Xpedia250 1 Opublikowano 2 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 grudnia 2020 (edytowane) Chce Aby W Tym Skrypcie Dało Się Aktywować Zadanie Komenda /Zadanie Losuje Czy Postawianie Blokow Czy Niszczenie \ liczba do zniszczenia lub postawienia losuje sie tez od 100-1000 i np nagroda /eco give %player% %tyle ile zniszczylo sie blokow% Edytowane 2 grudnia 2020 przez Xpedia250 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#34161 123 Opublikowano 2 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 grudnia 2020 Ten temat został przeniesiony. Według mnie jest to zlecenie na dodanie czegoś do skryptu. Xpedia250 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1824 Opublikowano 2 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 grudnia 2020 42 minuty temu, Xpedia250 napisał: Chce Aby W Tym Skrypcie Dało Się Aktywować Zadanie Komenda /Zadanie Losuje Czy Postawianie Blokow Czy Niszczenie \ liczba do zniszczenia lub postawienia losuje sie tez od 100-1000 i np nagroda /eco give %player% %tyle ile zniszczylo sie blokow% Proszę, wymagany plugin wspierający ekonomię (np. Essentials) oraz Vault. Skrypt nie był testowany. on mine of stone: {zadanie::%player%::wykonywanie} is 1 add 1 to {zadanie::%player%::wykonane} {zadanie::%player%::wykonane} is {zadanie::%player%::liczba} send "&7Wykonałeś zadanie: Wykop %{zadanie::%player%::liczba}% bloków!" add {zadanie::%player%::wykonane} to player's balance clear {zadanie::%player%::*} on place: {zadanie::%player%::wykonywanie} is 2 add 1 to {zadanie::%player%::wykonane} {zadanie::%player%::wykonane} is {zadanie::%player%::liczba} send "&aWykonałeś zadanie: &7Postaw %{zadanie::%player%::liczba}% bloków!" to player add {zadanie::%player%::wykonane} to player's balance clear {zadanie::%player%::*} command /zadanie: trigger: if {zadanie::%player%::wykonywanie} is set: send "&cJuż wykonujesz zadanie!" to player stop set {zadanie::%player%::wykonywanie} to random integer between 1 and 2 set {zadanie::%player%::liczba} to random integer between 100 and 1000 send "&aRozpocząłeś wykonywanie zadania!" to player if {zadanie::%player%::wykonywanie} is 1: send "&aWykop &6%{zadanie::%player%::liczba}% &akamienia!" to player else if {zadanie::%player%::wykonywanie} is 2: send "&aPostaw &6%{zadanie::%player%::liczba}% &akamienia!" to player Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Xpedia250 1 Opublikowano 2 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 2 grudnia 2020 51 minut temu, Kormic napisał: Proszę, wymagany plugin wspierający ekonomię (np. Essentials) oraz Vault. Skrypt nie był testowany. on mine of stone: {zadanie::%player%::wykonywanie} is 1 add 1 to {zadanie::%player%::wykonane} {zadanie::%player%::wykonane} is {zadanie::%player%::liczba} send "&7Wykonałeś zadanie: Wykop %{zadanie::%player%::liczba}% bloków!" add {zadanie::%player%::wykonane} to player's balance clear {zadanie::%player%::*} on place: {zadanie::%player%::wykonywanie} is 2 add 1 to {zadanie::%player%::wykonane} {zadanie::%player%::wykonane} is {zadanie::%player%::liczba} send "&aWykonałeś zadanie: &7Postaw %{zadanie::%player%::liczba}% bloków!" to player add {zadanie::%player%::wykonane} to player's balance clear {zadanie::%player%::*} command /zadanie: trigger: if {zadanie::%player%::wykonywanie} is set: send "&cJuż wykonujesz zadanie!" to player stop set {zadanie::%player%::wykonywanie} to random integer between 1 and 2 set {zadanie::%player%::liczba} to random integer between 100 and 1000 send "&aRozpocząłeś wykonywanie zadania!" to player if {zadanie::%player%::wykonywanie} is 1: send "&aWykop &6%{zadanie::%player%::liczba}% &akamienia!" to player else if {zadanie::%player%::wykonywanie} is 2: send "&aPostaw &6%{zadanie::%player%::liczba}% &akamienia!" to player Dobrze Ide Sprawdzic Czy Działa 51 minut temu, Kormic napisał: Proszę, wymagany plugin wspierający ekonomię (np. Essentials) oraz Vault. Skrypt nie był testowany. on mine of stone: {zadanie::%player%::wykonywanie} is 1 add 1 to {zadanie::%player%::wykonane} {zadanie::%player%::wykonane} is {zadanie::%player%::liczba} send "&7Wykonałeś zadanie: Wykop %{zadanie::%player%::liczba}% bloków!" add {zadanie::%player%::wykonane} to player's balance clear {zadanie::%player%::*} on place: {zadanie::%player%::wykonywanie} is 2 add 1 to {zadanie::%player%::wykonane} {zadanie::%player%::wykonane} is {zadanie::%player%::liczba} send "&aWykonałeś zadanie: &7Postaw %{zadanie::%player%::liczba}% bloków!" to player add {zadanie::%player%::wykonane} to player's balance clear {zadanie::%player%::*} command /zadanie: trigger: if {zadanie::%player%::wykonywanie} is set: send "&cJuż wykonujesz zadanie!" to player stop set {zadanie::%player%::wykonywanie} to random integer between 1 and 2 set {zadanie::%player%::liczba} to random integer between 100 and 1000 send "&aRozpocząłeś wykonywanie zadania!" to player if {zadanie::%player%::wykonywanie} is 1: send "&aWykop &6%{zadanie::%player%::liczba}% &akamienia!" to player else if {zadanie::%player%::wykonywanie} is 2: send "&aPostaw &6%{zadanie::%player%::liczba}% &akamienia!" to player Tak! Wszystko Dziala! Dziekuje Łączę posty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Xpedia250 1 Opublikowano 2 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 2 grudnia 2020 (edytowane) 13 minut temu, Kormic napisał: Proszę, wymagany plugin wspierający ekonomię (np. Essentials) oraz Vault. Skrypt nie był testowany. on mine of stone: {zadanie::%player%::wykonywanie} is 1 add 1 to {zadanie::%player%::wykonane} {zadanie::%player%::wykonane} is {zadanie::%player%::liczba} send "&7Wykonałeś zadanie: Wykop %{zadanie::%player%::liczba}% bloków!" add {zadanie::%player%::wykonane} to player's balance clear {zadanie::%player%::*} on place: {zadanie::%player%::wykonywanie} is 2 add 1 to {zadanie::%player%::wykonane} {zadanie::%player%::wykonane} is {zadanie::%player%::liczba} send "&aWykonałeś zadanie: &7Postaw %{zadanie::%player%::liczba}% bloków!" to player add {zadanie::%player%::wykonane} to player's balance clear {zadanie::%player%::*} command /zadanie: trigger: if {zadanie::%player%::wykonywanie} is set: send "&cJuż wykonujesz zadanie!" to player stop set {zadanie::%player%::wykonywanie} to random integer between 1 and 2 set {zadanie::%player%::liczba} to random integer between 100 and 1000 send "&aRozpocząłeś wykonywanie zadania!" to player if {zadanie::%player%::wykonywanie} is 1: send "&aWykop &6%{zadanie::%player%::liczba}% &akamienia!" to player else if {zadanie::%player%::wykonywanie} is 2: send "&aPostaw &6%{zadanie::%player%::liczba}% &akamienia!" to player I Jeszcze Szybkie Pytanie Dało By Sie Zrobic Zeby Pokazywalo Aktualne Zadanie,,Zniszcz/Postaw" I Stan np 250/500 Komenda np /stan Edytowane 2 grudnia 2020 przez Xpedia250 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1824 Opublikowano 2 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 grudnia 2020 9 minut temu, Xpedia250 napisał: I Jeszcze Szybkie Pytanie Dało By Sie Zrobic Zeby Pokazywalo Aktualne Zadanie,,Zniszcz/Postaw" I Stan np 250/500 Komenda np /stan Na przyszłość pamiętaj, aby w zleceniu zawierać wszystkie informacje dotyczące skryptu, abyśmy nie musieli marnować czasu na zbędne poprawianie skryptu. Dorzuć do skryptu komendę w skrypcie poniżej i powinno zadziałać. command /stan: trigger: if {zadanie::%player%::wykonywanie} is not set: send "&cNie wykonujesz obecnie żadnego zadania!" to player else if {zadanie::%player%::wykonywanie} is 1: send "&aWykopałeś &6%{zadanie::%player%::wykonane}%&e/&6%{zadanie::%player%::liczba}% &akamienia!" to player else if {zadanie::%player%::wykonywanie} is 2: send "&aPostawiłeś &6%{zadanie::%player%::wykonane}%&e/&6%{zadanie::%player%::liczba}% &akamienia!" to player Xpedia250 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Xpedia250 1 Opublikowano 2 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 2 grudnia 2020 Teraz, Kormic napisał: Na przyszłość pamiętaj, aby w zleceniu zawierać wszystkie informacje dotyczące skryptu, abyśmy nie musieli marnować czasu na zbędne poprawianie skryptu. Dorzuć do skryptu komendę w skrypcie poniżej i powinno zadziałać. command /stan: trigger: if {zadanie::%player%::wykonywanie} is not set: send "&cNie wykonujesz obecnie żadnego zadania!" to player else if {zadanie::%player%::wykonywanie} is 1: send "&aWykopałeś &6%{zadanie::%player%::wykonane}%&e/&6%{zadanie::%player%::liczba}% &akamienia!" to player else if {zadanie::%player%::wykonywanie} is 2: send "&aPostawiłeś &6%{zadanie::%player%::wykonane}%&e/&6%{zadanie::%player%::liczba}% &akamienia!" to player Ok Dzieki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#34161 123 Opublikowano 2 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 grudnia 2020 Problem został rozwiązany. Xpedia250 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Xpedia250 1
Chce Aby W Tym Skrypcie Dało Się Aktywować Zadanie Komenda
/Zadanie
Losuje Czy Postawianie Blokow Czy Niszczenie \ liczba do zniszczenia lub postawienia losuje sie tez od 100-1000
i np nagroda /eco give %player% %tyle ile zniszczylo sie blokow%
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi