Skocz do zawartości
  • 0

Skałka z survivali | RUST | HURTW0RLD


MyszoNN
 Udostępnij

Pytanie

Witam,
czy byłby ktoś chętny do stworzenia (lub podesłania linka do już itsniejącego skryptu/pluginu) skryptu na stoniarki/skałki, które by miały daną ilość HP*. (np. 2-20).
Różne rodzaje skałek (Skałka Cobblestona, rudy żelaza, rudy węgla, itp.)
Fajnie by było, aby respiły się na losowych kordach jak by ktoś zniszczył już istniejącą skałkę (Jeżeli gracz wydobędzie skałkę węgla to zrespi się nowa na losowych kordach.

 

 

 

*HP - ilość, którą gracz musi wykopać, aby skałka znikneła.

Edytowane przez MyszoNN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Godzinę temu, MyszoNN napisał:

Witam,
czy byłby ktoś chętny do stworzenia (lub podesłania linka do już itsniejącego skryptu/pluginu) skryptu na stoniarki/skałki, które by miały daną ilość HP*. (np. 2-20).
Różne rodzaje skałek (Skałka Cobblestona, rudy żelaza, rudy węgla, itp.)
Fajnie by było, aby respiły się na losowych kordach jak by ktoś zniszczył już istniejącą skałkę (Jeżeli gracz wydobędzie skałkę węgla to zrespi się nowa na losowych kordach.

 

 

 

*HP - ilość, którą gracz musi wykopać, aby skałka znikneła.

Proszę, skrypt nietestowany. Funkcja getRandomLoc() autorstwa użytkownika ZiemniaQ. Bloki będą respiły się między koordynatami -1000 a 1000, a ich limit wynosi łącznie 100.

function spawnNewBlock():
	set {_blocks::*} to cobblestone and stone and iron ore and coal ore 
	set {_loc} to getRandomLoc()
	while {blockLives::%{_loc}%} is set:
		set {_loc} to getRandomLoc()
	set block at {_loc} to random element out of {_blocks::*}
	set {blockLives::%{_loc}%} to random integer between 2 and 20

function getRandomLoc(xmin: integer=-1000, xmax: integer=1000, zmin: integer=-1000, zmax: integer=1000, world: text="world") :: location:
    while {_return} is not set:
        set {_x} to random integer between {_xmin} and {_xmax}
        set {_z} to random integer between {_zmin} and {_zmax}
        set {_loc} to highest block at location at {_x}, 0, {_z} in world ({_world} parsed as world)
        if block at {_loc} != lava or water:
            add 1 to y-loc of {_loc}
            if (block at {_loc}) and (block above block at {_loc}) != lava:
                set {_return} to {_loc}
    return {_return}
	
every 5 minutes:
	if size of {blockLives::*} is 100:
		stop
	spawnNewBlock()

on break of stone:
	{blockLives::%location of event-block%} is set
	remove 1 from {blockLives::%location of event-block%}
	if {blockLives::%location of event-block%} is 0:
		clear {blockLives::%location of event-block%}
		spawnNewBlock()
	else:
		cancel event

 

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...