Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na magię


Jakuuuub

Pytanie

Napisałby ktoś skrypt na to:

 

Podczas gdy trzymamy w ręce patyk, wyświetla nam się nad paskiem narzędzi "[ Mana: 100% ]"

Po napisaniu "/magia uleczenie", zamienia patyk na ten z inną nazwą/jak kolwiek to zrobicie (jak wygodniej wam), i nacisnięciu prawym przyciskiem myszki, "obkręcają" się wokół nas particle z ognia, i daje nam efekt leczenia 3 na 15 sekund, i slowness na 15 sekund. Po użyciu tej "różdżki" mana zmniejsza się o 10%, gdy dojdzie do 0%, mana napełnia się 1 minute po wyczerpaniu jej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1
2 minuty temu, Jakuuuub napisał:

zamienia patyk na ten z inną nazwą/jak kolwiek to zrobicie (jak wygodniej wam)

Dlaczego w ogóle mamy zmieniać nazwę? Jeżeli już to na jaką?

5 minut temu, Jakuuuub napisał:

"obkręcają" się wokół nas particle z ognia

Co rozumiesz poprzez obkręcają?

9 minut temu, Jakuuuub napisał:

daje nam efekt leczenia 3 na 15 sekund, i slowness na 15 sekund. Po użyciu tej "różdżki" mana zmniejsza się o 10%

Czy czas efektu może się sumować przy wielokrotnym użyciu? Tak samo z particle ognia?

12 minut temu, Jakuuuub napisał:

gdy dojdzie do 0%, mana napełnia się 1 minute po wyczerpaniu jej.

Ma to być stopniowo (10% co 6 sekund) czy od razu po pełnej minucie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
11 minut temu, Kormic napisał:

Dlaczego w ogóle mamy zmieniać nazwę? Jeżeli już to na jaką?

Dlatego iż bym chciał też zrobić inne, już samodzielnie, a raczej nie dało na jednym patyku zrobić tak by po wpisaniu komendy robiło inną rzecz? Jeśli się da - Poproszę abyś tak zrobił. Na jaką? Na jakąkolwiek. 

11 minut temu, Kormic napisał:

Co rozumiesz poprzez obkręcają?

Chodzi mi o takie "wirowanie" particli obok gracza.

11 minut temu, Kormic napisał:

Czy czas efektu może się sumować przy wielokrotnym użyciu? Tak samo z particle ognia?

Skoro użycie raz na 15 sekund, to chciałbym by to się nie sumowało, by gracz mógł tylko 1 raz na te 15 sekund to wykorzstać. Sumowanie particle ognia? Jak możesz to bardziej wytłumaczyć, to wytłumacz.

 

11 minut temu, Kormic napisał:

Ma to być stopniowo (10% co 6 sekund) czy od razu po pełnej minucie?

Stopniowo jeśli byś mógł.

 

Przepraszam, że wczesniej tak mało opisałem, i nie uwzględniłem tego.

Edytowane przez Jakuuuub
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
10 godzin temu, Jakuuuub napisał:

Dlatego iż bym chciał też zrobić inne, już samodzielnie, a raczej nie dało na jednym patyku zrobić tak by po wpisaniu komendy robiło inną rzecz? Jeśli się da - Poproszę abyś tak zrobił. Na jaką? Na jakąkolwiek. 

A dobrze, już rozumiem. W takim razie patyk dostanie własną nazwę. Będziesz mógł ją później zmienić w konfiguracji skryptu.

10 godzin temu, Jakuuuub napisał:

Sumowanie particle ognia? Jak możesz to bardziej wytłumaczyć, to wytłumacz.

Mam na myśli, że ktoś może wielokrotnie użyć tej komendy w krótkim czasie. W takim wypadku wiele spirali nałoży się na siebie.

10 godzin temu, Jakuuuub napisał:

Stopniowo jeśli byś mógł.

Dobrze, więc będzie regeneracja 10% many co każde 6 sekund.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
44 minuty temu, Kormic napisał:

Mam na myśli, że ktoś może wielokrotnie użyć tej komendy w krótkim czasie. W takim wypadku wiele spirali nałoży się na siebie.

Aaaa... Mhm... No to może 5 sekund po zakończeniu tego efektu (15 sekund) czyli po 20 sekundach od użycia można ponownie użyć patyka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, Jakuuuub napisał:

Aaaa... Mhm... No to może 5 sekund po zakończeniu tego efektu (15 sekund) czyli po 20 sekundach od użycia można ponownie użyć patyka

Proszę, skrypt nietestowany. Zaopatrzyłem go w obszerną sekcję konfiguracyjną, powinna spokojnie wystarczyć do zmodyfikowania skryptu do swoich potrzeb.

Wymagany Skript 2.3+ oraz dodatek skDragon.

 

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Kormic napisał:

Proszę, skrypt nietestowany. Zaopatrzyłem go w obszerną sekcję konfiguracyjną, powinna spokojnie wystarczyć do zmodyfikowania skryptu do swoich potrzeb.

Wymagany Skript 2.3+ oraz dodatek skDragon.

 

Dobrze, przetestuje i napisze czy działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, UnioNS napisał:

@Kormic Dodałbyś max 100 many oraz wyłączenie particlesów po skończeniu leczenia?

O widzisz, znalazłeś błąd w kodzie. W sumie dobrze się składa.

# Poprawiony periodical 'every 6 seconds'

every 6 seconds:
	loop all players:
		{mana::%loop-player%} < 100
		add 10 to {mana::%loop-player%}

Co do particlesów... w ogóle nie znikają?

Jeżeli nie to będę musiał obejrzeć jeszcze raz składnię.

Przy okazji prosiłbym cię, abyś sprawdził w linijce 71 czym jest 'scan' (zamień wartość na false i zobacz jaki wpływ ma to na skrypt), 'effectMod' (zmień wartość na jakąś inną i zobacz) oraz 'start' (tutaj zmień wartość na jakąkolwiek dodatnią, np. 3).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Powiem tak sam zobacz czym to sie rózni bo sam nie ogarniam a i kwestia ze particle zostaja w miejscu jezeli gracz sie wyloguje a jak wejdzie to tam stoja caly czas nawet jak uzyjesz zaklecia ponownie to leza tam gdzie lognal. Jaka jest komenda do usuniecia particle z id "healing.%player%" ?

Edit: 
stopEffect[ id] %strings% to jest zmiena do usuniecia bodajze dla danego gracza.

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Naprawiam formatowanie na ciemnym stylu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...