RediQ 3 Opublikowano 18 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 18 listopada 2020 Gdy ktos ma uprawnienie kill.mc Moze "zabic" kogos co 20 sekund klikajac prawym przyciskiem myszy Po minieciu 20 sekund napisze na czacie "Cooldown na zabijanie sie skonczyl " Gdy sie kogos "zabije" to przeniesie go na spawn Tak naprawde to te zabicie to bedzie tepniecie na spawn Po kliknieciu na gracza, gracz "zabity" zostanie przeniesiony na spawn a tam gdzie zginal bedzie lezala czaszka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1824 Opublikowano 18 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 18 listopada 2020 9 minut temu, RediQ napisał: Gdy ktos ma uprawnienie kill.mc Moze "zabic" kogos co 20 sekund klikajac prawym przyciskiem myszy Po minieciu 20 sekund napisze na czacie "Cooldown na zabijanie sie skonczyl " Gdy sie kogos "zabije" to przeniesie go na spawn Tak naprawde to te zabicie to bedzie tepniecie na spawn Po kliknieciu na gracza, gracz "zabity" zostanie przeniesiony na spawn a tam gdzie zginal bedzie lezala czaszka Proszę, powinno pomóc. W ostatniej linijce dałem przykładową zmienną zawierającą lokalizację spawnu. on right click on player: player has permission "kill.mc" if {cooldown::kill::%player%} is set: if difference between {cooldown::kill::%player%} and now is less than 20 seconds: send "&cNie możesz jeszcze zabić gracza!" to player stop set {cooldown::kill::%player%} to now set block at player's location to ("%clicked player%" parsed as offline player)'s skull teleport clicked player to {loc::spawn} Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 RediQ 3 Opublikowano 18 listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 18 listopada 2020 12 minut temu, Kormic napisał: Proszę, powinno pomóc. W ostatniej linijce dałem przykładową zmienną zawierającą lokalizację spawnu. on right click on player: player has permission "kill.mc" if {cooldown::kill::%player%} is set: if difference between {cooldown::kill::%player%} and now is less than 20 seconds: send "&cNie możesz jeszcze zabić gracza!" to player stop set {cooldown::kill::%player%} to now set block at player's location to ("%clicked player%" parsed as offline player)'s skull teleport clicked player to {loc::spawn} jak klikam prawym na innego gracza to nic sie nie dzieje i potem pisze ze nie moge jeszcze zabic gracza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 RediQ 3 Opublikowano 18 listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 18 listopada 2020 1 minutę temu, RediQ napisał: jak klikam prawym na innego gracza to nic sie nie dzieje i potem pisze ze nie moge jeszcze zabic gracza ustawilem tez kordy spawna i nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
RediQ 3
Gdy ktos ma uprawnienie kill.mc
Moze "zabic" kogos co 20 sekund klikajac prawym przyciskiem myszy
Po minieciu 20 sekund napisze na czacie "Cooldown na zabijanie sie skonczyl "
Gdy sie kogos "zabije" to przeniesie go na spawn
Tak naprawde to te zabicie to bedzie tepniecie na spawn
Po kliknieciu na gracza, gracz "zabity" zostanie przeniesiony na spawn a tam gdzie zginal bedzie lezala czaszka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.