Skocz do zawartości
  • 0

give floor problem


SkrytyZiomus

Pytanie

  

			if clicked slot is 3:
				if player have 8 gold block and apple:
					give floor(amount of gold block and apple in player's inventory / 8) of enchanted golden apple to player's inventory
					send "&8&l[&6&lBLOKI&8&l] &aOtrzymujesz &2%floor(amount of diamonds in player's inventory / 9)% &ablokow &b&lDIAMENTOW" to player
					remove (floor(amount of gold block and apple in player's inventory / 8) * 9) of gold block and apple from player's inventory
				else:
					send "&cPotrzebujesz minimum &68 blokow zlota i jednego jablka, aby móc wymienić je na koksa!" to player
					stop

Jak to zrobic zeby zabieralo 8 gold blockow i jedno jablko i dawalo za to koksa, jesli gracz ma np. 32 bloki zlota i 4 jablka to zrobi 4 koxy (tyle na ile cie stac tyle robi)

 

probowalem przepisac z gotowca ponizej:

				if player have 9 diamonds:
					give floor(amount of diamonds in player's inventory / 9) of diamond block to player's inventory
					send "&8&l[&6&lBLOKI&8&l] &aOtrzymujesz &2%floor(amount of diamonds in player's inventory / 9)% &ablokow &b&lDIAMENTOW" to player
					remove (floor(amount of diamonds in player's inventory / 9) * 9) of diamond from player's inventory
				else:
					send "&cPotrzebujesz minimum &69 &cdiamentów, aby móc wymienić je na bloki diamentów!" to player
					stop

moze ty @Kormic cos poradzisz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
4 godziny temu, SkrytyZiomus napisał:

Jak to zrobic zeby zabieralo 8 gold blockow i jedno jablko i dawalo za to koksa, jesli gracz ma np. 32 bloki zlota i 4 jablka to zrobi 4 koxy (tyle na ile cie stac tyle robi)

Należy podzielić ilość złotych bloków w ekwipunku gracza przez 8 i zaokrąglić w dół za pomocą funkcji floor() lub wyrażenia 'rounded down'. Wynikiem jest możliwie największa ilość koxów jaką możemy zrobić (dla przykładu x).

Następnie sprawdzamy ilość jabłek w ekwipunku. Jeżeli gracz posiada więcej niż lub tyle dokładnie, ile wyniósł x, wtedy odejmujemy x jabłek i (x*8) bloków złota. Natomiast jeżeli mniej, to zabieramy wszystkie jabłka z ekwipunku gracza (pamiętając oczywiście o uprzednim sprawdzeniu ilości bloków złota jaką posiada gracz).

4 godziny temu, SkrytyZiomus napisał:

moze ty @Kormic cos poradzisz?

Na przyszłość nie wytypuj konkretnej osoby do pomocy. W ten sposób zniechęcasz resztę i chamsko ich dyskwalifikujesz.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...