Andromedos 1 Opublikowano 28 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 28 listopada 2020 Mam taki skrypt :Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Chcę, żeby po kliknięciu na Villagera otworzyła się skrzynka, i po naciśnięciu na wełnę zamyka się skrzynka i wysyła jakaś wiadomość. Skrzynka się otwiera, ale po kliknięciu na wełnę nic. Wiem, że robię jakiś banalny błąd, ale da go nie widzę Z góry dziękuję za odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1824 Opublikowano 28 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 28 listopada 2020 (edytowane) 21 minut temu, Andromedos napisał: Mam taki skrypt :Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Chcę, żeby po kliknięciu na Villagera otworzyła się skrzynka, i po naciśnięciu na wełnę zamyka się skrzynka i wysyła jakaś wiadomość. Skrzynka się otwiera, ale po kliknięciu na wełnę nic. Wiem, że robię jakiś banalny błąd, ale da go nie widzę Z góry dziękuję za odpowiedz 1. Jeżeli ustawiasz wiele slotów jako ten sam przedmiot, użyj wtedy pętli zamiast ustawiać je pojedynczo lub jako slotów użyj zbioru (listy) liczb. set player's current inventory's slot (integers between 0 and 8) to stone loop 9 times: set player's current inventory's slot (loop-number - 1) to stone # loop-number w pętli odtwarzającej się daną ilość razy oznacza który raz odtwarza się ta pętla (za pierwszym razem będzie to 1, dlatego odejmujemy od tego 1, co nam daje slot 0) 2. Nie musisz używać wyrażenia 'clicked slot' jako tekstu. Możesz je po prostu porównać do liczby lub zbioru liczb: if clicked slot is 3: if clicked slot is between 0 and 8: 3. Skrypt nie działa poprawnie dlatego, że źle zrobiłeś wcięcia linijek w evencie 'on inventory click'. Edytowane 28 listopada 2020 przez Kormic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Andromedos 1 Opublikowano 28 listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 listopada 2020 10 minut temu, Kormic napisał: 1. Jeżeli ustawiasz wiele slotów jako ten sam przedmiot, użyj wtedy pętli zamiast ustawiać je pojedynczo lub jako slotów użyj zbioru (listy) liczb. set player's current inventory's slot (integers between 0 and 8) to stone loop 9 times: set player's current inventory's slot (loop-number - 1) to stone # loop-number w pętli odtwarzającej się daną ilość razy oznacza który raz odtwarza się ta pętla (za pierwszym razem będzie to 1, dlatego odejmujemy od tego 1, co nam daje slot 0) 2. Nie musisz wyrażenia 'clicked slot' jako tekstu. Możesz je po prostu porównać do liczby lub zbioru liczb: if clicked slot is 3: if clicked slot is between 0 and 8: 3. Skrypt nie działa poprawnie dlatego, że źle zrobiłeś wcięcia linijek w evencie 'on inventory click'. Dzięki za pomoc jeszcze raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#34161 123 Opublikowano 29 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 29 listopada 2020 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Andromedos 1
Mam taki skrypt :Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Chcę, żeby po kliknięciu na Villagera otworzyła się skrzynka, i po naciśnięciu na wełnę zamyka się skrzynka i wysyła jakaś wiadomość. Skrzynka się otwiera, ale po kliknięciu na wełnę nic. Wiem, że robię jakiś banalny błąd, ale da go nie widzę
Z góry dziękuję za odpowiedz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi