Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na strefe radiacji


KalinesiakoYT
 Udostępnij

Pytanie

Siemka od jakiegś czasu robie skrypty oraz paczkę pluginów i skryptów serwerza km problem w tym że mam taki skrypt:v

variables:
    {safeloce} = 100

command /radiation safe [<text>]:
    trigger:
        set {safeloce} to arg-1
        set {srodekr} to location of player

on any move:
    if distance between the player and location of {srodekr} is bigger than %{safeloce}%:
        create bossbar titled "&cRadiacja" and id "radiacja" for player with progress 100 with colors red
    if distance between the player and location of {srodekr} is smaller than {safeloce}:
        remove bossbar "radiacja"


command /*diacjadel:
    trigger:
        remove bossbar "radiacja"

command /XDDDD:
    trigger:
        send "%{safeloce}%" to player

command /Srod:
    trigger:
        send "%{srodekr}%" to player

 

problm w tym ze skrypt ten nie dzialka na zmienna {safeloce} chodi o to ze nie wyswietla bledow tylko nie potrafi uruchomic, probowalem juz wszystkiego prosze pomocy za niedlugo sewrer robie a tylko tego mi brakuje

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Umieszczam kod w code.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Godzinę temu, KalinesiakoYT napisał:

Siemka od jakiegś czasu robie skrypty oraz paczkę pluginów i skryptów serwerza km problem w tym że mam taki skrypt:

Teraz wypiszę wszystkie błędy w twoim kodzie.

1. Za pomocą komendy /radiation safe [<text>] ustawiasz zmienną {safeloce} jako tekst, nie liczbę. Wynika to z tego, że w komendzie typem argumentu jest 'text', nie 'integer' lub 'number'.

2. W tej samej komendzie powinieneś albo usunąć kwadratowe nawiasy z argumentu, albo zrobić to w ten sposób:

command /radiation safe [<number=100>]:

Dzięki temu masz pewność, że nawet gdy wykonujący komendę nie poda argumentu, to zmienna nie straci wartości.

Przypominam, że kwadratowe nawiasy oznaczają opcjonalność argumentu, natomiast ich brak obowiązek uzupełnienia go.

3. Tworzenie bossbara przy pomocy eventu 'on any move'? Mam co do tego wątpliwości...

4. Spójrz na te dwie linijki:

if distance between the player and location of {srodekr} is bigger than %{safeloce}%:
if distance between the player and location of {srodekr} is smaller than {safeloce}:

Pomijam to, że dałeś w kodzie procenty, gdyż wspomniałeś, iż to znalazło się tam przypadkiem.

Tutaj właściwie zrobiłeś tak, że sprawdzasz dystans między graczem, a lokalizacją lokalizacji (co brzmi dość śmiesznie), którą ostatnio zapisano przy komendy w punkcie 1. Tutaj wystarczy usunąć 'location of'.

Dodam jeszcze, że sprawdzasz jedynie czy dystans między tymi dwoma punktami jest większy, bądź mniejszy. A co jeżeli stanie się tak, że będzie równy? Co prawda szansa na to jest niemalże zerowa, ale wtedy będzie problem. W takim wypadku lepiej po prostu zastosować 'else' zamiast drugiego warunku.

 

 

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

jeju dziekuje <3 pisze pluginy i skrypty od roku tez powiazane z roznymi tematykami np. km oraz HC albo easyHC rozne osoby mnie o to prosza ale dziekuje pomogles bardzo mialem przexz wiele czasu tam recznie ustawiane liczby np. zamiast
 

if distance between the player and location of {srodekr} is bigger than {safeloce}:

mialem

if distance between the player and location of {srodekr} is bigger than 500:

albo zamiast 500 inne liczby ale dziekuje <3

 

a i jeszcze on any move: nie to na jaki???

Bo szukalem i nie moge znalezc innego logicznego

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Łączę posty, naprawiam formatowanie na ciemnym stylu, umieszczam kod w code.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...