Skocz do zawartości
  • 0

Grappling Hook


zygiszu123

Pytanie

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Teraz, zygiszu123 napisał:

Dziś napiszecie skrypt na grappling hooka.

O panie, kierownik z krwi i kości.

Teraz, zygiszu123 napisał:

Ma on polegać na tym, że jak gracz trzyma wędke NAZWANĄ Grappling Hook to wędka ta działa jak grappling hook.

Proszę, skrypt nietestowany. Wymagany dodatek skript-reflect.

import:
	org.bukkit.event.player.PlayerFishEvent
	
on PlayerFishEvent:
	event.getState() is CAUGHT_ENTITY or IN_GROUND
	push player (vector from player to event.getHook()) with force (distance between player and event.getHook() * 0.1)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 godzinę temu, Kormic napisał:

Czy da się zrobić to bez skript-reflect?

 


import:
	org.bukkit.event.player.PlayerFishEvent
	
on PlayerFishEvent:
	event.getState() is CAUGHT_ENTITY or IN_GROUND
	push player (vector from player to event.getHook()) with force (distance between player and event.getHook() * 0.1)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, arixgry_ napisał:

Niestety nadal występuje ten sam błąd :/

 

Poprawiłem kod.

import:
	org.bukkit.event.player.PlayerFishEvent
	
on PlayerFishEvent:
	set {_player} to event.getPlayer()
	event.getState() is CAUGHT_ENTITY or IN_GROUND
	push {_player} (vector from {_player} to event.getHook()) with force (distance between {_player} and event.getHook() * 0.1)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 minut temu, Kormic napisał:

Poprawiłem kod.


import:
	org.bukkit.event.player.PlayerFishEvent
	
on PlayerFishEvent:
	set {_player} to event.getPlayer()
	event.getState() is CAUGHT_ENTITY or IN_GROUND
	push {_player} (vector from {_player} to event.getHook()) with force (distance between {_player} and event.getHook() * 0.1)

 

Teraz działa super :)

W tym czasie zrobiłem coś takiego jak możesz to tylko powiedz czy jest to wykonane poprawnie.

on fishing:
	if "%fishing state%" is "IN_GROUND" or "REEL_IN":
		set {_loc} to location of fishing hook
		set yaw of {_loc} to player's yaw
		set pitch of {_loc} to player's pitch
		push player (direction from player to {_loc}) at speed 2

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
12 minut temu, arixgry_ napisał:

W tym czasie zrobiłem coś takiego jak możesz to tylko powiedz czy jest to wykonane poprawnie.

Teoretycznie tak, ale zbędnie ustawiasz yaw i pitch zmiennej. Dodatkowo z tego co mi wiadomo to wyrażenie 'direction' ma problemy w Skript, dlatego lepiej jest użyć wektorów.

Mimo wszystko to nie jest ze Skripta, a ze Skelletta. Z dwojga wybrałbym skript-reflect, gdyż jest w stanie wykonać 80-90% tego, co potrafią wszystkie inne dodatki razem wzięte.

Na koniec powiem, że siła wyrzutu nie jest adekwatna do odległości, a to mój skrypt zawiera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...