SaKePl 0 Opublikowano 2 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 2 listopada 2020 witam mógł by ktoś mi napisać skript na random tp po przez komendę np /rtp i teleportuje na randomowe kordy w wybranym świecie? a drugi to na usunięcie okna śmierci po śmierci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 2 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 2 listopada 2020 (edytowane) 16 minut temu, SaKePl napisał: witam mógł by ktoś mi napisać skript na random tp po przez komendę np /rtp i teleportuje na randomowe kordy w wybranym świecie? a drugi to na usunięcie okna śmierci po śmierci Proszę, oto skrypt. Na górze skryptu w sekcji konfiguracyjnej ustawiasz minimalne oraz maksymalne wartości dla koordynatów X i Z. options: min-x: -1000 max-x: 1000 min-z: -1000 max-z: 1000 command /rtp: trigger: set {_loc} to location at (random integer between {@min-x} and {@max-x}, 256, random integer between {@min-z} and {@max-z}) in player's world while {_var} is not set: if block under block at {_loc} is not solid: remove 1 from y-loc of {_loc} if block under block at {_loc} is lava or water: set {_loc} to location at (random integer between {@min-x} and {@max-x}, 256, random integer between {@min-z} and {@max-z}) in player's world else: set {_var} to true teleport player to {_loc} on death of player: force victim to respawn Edytowane 2 listopada 2020 przez Kormic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SaKePl 0 Opublikowano 2 listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 2 listopada 2020 58 minut temu, Kormic napisał: Proszę, oto skrypt. Na górze skryptu w sekcji konfiguracyjnej ustawiasz minimalne oraz maksymalne wartości dla koordynatów X i Z. options: min-x: -1000 max-x: 1000 min-z: -1000 max-z: 1000 command /rtp: trigger: set {_loc} to location at (random integer between {@min-x} and {@max-x}, 256, random integer between {@min-z} and {@max-z}) in player's world while {_var} is not set: if block under block at {_loc} is not solid: remove 1 from y-loc of {_loc} if block under block at {_loc} is lava or water: set {_loc} to location at (random integer between {@min-x} and {@max-x}, 256, random integer between {@min-z} and {@max-z}) in player's world else: set {_var} to true teleport player to {_loc} on death of player: force victim to respawn no dobra all fajne działa a da się zrobić ze teleportuje na wyznaczony świata i jak teleportuje to nie zadaje mu obrażeń ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 2 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 2 listopada 2020 (edytowane) 7 minut temu, SaKePl napisał: da się zrobić ze teleportuje na wyznaczony świata Wystarczy zamienić "player's world" na: world "nazwa_świata" 7 minut temu, SaKePl napisał: jak teleportuje to nie zadaje mu obrażeń Nad (lub pod) linijką 'teleport player to {_loc}' należy dodać linjkę: set player's invulnerability ticks to 20 # Czyli: set player's invulnerability ticks to 20 teleport player to {_loc} Nada to graczowi ochronę na dokładnie jedną sekundę. Jeżeli chcesz dłużej, mnożysz 20 przez liczbę sekund i wpisujesz zamiast tych 20. EDIT: Jeszcze jedno, pamiętaj na przyszłość, aby wszystko dokładnie opisywać w zleceniu, dzięki temu obaj zaoszczędzimy na czasie. Edytowane 2 listopada 2020 przez Kormic SaKePl 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
SaKePl 0
witam mógł by ktoś mi napisać skript na random tp po przez komendę np /rtp i teleportuje na randomowe kordy w wybranym świecie?
a drugi to na usunięcie okna śmierci po śmierci
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.