Skocz do zawartości
  • 0

nearest loop-block


fasdasdsaatrewq
 Udostępnij

Pytanie

Cześć, posiadam ową linijkę skryptu:
 

set {distance::%loop-player%} to distance between loop-player and a nearest loop-block

i chodzi głównie o tą cześć
 

a nearest loop-block

Chyba wiadomo o co chodzi...
Jeśli trzeba mogę udostępnić cały skrypt.
Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Teraz, fasdasdsaatrewq napisał:

Chyba wiadomo o co chodzi...
Jeśli trzeba mogę udostępnić cały skrypt.
Pozdrawiam

Jeżeli chcesz przechwycić najbliższy loop-block, musisz w pętli ustawić do zmiennej loop-block jeżeli ta zmienna nie jest ustawiona i następnie sprawdzasz czy dystans między tą konkretną lokalizacją a loop-block jest mniejszy niż dystans między lokalizacją a loop-block zapisanym w zmiennej. Jeżeli tak, ustawiasz loop-block do zmiennej i już poza tą pętlą masz w tej zmiennej najbliżej położony loop-block.

Tutaj masz skrypt, który dzisiaj wykonałem w ramach zlecenia dla jednego z użytkowników. Powinien pomóc w zrozumieniu. Jedyna różnica jest taka, że w tym skrypcie operacja była wykonywana na graczach online.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
8 minut temu, Kormic napisał:

Jeżeli chcesz przechwycić najbliższy loop-block, musisz w pętli ustawić do zmiennej loop-block jeżeli ta zmienna nie jest ustawiona i następnie sprawdzasz czy dystans między tą konkretną lokalizacją a loop-block jest mniejszy niż dystans między lokalizacją a loop-block zapisanym w zmiennej. Jeżeli tak, ustawiasz loop-block do zmiennej i już poza tą pętlą masz w tej zmiennej najbliżej położony loop-block.

Tutaj masz skrypt, który dzisiaj wykonałem w ramach zlecenia dla jednego z użytkowników. Powinien pomóc w zrozumieniu. Jedyna różnica jest taka, że w tym skrypcie operacja była wykonywana na graczach online.

 

Chociaż... Czekaj...

Edytowane przez fasdasdsaatrewq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Sorki, że tak cały czas w tematach o to proszę, ale... zrób mi to... proszę :V...
 

every 1 seconds:
    loop all players:
        loop all blocks in radius 25 around the loop-player:
            if loop-block is furnace:
                set {distance::%loop-player%} to distance between loop-player and loop-block
                if {distance::%loop-player%} < 25:
                    set action bar of loop-player to "&dGranica Spawna &8» &e%{distance::%loop-player%}%"
                if {distance::%loop-player%} < 15:
                    set action bar of loop-player to "&dGranica Spawna &8» &c%{distance::%loop-player%}%"
                if {distance::%loop-player%} < 5:
                    set action bar of loop-player to "&dGranica Spawna &8» &4%{distance::%loop-player%}%"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, fasdasdsaatrewq napisał:

Sorki, że tak cały czas w tematach o to proszę, ale... zrób mi to... proszę :V...

Z całym szacunkiem, ale ten skrypt nie ma nic wspólnego z tym wątkiem. Problem dotyczył przechwytywania najbliższego loop-block, tymczasem ty nagle dajesz mi do przerobienia całkiem inny skrypt. Naprawdę, dbajmy o porządek na forum i oszczędźmy moderacji roboty.

Załóż wątek w dziale "Zlecenia" i tam złóż zlecenie o poprawienie skryptu (nie zapomnij o opisaniu działania skryptu!).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, Kormic napisał:

Z całym szacunkiem, ale ten skrypt nie ma nic wspólnego z tym wątkiem. Problem dotyczył przechwytywania najbliższego loop-block, tymczasem ty nagle dajesz mi do przerobienia całkiem inny skrypt. Naprawdę, dbajmy o porządek na forum i oszczędźmy moderacji roboty.

Załóż wątek w dziale "Zlecenia" i tam złóż zlecenie o poprawienie skryptu (nie zapomnij o opisaniu działania skryptu!).

Jednak chyba ma... Skoro gdy podchodze do "linii" piecyków i wręcz stoje na jednym to to wyświetla mi się, że odległość wynosi 25 kratek, więc jednak chyba ma.

Dzięki za rozwiązanie problemu. Miłego dnia.
Temat do zamknięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...