Skocz do zawartości

SKRYPT NA NOKAUT


Pimpek01
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio postanowiłem napisać Skrypt na "Nokaut" Wydałem wersje 0.1 ale miała ona masę błędów oraz mało funkcji. Dzisiaj skończyłem wersje 0.2 i jestem z niej naprawdę zadowolony. Oczywiście jeśli znajdą się błędy pisać można również propozycje.

Jak to działa?:

screenshot - Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Aby Skrypt Poprawnie działał Będzie nam Potrzebny Plugin: PosePlugin.

Oraz Permisja do Wykonania Komendy /lay (poseplugin.command.lay).

Download:
PosePlugin - Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Skrypt - 

 

 

Edytowane przez Pimpek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Teraz, Blackus napisał:

heja, bo generalnie średnio to dziala ;/ raz zadzialalo jak kolezanka od creeperow padla a tak to nie ;3

Błąd możliwe, że leży w tym, iż twórca użył 'damage' zamiast 'final damage'.

Dla niewtajemniczonych, 'damage' to zadane obrażenia przez atakującego, natomiast 'final damage' oznacza obrażenia zmniejszone poprzez różne modyfikatory takie jak zbroja czy efekty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Kormic napisał:

Błąd możliwe, że leży w tym, iż twórca użył 'damage' zamiast 'final damage'.

Dla niewtajemniczonych, 'damage' to zadane obrażenia przez atakującego, natomiast 'final damage' oznacza obrażenia zmniejszone poprzez różne modyfikatory takie jak zbroja czy efekty.

Czyliii, myslisz ze 

if (victim's health - damage) is less than or equal to 0:


zamienic na :

    if (victim's health - final damage) is less than or equal to 0:

 

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Umieszczam kod w code, naprawiam formatowanie na ciemnym stylu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Blackus napisał:

Czyliii, myslisz ze 


 if (victim's health - damage) is less than or equal to 0:

zamienic na :


    if (victim's health - final damage) is less than or equal to 0:

 

Napisałem jedynie, że to możliwe, ale nie musi tak być. Nie przyglądałem się dokładnie kodowi. No cóż, na pewno zamiana na 'final damage' jedynie zmniejszy ilość potencjalnych bugów w kodzie.

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Naprawiam cytat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Kormic napisał:

Napisałem jedynie, że to możliwe, ale nie musi tak być. Nie przyglądałem się dokładnie kodowi. No cóż, na pewno zamiana na 'final damage' jedynie zmniejszy ilość potencjalnych bugów w kodzie.

Powiem ci tak, większości juz to działa, lecz nie działa to mi jako op'owi i koledze, reszcie (chodzi mi o mn. wc. 6 osób) działa bez problemowo, jakbyś miał pomysł jak rozwiązać ten problem byłbym wdzięczny.

EDIT: wszystko dziala po restarcie, dzieki, jakbys umial zrobic tak ze po zbicu hp do 0 jak juz lezysz dalo ci heala bo czasami ogien zostaje i da sie spalic odrazu ;/ Jesli nie umiesz to czill.

Edytowane przez Blackus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Blackus napisał:

Powiem ci tak, większości juz to działa, lecz nie działa to mi jako op'owi i koledze, reszcie (chodzi mi o mn. wc. 6 osób) działa bez problemowo, jakbyś miał pomysł jak rozwiązać ten problem byłbym wdzięczny.

EDIT: wszystko dziala po restarcie, dzieki, jakbys umial zrobic tak ze po zbicu hp do 0 jak juz lezysz dalo ci heala bo czasami ogien zostaje i da sie spalic odrazu ;/ Jesli nie umiesz to czill.

Należy w evencie 'on damage of player' sprawdzać czy zmienna {nokaut.player::%victim%} jest ustawiona na 'true'. Jeżeli tak, anulujesz event poprzez 'cancel event'.

Dzięki tym trzem linijkom już nikt kto jest znokautowany, nie powinien otrzymywać jakichkolwiek obrażeń.

Jednocześnie jest to pomocne dla ciebie, a i twórca wie co należy poprawić.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Kormic napisał:

Należy w evencie 'on damage of player' sprawdzać czy zmienna {nokaut.player::%victim%} jest ustawiona na 'true'. Jeżeli tak, anulujesz event poprzez 'cancel event'.

Dzięki tym trzem linijkom już nikt kto jest znokautowany, nie powinien otrzymywać jakichkolwiek obrażeń.

Jednocześnie jest to pomocne dla ciebie, a i twórca wie co należy poprawić.

Sory ze tak cie mecze, aleee chodzi o takie cos?
 

on damage:
    if attacker and victim is player:
        if {nokaut.player::%victim%} is true:
            cancel event
        if {nokaut.player::%attacker%} is true:
            cancel event


jakbys mogl mi to zmienic tak jak trzeba bede wdzieczny
i ostatnie pytanie ci zadam
przy nokucie czesto spada sie pod mape, a bardziej pod bloki i czesto umiera sie "od sciany" przed koncem nokautu

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Umieszczam kod w code.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Blackus napisał:

Sory ze tak cie mecze, aleee chodzi o takie cos?

Raczej miałem na myśli coś takiego.

on damage of player:
	if attacker is set:
		if {nokaut.player::%attacker%} is true:
			cancel event
	if {nokaut.player::%victim%} is true:
		cancel event

 

5 minut temu, Blackus napisał:

przy nokucie czesto spada sie pod mape, a bardziej pod bloki i czesto umiera sie "od sciany" przed koncem nokautu

Co do tego to już wolę bardziej nie ingerować w kod skryptu, poproś twórcę, aby to poprawił. Zapewne jest to kwestia przeteleportowania gracza jedną kratkę wyżej, ale szczerze wymagałoby to testowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Kormic napisał:

on damage of player: if attacker is set: if {nokaut.player::%attacker%} is true: cancel event if {nokaut.player::%victim%} is true: cancel event

dobra, teraz problem w tym ze przy koncu odliczania dalej sie jest "znokautowanym" nie umiera sie.
a z tym spadaniem pod mape byl problem taki ze obrazenia od ognia np byly zadawane wiec teraz zostala sprawa konca nokatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Blackus napisał:

dobra, teraz problem w tym ze przy koncu odliczania dalej sie jest "znokautowanym" nie umiera sie.
a z tym spadaniem pod mape byl problem taki ze obrazenia od ognia np byly zadawane wiec teraz zostala sprawa konca nokatu.

Przeczytaj proszę co napisałem...

22 godziny temu, Kormic napisał:

wolę bardziej nie ingerować w kod skryptu, poproś twórcę, aby to poprawił.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka, ogólnie dawno mnie tu nie było aczkolwiek, po przeczytaniu wszystkiego stwierdzam że "zapdanie się pod bloki" raczej jest do naprawienia w configu pluginu "PosePlugin" w configu pluginu wystarczy w linijce 11 zmienić z true na false Jeśli chodzi o przy koncu odliczania dalej sie jest "znokautowanym" nie umiera sie. Musisz mi to bardziej opisać gdyż, gdy ja testowałem umieranie działało normalnie możliwe że jest to błąd pętli jeśli ustawiłeś czas nokautu powyżej 500.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 8 miesięcy temu...
  • Szifter zablokował(a) ten temat
Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...