zygiszu123 0 Opublikowano 11 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 grudnia 2020 Dziś napiszecie skrypt na grappling hooka. Ma on polegać na tym, że jak gracz trzyma wędke NAZWANĄ Grappling Hook to wędka ta działa jak grappling hook. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 11 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 grudnia 2020 Teraz, zygiszu123 napisał: Dziś napiszecie skrypt na grappling hooka. O panie, kierownik z krwi i kości. Teraz, zygiszu123 napisał: Ma on polegać na tym, że jak gracz trzyma wędke NAZWANĄ Grappling Hook to wędka ta działa jak grappling hook. Proszę, skrypt nietestowany. Wymagany dodatek skript-reflect. import: org.bukkit.event.player.PlayerFishEvent on PlayerFishEvent: event.getState() is CAUGHT_ENTITY or IN_GROUND push player (vector from player to event.getHook()) with force (distance between player and event.getHook() * 0.1) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 zygiszu123 0 Opublikowano 11 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 grudnia 2020 1 godzinę temu, Kormic napisał: Czy da się zrobić to bez skript-reflect? import: org.bukkit.event.player.PlayerFishEvent on PlayerFishEvent: event.getState() is CAUGHT_ENTITY or IN_GROUND push player (vector from player to event.getHook()) with force (distance between player and event.getHook() * 0.1) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 11 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 grudnia 2020 Teraz, zygiszu123 napisał: Czy da się zrobić to bez skript-reflect? Nie, nie da się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 arixgry_ 1 Opublikowano 11 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 grudnia 2020 (edytowane) Jest mały błąd: Edytowane 11 grudnia 2020 przez xNightPower_ Zamieniam link w obraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 11 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 grudnia 2020 (edytowane) 13 minut temu, arixgry_ napisał: Jest mały błąd: Spróbuj zastąpić wszystkie 'player' w ostatniej linijce z 'event.getPlayer()'. Edytowane 11 grudnia 2020 przez xNightPower_ Naprawiam cytat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 arixgry_ 1 Opublikowano 11 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 grudnia 2020 Niestety nadal występuje ten sam błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 11 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 grudnia 2020 4 minuty temu, arixgry_ napisał: Niestety nadal występuje ten sam błąd Poprawiłem kod. import: org.bukkit.event.player.PlayerFishEvent on PlayerFishEvent: set {_player} to event.getPlayer() event.getState() is CAUGHT_ENTITY or IN_GROUND push {_player} (vector from {_player} to event.getHook()) with force (distance between {_player} and event.getHook() * 0.1) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 arixgry_ 1 Opublikowano 11 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 grudnia 2020 5 minut temu, Kormic napisał: Poprawiłem kod. import: org.bukkit.event.player.PlayerFishEvent on PlayerFishEvent: set {_player} to event.getPlayer() event.getState() is CAUGHT_ENTITY or IN_GROUND push {_player} (vector from {_player} to event.getHook()) with force (distance between {_player} and event.getHook() * 0.1) Teraz działa super W tym czasie zrobiłem coś takiego jak możesz to tylko powiedz czy jest to wykonane poprawnie. on fishing: if "%fishing state%" is "IN_GROUND" or "REEL_IN": set {_loc} to location of fishing hook set yaw of {_loc} to player's yaw set pitch of {_loc} to player's pitch push player (direction from player to {_loc}) at speed 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 11 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 grudnia 2020 12 minut temu, arixgry_ napisał: W tym czasie zrobiłem coś takiego jak możesz to tylko powiedz czy jest to wykonane poprawnie. Teoretycznie tak, ale zbędnie ustawiasz yaw i pitch zmiennej. Dodatkowo z tego co mi wiadomo to wyrażenie 'direction' ma problemy w Skript, dlatego lepiej jest użyć wektorów. Mimo wszystko to nie jest ze Skripta, a ze Skelletta. Z dwojga wybrałbym skript-reflect, gdyż jest w stanie wykonać 80-90% tego, co potrafią wszystkie inne dodatki razem wzięte. Na koniec powiem, że siła wyrzutu nie jest adekwatna do odległości, a to mój skrypt zawiera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
zygiszu123 0
Dziś napiszecie skrypt na grappling hooka. Ma on polegać na tym, że jak gracz trzyma wędke NAZWANĄ Grappling Hook to wędka ta działa jak grappling hook.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.