Skocz do zawartości
  • 0

Blokada światów


godnikumi

Pytanie

Witam, potrzebowałbym skryptu na zablokowanie przechodzenia pomiędzy światami, chodzi mi o to że chcę aby gracz mógł normalnie przejść przez portal z głównego światu do piekła i z powrotem lecz aby nie mógł teleportować się do innych piekieł czy także wracać zamiast do głównego świata do innych stworzonych sztucznie.

Wersja 1.15.2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
18 minut temu, godnikumi napisał:

Witam, potrzebowałbym skryptu na zablokowanie przechodzenia pomiędzy światami, chodzi mi o to że chcę aby gracz mógł normalnie przejść przez portal z głównego światu do piekła i z powrotem lecz aby nie mógł teleportować się do innych piekieł czy także wracać zamiast do głównego świata do innych stworzonych sztucznie.

Wersja 1.15.2

Z tego co zrozumiałem, dozwolona ma być jedynie teleportacja między światami "world" oraz "world_nether".

on teleport:
	"%teleport cause%" is "nether portal"
	if former world was "world" or "world_nether":
		world will be "world" or "world_nether"
		stop
	cancel event

 

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
13 minut temu, Kormic napisał:

Z tego co zrozumiałem, dozwolona ma być jedynie teleportacja między światami "world" oraz "world_nether".


on teleport:
	"%teleport cause%" is "nether portal"
	if world is "world" or "world_nether":
		world will be "world" or "world_nether"
		stop
	cancel event

 

Teleportacja działa lecz powrót już nie, portal w Piekle nie chce w ogóle teleportować w drugą stronę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, godnikumi napisał:

Teleportacja działa lecz powrót już nie, portal w Piekle nie chce w ogóle teleportować w drugą stronę.

Poprawiłem nieco skrypt wyżej, możliwe, że kod (dokładniej linijka nr 3) w pewien sposób szwankował.

Rozumiem, że nazwy światów w skrypcie się zgadzają, tak? Nigdy ich nie zmieniałeś?

Jeżeli kod w dalszym ciągu nie będzie działał, sprawdź wysyłane wartości za pomocą poniższego kodu i zobacz ile liczb zostanie wysłanych na czacie przy teleportacji.

on teleport:
	send "%teleport cause%" to player
	send "%former world%" to player
	send "%world after the event%" to player
	"%teleport cause%" is "nether portal"
	send "1"
	if former world was "world" or "world_nether":
		send "2"
		world will be "world" or "world_nether"
		send "3"
		stop
	cancel event

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 minut temu, Kormic napisał:

Poprawiłem nieco skrypt wyżej, możliwe, że kod (dokładniej linijka nr 3) w pewien sposób szwankował.

Rozumiem, że nazwy światów w skrypcie się zgadzają, tak? Nigdy ich nie zmieniałeś?

Jeżeli kod w dalszym ciągu nie będzie działał, sprawdź wysyłane wartości za pomocą poniższego kodu i zobacz ile liczb zostanie wysłanych na czacie przy teleportacji.


on teleport:
	send "%teleport cause%" to player
	send "%former world%" to player
	send "%world after the event%" to player
	"%teleport cause%" is "nether portal"
	send "1"
	if former world was "world" or "world_nether":
		send "2"
		world will be "world" or "world_nether"
		send "3"
		stop
	cancel event

 

Skrypt teleportował mnie do świata "world" lecz gdy zmieniłem tą zmienną na nazwę mojego świata czyli "survival" w obu polach, nie chce znów wracać do światu "survival", da się z tym coś zrobić?
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, godnikumi napisał:

Skrypt teleportował mnie do świata "world" lecz gdy zmieniłem tą zmienną na nazwę mojego świata czyli "survival" w obu polach, nie chce znów wracać do światu "survival", da się z tym coś zrobić?
 

Co zostało wysłane na czacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, godnikumi napisał:

nether_portal
world_nether
world_nether
1
2
3
Po wejściu w portal, lecz nie teleportuje.
nether_portal
world
world
1
2
3

Były świat i przyszły świat są takie same? Nie wiem dlaczego tak jest, być może to jest błąd ze state'ami.

Rozumiem, że nic nie zmieniałeś w tym skrypcie, który ci podałem, tak?

Zobaczę jeszcze dzisiaj działanie skryptu na moim serwerze i poprawię skrypt. W razie czego jeszcze dam znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
30 minut temu, Kormic napisał:

Były świat i przyszły świat są takie same? Nie wiem dlaczego tak jest, być może to jest błąd ze state'ami.

Rozumiem, że nic nie zmieniałeś w tym skrypcie, który ci podałem, tak?

Zobaczę jeszcze dzisiaj działanie skryptu na moim serwerze i poprawię skrypt. W razie czego jeszcze dam znać.

Jedyne co to zamieniłem "world" na "survival".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...