Skocz do zawartości
  • 0

Sprawdzanie


Fast

Pytanie

Siemka, potrzebuje skryptu.

Gdy wpisze sie komende "/sprawdz (nick)" to skrypt sprawdza czy ten gracz ma np 20 desek w ekwpiunku o nazwie "Deskix20", jezeli ma te deski i ma permisje "deski.test" to te deski zamienia sie w 30 cobbla

Edytowane przez Fast
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • -1
11 minut temu, Fast napisał:

Siemka, potrzebuje skryptu.

Gdy wpisze sie komende "/sprawdz (nick)" to skrypt sprawdza czy ten gracz ma np 20 desek w ekwpiunku o nazwie "Deskix20", jezeli ma te deski i ma permisje "deski.test" to te deski zamienia sie w 30 cobbla

Co jeżeli gracz nie ma miejsca na 30 cobbla?

Co to są za deski? Dębowe, świerkowe, dżunglowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • -1
6 minut temu, Fast napisał:

Jezeli nie ma miejsca to pisze do gracza ze go nie ma

A deski są dębowe

 

Proszę.

command /sprawdz [<player>]:
	trigger:
		if arg-1 is not set:
			send "&cPodaj gracza!" to sender
			stop
		arg-1 has 20 of oak planks named "Deskix20"
		arg-1 has permission "deski.test"
		if arg-1 has enough space for 30 cobblestone:
			remove 20 of oak planks named "Deskix20" from arg-1's inventory
			give arg-1 30 cobblestone
			send "&aWymiana zaszła pomyślnie!" to sender
		else:
			send "&cTen gracz nie posiada wystarczająco miejsca!" to sender

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
10 godzin temu, Kormic napisał:

Proszę.


command /sprawdz [<player>]:
	trigger:
		if arg-1 is not set:
			send "&cPodaj gracza!" to sender
			stop
		arg-1 has 20 of oak planks named "Deskix20"
		arg-1 has permission "deski.test"
		if arg-1 has enough space for 30 cobblestone:
			remove 20 of oak planks named "Deskix20" from arg-1's inventory
			give arg-1 30 cobblestone
			send "&aWymiana zaszła pomyślnie!" to sender
		else:
			send "&cTen gracz nie posiada wystarczająco miejsca!" to sender

 

A jak teraz zrobić to z butami , jeżeli ma żelazne buty założone o nazwie "Buty" to zamieni mu je na diamentowe o nazwie "&7Buty"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • -1
Teraz, Fast napisał:

A jak teraz zrobić to z butami , jeżeli ma żelazne buty założone o nazwie "Buty" to zamieni mu je na diamentowe o nazwie "&7Buty"

Proszę. Na przyszłość pamiętaj, aby zawrzeć wszystko w zleceniu przy jego tworzeniu, aby nie tracić niepotrzebnie czasu na dodawanie nowych rzeczy do kodu.

arg-1's boots is iron boots named "Buty"
equip arg-1 with diamond boots named "&7Buty"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...