim czy zmienna {antylogout::%player%} jest ustawiona. Jeżeli tak, anulujesz event.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
13 minut temu, Kormic napisał:

Wyjaśniłem wyżej co i jak.

 

on entering of region "spawn":
    if {antylogout::%player%} is set:
        
        cancel event

I co dalej tak ?

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Umieszczam kod w code.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, Nezikiusz napisał:

on entering of region "spawn":
    if {antylogout::%player%} is set:
        
        cancel event

I co dalej tak ?

No tak, właściwie to jest cały kod. Jeżeli komendy oraz ten event działają, problem rozwiązany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...