xNawi 55 Opublikowano 12 listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 listopada 2014 np przez event on walk on dirt:Loop blocks below player:Loop-block is {zmienna.blokow}: Nie wiem za bardzo jak sie to robi ;-; neexipl 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Sabat 1 Opublikowano 13 listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 listopada 2014 (edytowane) Ale co chcesz osiągnąć, bo z tego to nic nie wiadomo :) Edytowane 13 listopada 2014 przez Sabat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xNawi 55 Opublikowano 13 listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 listopada 2014 Ale co chcesz osiągnąć, bo z tego to nic nie wiadomo :)chcę osiągnąć komende /bloki <nazwy bloków>która będzie owe bloki zapisywać do zmiennej.Potem będzie można te bloki odczytywać w jakis eventach, np na tym co napisałem wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Sabat 1 Opublikowano 13 listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 listopada 2014 (edytowane) aaaa chodzi ci o to że ma to liczyć po ilu blokach np ziemi przeszedłeś??Variables: {licznik.%player%.dirt} = 0 {licznik.%player%.stone} = 0 {licznik.%player%.grass} = 0 {licznik.%player%.cobblestone} = 0 {licznik.%player%.sand} = 0on walk: if event-block is dirt: add 1 to {licznik.%player%.dirt} if event-block is stone: add 1 to {licznik.%player%.stone} if event-block is cobblestone: add 1 to {licznik.%player%.cobblestone} if event-block is grass: add 1 to {licznik.%player%.grass} if event-block is sand: add 1 to {licznik.%player%.sand}command /bloki [<text>] trigger: if arg 1 is "ziemia": send "&2Przeszedles przez &4%{licznik.%player%.dirt}%&2 bloków ziemi" to player if arg 1 is "trawa": send "&2Przeszedles przez &4%{licznik.%player%.grass}%&2 bloków trawy" to player if arg 1 is "bruk": send "&2Przeszedles przez &4%{licznik.%player%.cobblestone}%&2 bloków bruku" to player if arg 1 is "kamien": send "&2Przeszedles przez &4%{licznik.%player%.stone}%&2 bloków kamienia" to player if arg 1 is "piasek": send "&2Przeszedles przez &4%{licznik.%player%.sand}%&2 bloków piasku" to player if arg 1 is not set: send "&4Nie wpisales bloku! Wpisz /blok <ziemia/trawa/bruk/kamien/piasek>" to playerAle nie wiem czy o to ci chodzi. Edytowane 13 listopada 2014 przez Sabat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xNawi 55 Opublikowano 13 listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 listopada 2014 (edytowane) ,-, takie coś to ja umiem napisać... Chodzi mi o to, że mam komende /bloki add <nazwa bloków>arg 1 zapisuje się do zmiennej {bloki.coś} i mamy np eventon walk on {bloki.cos}//Zmniejszyłem wielkość czcionki. ~Norbi Edytowane 14 listopada 2014 przez Norbiak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Sabat 1 Opublikowano 13 listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 listopada 2014 if arg 1 is set: set arg 1 to {bloki.cos}?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xNawi 55 Opublikowano 13 listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 listopada 2014 if arg 1 is set: set arg 1 to {bloki.cos}?? (facepalm) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 OmniPL 2 Opublikowano 14 listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 listopada 2014 Nie testowane, ale powinno działać: command /bloki [<text>] [<items>]: trigger: argument 1 is "add": if argument 2 is not set: send "&4Blad:&cMusisz podac nazwe przedmiotu!" else: add argument 2 to {blok} send "&aDodano ' %arg 2% '" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Sabat 1 Opublikowano 14 listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 listopada 2014 @Up Nie widzisz że temat rozwiązany?? BTW koledze chodziło o to że jak wpisze komendę z argumentem to argument ten będzie zapisany do zmiennej?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
xNawi 55
np przez event
on walk on dirt:
Nie wiem za bardzo jak sie to robi ;-;
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi