Skocz do zawartości
  • -1

random tp


SaKePl

Pytanie

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
16 minut temu, SaKePl napisał:

witam mógł by ktoś mi napisać skript na random tp po przez komendę np /rtp i teleportuje na randomowe kordy w wybranym świecie?

a drugi to na usunięcie okna śmierci po śmierci 

Proszę, oto skrypt. Na górze skryptu w sekcji konfiguracyjnej ustawiasz minimalne oraz maksymalne wartości dla koordynatów X i Z.

options:
	min-x: -1000
	max-x: 1000
	min-z: -1000
	max-z: 1000

command /rtp:
	trigger:
		set {_loc} to location at (random integer between {@min-x} and {@max-x}, 256, random integer between {@min-z} and {@max-z}) in player's world
		while {_var} is not set:
			if block under block at {_loc} is not solid:
				remove 1 from y-loc of {_loc}
			if block under block at {_loc} is lava or water:
				set {_loc} to location at (random integer between {@min-x} and {@max-x}, 256, random integer between {@min-z} and {@max-z}) in player's world
			else:
				set {_var} to true
		teleport player to {_loc}

on death of player:
	force victim to respawn

 

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
58 minut temu, Kormic napisał:

Proszę, oto skrypt. Na górze skryptu w sekcji konfiguracyjnej ustawiasz minimalne oraz maksymalne wartości dla koordynatów X i Z.


options:
	min-x: -1000
	max-x: 1000
	min-z: -1000
	max-z: 1000

command /rtp:
	trigger:
		set {_loc} to location at (random integer between {@min-x} and {@max-x}, 256, random integer between {@min-z} and {@max-z}) in player's world
		while {_var} is not set:
			if block under block at {_loc} is not solid:
				remove 1 from y-loc of {_loc}
			if block under block at {_loc} is lava or water:
				set {_loc} to location at (random integer between {@min-x} and {@max-x}, 256, random integer between {@min-z} and {@max-z}) in player's world
			else:
				set {_var} to true
		teleport player to {_loc}

on death of player:
	force victim to respawn

 

no dobra all fajne działa a da się zrobić ze teleportuje na wyznaczony świata i jak teleportuje to nie zadaje mu obrażeń ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
7 minut temu, SaKePl napisał:

da się zrobić ze teleportuje na wyznaczony świata

Wystarczy zamienić "player's world" na:

world "nazwa_świata"

 

7 minut temu, SaKePl napisał:

jak teleportuje to nie zadaje mu obrażeń

Nad (lub pod) linijką 'teleport player to {_loc}' należy dodać linjkę:

set player's invulnerability ticks to 20

# Czyli:

set player's invulnerability ticks to 20
teleport player to {_loc}

Nada to graczowi ochronę na dokładnie jedną sekundę. Jeżeli chcesz dłużej, mnożysz 20 przez liczbę sekund i wpisujesz zamiast tych 20.

EDIT:

Jeszcze jedno, pamiętaj na przyszłość, aby wszystko dokładnie opisywać w zleceniu, dzięki temu obaj zaoszczędzimy na czasie.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...