if clicked slot is 3:
if player have 8 gold block and apple:
give floor(amount of gold block and apple in player's inventory / 8) of enchanted golden apple to player's inventory
send "&8&l[&6&lBLOKI&8&l] &aOtrzymujesz &2%floor(amount of diamonds in player's inventory / 9)% &ablokow &b&lDIAMENTOW" to player
remove (floor(amount of gold block and apple in player's inventory / 8) * 9) of gold block and apple from player's inventory
else:
send "&cPotrzebujesz minimum &68 blokow zlota i jednego jablka, aby móc wymienić je na koksa!" to player
stop
Jak to zrobic zeby zabieralo 8 gold blockow i jedno jablko i dawalo za to koksa, jesli gracz ma np. 32 bloki zlota i 4 jablka to zrobi 4 koxy (tyle na ile cie stac tyle robi)
probowalem przepisac z gotowca ponizej:
if player have 9 diamonds:
give floor(amount of diamonds in player's inventory / 9) of diamond block to player's inventory
send "&8&l[&6&lBLOKI&8&l] &aOtrzymujesz &2%floor(amount of diamonds in player's inventory / 9)% &ablokow &b&lDIAMENTOW" to player
remove (floor(amount of diamonds in player's inventory / 9) * 9) of diamond from player's inventory
else:
send "&cPotrzebujesz minimum &69 &cdiamentów, aby móc wymienić je na bloki diamentów!" to player
stop
Pytanie
SkrytyZiomus 3
if clicked slot is 3: if player have 8 gold block and apple: give floor(amount of gold block and apple in player's inventory / 8) of enchanted golden apple to player's inventory send "&8&l[&6&lBLOKI&8&l] &aOtrzymujesz &2%floor(amount of diamonds in player's inventory / 9)% &ablokow &b&lDIAMENTOW" to player remove (floor(amount of gold block and apple in player's inventory / 8) * 9) of gold block and apple from player's inventory else: send "&cPotrzebujesz minimum &68 blokow zlota i jednego jablka, aby móc wymienić je na koksa!" to player stop
Jak to zrobic zeby zabieralo 8 gold blockow i jedno jablko i dawalo za to koksa, jesli gracz ma np. 32 bloki zlota i 4 jablka to zrobi 4 koxy (tyle na ile cie stac tyle robi)
probowalem przepisac z gotowca ponizej:
if player have 9 diamonds: give floor(amount of diamonds in player's inventory / 9) of diamond block to player's inventory send "&8&l[&6&lBLOKI&8&l] &aOtrzymujesz &2%floor(amount of diamonds in player's inventory / 9)% &ablokow &b&lDIAMENTOW" to player remove (floor(amount of diamonds in player's inventory / 9) * 9) of diamond from player's inventory else: send "&cPotrzebujesz minimum &69 &cdiamentów, aby móc wymienić je na bloki diamentów!" to player stop
moze ty @Kormic cos poradzisz?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 odpowiedź na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.