Skocz do zawartości
  • 0

Problem z kodem na łowienie ryb


ProfWiT
 Udostępnij

Pytanie

Cześć! :) 

Piszę pewien skrypt i napotkałem duży problem w kodzie iż nie mam pojęcia jak to obejść :( 

on fishing:
	if player caught fish:
		add 1 to {fish::%player%}
	else:
		set {fish::%player%} to 0
		stop

jak ustawiałem wcześniej:

on fishing:
	add 1 to {stone::%player%}
	stop

to dodawało każde użycie wędki do {stone::%player%} bez względu czy gracz coś wyłowi czy nie :/ 

Znajdzie się jakaś dobra duszyczka, która z tym pomoże? 

 

Ps. Oczywiście variables jest dodany w skrypcie, ale chodzi mi tutaj tylko o ten fragment ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1
Teraz, ProfWiT napisał:

Piszę pewien skrypt i napotkałem duży problem w kodzie iż nie mam pojęcia jak to obejść

Twój skrypt potrzebuje sprawdzania czy gracz złowił rybę, czy też nie (jest to fishing state).

Ponieważ w czystym Skript'cie nie sprawdzisz czy gracz złowił rybę, masz dwa wyjścia:

1. Użycie dodatku Skellett:

if fishing state is CAUGHT_FISH:
	# Dalszy kod

2. Użycie dodatku skript-mirror lub skript-reflect i odrobiny Javy.

if event.getState() == CAUGHT_FISH:
	# Dalszy kod

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...