Skocz do zawartości
  • 0

variables


RediQ
 Udostępnij

Pytanie

Od dzisiaj zacząłem przygode z zmiennymi i nawet nie moge zrobić najłatwiejszego skryptu 😧

skrypt:

variables:
    {afk::%player%} = false
command /afk:
    trigger:
        if {afk::%player%} is false:
            send "&c%player% &cjest teraz AFK"
            set {afk::%player%} to true
        if {afk::%player%} is true:
            send "&c%player% &anie jest juz  AFK"
            set {afk::%player%} to false


       

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Umieszczam kod w code.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
1 minutę temu, RediQ napisał:

Od dzisiaj zacząłem przygode z zmiennymi i nawet nie moge zrobić najłatwiejszego skryptu 😧

W Skript'cie (tak samo jak w wielu innych językach programowania) kod wykonuje się od góry do dołu. Tak więc jeżeli ustawisz zmienną na true, to następny warunek się zgadza i od razu gracz przestaje być AFK. Po ustawianiu zmiennej na 'true' musisz dać w bloku warunku 'stop', aby następny warunek się nie wykonał.

Mimo wszystko zamiast ustawiać zmienne na 'false' i 'true', lepiej jest po prostu sprawdzać czy jest ustawiona, czy też nie (za pomocą warunku 'if zmienna is set/not set:').

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...