Skocz do zawartości
  • 0

Problem ze Skryptem


Andromedos

Pytanie

Mam taki skrypt :Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Chcę, żeby po kliknięciu na Villagera otworzyła się skrzynka, i po naciśnięciu na wełnę zamyka się skrzynka i wysyła jakaś wiadomość. Skrzynka się otwiera, ale po kliknięciu na wełnę nic. Wiem, że robię jakiś banalny błąd, ale da go nie widzę :(

 

Z góry dziękuję za odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
21 minut temu, Andromedos napisał:

Mam taki skrypt :Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Chcę, żeby po kliknięciu na Villagera otworzyła się skrzynka, i po naciśnięciu na wełnę zamyka się skrzynka i wysyła jakaś wiadomość. Skrzynka się otwiera, ale po kliknięciu na wełnę nic. Wiem, że robię jakiś banalny błąd, ale da go nie widzę :(

 

Z góry dziękuję za odpowiedz

1. Jeżeli ustawiasz wiele slotów jako ten sam przedmiot, użyj wtedy pętli zamiast ustawiać je pojedynczo lub jako slotów użyj zbioru (listy) liczb.

set player's current inventory's slot (integers between 0 and 8) to stone

loop 9 times:
	set player's current inventory's slot (loop-number - 1) to stone # loop-number w pętli odtwarzającej się daną ilość razy oznacza który raz odtwarza się ta pętla (za pierwszym razem będzie to 1, dlatego odejmujemy od tego 1, co nam daje slot 0)

2. Nie musisz używać wyrażenia 'clicked slot' jako tekstu. Możesz je po prostu porównać do liczby lub zbioru liczb:

if clicked slot is 3:
if clicked slot is between 0 and 8:

3. Skrypt nie działa poprawnie dlatego, że źle zrobiłeś wcięcia linijek w evencie 'on inventory click'.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
10 minut temu, Kormic napisał:

1. Jeżeli ustawiasz wiele slotów jako ten sam przedmiot, użyj wtedy pętli zamiast ustawiać je pojedynczo lub jako slotów użyj zbioru (listy) liczb.


set player's current inventory's slot (integers between 0 and 8) to stone

loop 9 times:
	set player's current inventory's slot (loop-number - 1) to stone # loop-number w pętli odtwarzającej się daną ilość razy oznacza który raz odtwarza się ta pętla (za pierwszym razem będzie to 1, dlatego odejmujemy od tego 1, co nam daje slot 0)

2. Nie musisz wyrażenia 'clicked slot' jako tekstu. Możesz je po prostu porównać do liczby lub zbioru liczb:


if clicked slot is 3:
if clicked slot is between 0 and 8:

3. Skrypt nie działa poprawnie dlatego, że źle zrobiłeś wcięcia linijek w evencie 'on inventory click'.

Dzięki za pomoc jeszcze raz :) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...