Skocz do zawartości
  • 0

ustawienie zmiennej dla wszystkich


Mendrzec

Pytanie

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1
26 minut temu, Mendrzec napisał:

Hej, Mam zmienną {vote.oddano.%player%} i chce żeby w pewnym momeńcie kodu zamiast %player% dało się ją ustawić dla wszystkich.

Jeżeli masz na myśli wszystkich graczy obecnych na serwerze, wystarczy, że zapętlisz ich poprzez 'loop all players' i ustawisz dla każdego z nich osobna pamiętając o tym, że w pętli będzie to już 'loop-player', a nie 'player'.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Zrobiłem coś takiego i nadal nie działa :sadcat:

 

loop all players:

                        set {vote.oddano.%loop-players%} to 0

 

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Umieszczam kod w code.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, Mendrzec napisał:

Zrobiłem coś takiego i nadal nie działa :sadcat:

Zrobiłeś źle wcięcie w kodzie, a w dodatku użyłeś 'loop-players' zamiast 'loop-player'. Jaki jest błąd przy przeładowaniu skryptu?

PS.

Co do nazewnictwa zmiennych, zalecam używać podwójnych dwukropków zamiast kropek jako separatorów w nazwach zmiennych.

A dlaczego? Łatwiej jest operować na liście zmiennych aniżeli na pojedynczych zmiennych.

clear {vote.oddano::*} # Dzięki temu wszystkie zmienne zaczynające się na {vote.oddano::} zostaną wyczyszczone; gwiazdka oznacza dowolną rzecz

Listy zmiennych można również łatwo zapętlać.

# Przykład
loop {vote.oddano::*}:
	send "%loop-index%"

Możesz również łatwo określić jej rozmiar:

send "%size of {vote.oddano::*}% graczy oddało głosy!"

Wszystkie z powyższych rzeczy są niemożliwe do osiągnięcia przy zwykłych zmiennych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...