q1zZ_ 0 Opublikowano 19 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 19 listopada 2020 Napisał by mi ktoś skrypt na to że jeśli gracz posiada łuk o nazwie "Magiczny łuk" to jak wystrzeli strzałę to teleportuje go w miejsce w które spadła strzała! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1824 Opublikowano 19 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 19 listopada 2020 20 minut temu, q1zZ_ napisał: Napisał by mi ktoś skrypt na to że jeśli gracz posiada łuk o nazwie "Magiczny łuk" to jak wystrzeli strzałę to teleportuje go w miejsce w które spadła strzała! Proszę, skrypt nietestowany. Wymagany Skript 2.2-dev36+. on shoot: shooter's tool is bow named "Magiczny łuk" event-projectile is arrow set metadata value "teleportBow" of event-projectile to shooter on projectile hit: metadata value "teleportBow" of event-projectile is set teleport (metadata value "teleportBow" of event-projectile) to event-projectile clear metadata value "teleportBow" of event-projectile Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 q1zZ_ 0 Opublikowano 19 listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 listopada 2020 33 minuty temu, Kormic napisał: Proszę, skrypt nietestowany. Wymagany Skript 2.2-dev36+. on shoot: shooter's tool is bow named "Magiczny łuk" event-projectile is arrow set metadata value "teleportBow" of event-projectile to shooter on projectile hit: metadata value "teleportBow" of event-projectile is set teleport (metadata value "teleportBow" of event-projectile) to event-projectile clear metadata value "teleportBow" of event-projectile Dzk działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
q1zZ_ 0
Napisał by mi ktoś skrypt na to że jeśli gracz posiada łuk o nazwie "Magiczny łuk" to jak wystrzeli strzałę to teleportuje go w miejsce w które spadła strzała!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.