Skocz do zawartości
  • 0

tabliczki pod event-blockiem


xNawi
 Udostępnij

Pytanie

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
 
on walk on orange stained clay:	if {pk.dolacz.%player%} is true:		if block underneath event-block is sign:			if line 1 of block underneath event-block is "&7[&6PK&7]":				if line 2 of block underneath event-block is "&a&lStart":					set {pk.timer.%player%.mili} to 0					set {pk.timer.%player%.sec} to 0					set {pk.timer.%player%.minuty} to 0					execute console command "playsound random.pop %player%"					set level of the player to 0					set level progress of the player to 0.0					set {pk.start.%player%} to true				if line 2 of block underneath event-block is "&c&lStop":					if {pk.start.%player%} is true:

nie działa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Wygląda na to, że w tym zdarzeniu dane są bardzo krótko przechowywane. I nie da się pobrać więcej niż dwóch wartości
 
Taki kod:

on walk on orange stained clay:	set {_b} to block under event-block	set {_l1} to line 1 of block under event-block	set {_l2} to line 2 of block under event-block	set {_l3} to line 3 of block under event-block	set {_l4} to line 4 of block under event-block	send "%{_b}%"	loop 4 times:		send "%{_l%loop-number%}%"

Z tak przygotowanym miejscem:
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Wyświetla (po przejściu po bloku gliny) taki wynik:
Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on walk on orange stained clay:	if {pk.dolacz.%player%} is true:		set {_b} to block under event-block		set {_l1} to line 1 of {_b}		set {_l2} to line 2 of {_b}		if {_b} is sign:			if {_l1} is "&7[&6PK&7]":				if {_l2} is "&a&lStart":					set {pk.timer.%player%.mili} to 0					set {pk.timer.%player%.sec} to 0					set {pk.timer.%player%.minuty} to 0					execute console command "playsound random.pop %player%"					set level of the player to 0					set level progress of the player to 0.0					set {pk.start.%player%} to true				if {_l2} is "&c&lStop":					if {pk.start.%player%} is true:

Dzięki Pirat ! <3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...