Skocz do zawartości
  • 0

skrypt na deda


RediQ
 Udostępnij

Pytanie

Gdy ktos ma uprawnienie kill.mc

Moze "zabic" kogos co 20 sekund klikajac prawym przyciskiem myszy

Po minieciu 20 sekund napisze na czacie "Cooldown na zabijanie sie skonczyl "

Gdy sie kogos "zabije" to przeniesie go na spawn

Tak naprawde to te zabicie to bedzie tepniecie na spawn

Po kliknieciu na gracza, gracz "zabity" zostanie przeniesiony na spawn a tam gdzie zginal bedzie lezala czaszka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
9 minut temu, RediQ napisał:

Gdy ktos ma uprawnienie kill.mc

Moze "zabic" kogos co 20 sekund klikajac prawym przyciskiem myszy

Po minieciu 20 sekund napisze na czacie "Cooldown na zabijanie sie skonczyl "

Gdy sie kogos "zabije" to przeniesie go na spawn

Tak naprawde to te zabicie to bedzie tepniecie na spawn

Po kliknieciu na gracza, gracz "zabity" zostanie przeniesiony na spawn a tam gdzie zginal bedzie lezala czaszka

Proszę, powinno pomóc. W ostatniej linijce dałem przykładową zmienną zawierającą lokalizację spawnu.

on right click on player:
	player has permission "kill.mc"
	if {cooldown::kill::%player%} is set:
		if difference between {cooldown::kill::%player%} and now is less than 20 seconds:
			send "&cNie możesz jeszcze zabić gracza!" to player
			stop
	set {cooldown::kill::%player%} to now
	set block at player's location to ("%clicked player%" parsed as offline player)'s skull
	teleport clicked player to {loc::spawn}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
12 minut temu, Kormic napisał:

Proszę, powinno pomóc. W ostatniej linijce dałem przykładową zmienną zawierającą lokalizację spawnu.


on right click on player:
	player has permission "kill.mc"
	if {cooldown::kill::%player%} is set:
		if difference between {cooldown::kill::%player%} and now is less than 20 seconds:
			send "&cNie możesz jeszcze zabić gracza!" to player
			stop
	set {cooldown::kill::%player%} to now
	set block at player's location to ("%clicked player%" parsed as offline player)'s skull
	teleport clicked player to {loc::spawn}

 

jak klikam prawym na innego gracza to nic sie nie dzieje i potem pisze ze nie moge jeszcze zabic gracza

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...