Skocz do zawartości
  • 0

Slime


Ciasnyelo1
 Udostępnij

Pytanie

Siemka, potrzebuje skryptu:

Na danych kordach pojawia się slime, który ma swoje HP, kazde uderzenie go bierze mu HP (chciałbym aby bylo tak ze np jezeli miecz ma większy grabież bierze wiecej HP i więcej monet) co kazde uderzenie daje 1 monete a po zabiciu go daje efekt regeneracji. 

Edytowane przez Ciasnyelo1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
31 minut temu, Ciasnyelo1 napisał:

Siemka, potrzebuje skryptu:

Na danych kordach pojawia się slimeblock, który ma swoje HP, kazde uderzenie go bierze mu HP (chciałbym aby bylo tak ze np jezeli miecz ma większy grabież bierze wiecej HP i więcej monet) co kazde uderzenie daje 1 monete a po zabiciu go daje efekt regeneracji. 

Jeżeli coś zlecasz, bądź możliwie jak najbardziej dokładny, aby nie marnować czasu na zbędne dopytywanie.

Spytam o wszystko to, czego nie doprecyzowałeś.

31 minut temu, Ciasnyelo1 napisał:

chciałbym aby bylo tak ze np jezeli miecz ma większy grabież bierze wiecej HP i więcej monet

Czy jedynie miecz ma być brany pod uwagę czy też dowolna rzecz, która posiada grabież na sobie? Jaka tutaj ma być proporcja poziomu grabieży do zadawanych obrażeń oraz otrzymywanej ilości monet?

31 minut temu, Ciasnyelo1 napisał:

daje 1 monete

Czym mają być te monety?

31 minut temu, Ciasnyelo1 napisał:

zabiciu go daje efekt regeneracji

Na jak długi okres czasu ma nadawać ten efekt regeneracji? Jaki to ma być poziom (tier) regeneracji? Czy mają być widoczne efekty wizualne przy tym efekcie jak przy wypiciu zwykłej mikstury regeneracji?

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
9 godzin temu, Kormic napisał:

Jeżeli coś zlecasz, bądź możliwie jak najbardziej dokładny, aby nie marnować czasu na zbędne dopytywanie.

Spytam o wszystko to, czego nie doprecyzowałeś.

Czy jedynie miecz ma być brany pod uwagę czy też dowolna rzecz, która posiada grabież na sobie? Jaka tutaj ma być proporcja poziomu grabieży do zadawanych obrażeń oraz otrzymywanej ilości monet?

Czym mają być te monety?

Na jak długi okres czasu ma nadawać ten efekt regeneracji? Jaki to ma być poziom (tier) regeneracji? Czy mają być widoczne efekty wizualne przy tym efekcie jak przy wypiciu zwykłej mikstury regeneracji?

Tylko miecz ma być brany pod uwage - zwykły miecz bierze 1 hp i daje 1 monete. Miecz z grabieżem 2 zadaje 2 hp i daje 1 monete ale na dodatek ma szanse 20% na zdobycie 5monet i grabież 3 zadaje 3 hp i daje 1 monety ale ma 40% szans na zdobycie 5 monet

 

Monety to miałyby waluta tylko ze nie moze byc to ta z vault tylko taka osobna do tego.

 

Regeneracja 2 na 5 sekund. Bez efektów

Edytowane przez Ciasnyelo1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 25.10.2020 o 10:41, Ciasnyelo1 napisał:

Tylko miecz ma być brany pod uwage - zwykły miecz bierze 1 hp i daje 1 monete. Miecz z grabieżem 2 zadaje 2 hp i daje 1 monete ale na dodatek ma szanse 20% na zdobycie 5monet i grabież 3 zadaje 3 hp i daje 1 monety ale ma 40% szans na zdobycie 5 monet

 

Monety to miałyby waluta tylko ze nie moze byc to ta z vault tylko taka osobna do tego.

 

Regeneracja 2 na 5 sekund. Bez efektów

Proszę, oto skrypt. W razie jakichkolwiek błędów (nie wliczając rzeczy, o których zapomniałeś wspomnieć) daj znać. W linijkach od 2 do 6 ustawiasz sobie kolejno miejsce spawnu, świat, nazwę slime'a, maksymalne HP oraz jak często ma się respić (jeżeli jest już zrespiony jeden, to drugi się nie zrespi).

options:
	slimeLoc: -354.5, 76, 1022.2
	slimeWorld: world
	slimeName: &a&lSlime
	slimeHealthPoints: 100000
	slimeSpawnCooldown: 1 minute

every {@slimeSpawnCooldown}:
	if {slime::alive} is set:
		stop
	spawn 1 slime at location {@slimeLoc} in world "{@slimeWorld}"
	set {slime::alive} to true
	set display name of last spawned slime to "{@slimeName}"
	set max health of last spawned slime to {@slimeHealthPoints}
	heal last spawned slime
	
on damage of slime:
	if display name of victim is not "{@slimeName}":
		stop
	if attacker is a player:
		if level of looting of attacker's tool is not set:
			set damage to 1
		else:
			set damage to level of looting of attacker's tool
	if final damage >= victim's health:
		clear {slime::alive}
	if attacker is a player:
		apply potion of regeneration 2 without any particles to attacker for 5 seconds
		chance of ((level of looting of attacker's tool - 1) * 20)%:
			add 5 to {monety::%attacker%}
			stop
		add 1 to {monety::%attacker%}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, Kormic napisał:

Proszę, oto skrypt. W razie jakichkolwiek błędów (nie wliczając rzeczy, o których zapomniałeś wspomnieć) daj znać. W linijkach od 2 do 6 ustawiasz sobie kolejno miejsce spawnu, świat, nazwę slime'a, maksymalne HP oraz jak często ma się respić (jeżeli jest już zrespiony jeden, to drugi się nie zrespi).

options:
	slimeLoc: -354.5, 76, 1022.2
	slimeWorld: world
	slimeName: &a&lSlime
	slimeHealthPoints: 100000
	slimeSpawnCooldown: 1 minute

every {@slimeSpawnCooldown}:
	if {slime::alive} is set:
		stop
	spawn 1 slime at location {@slimeLoc} in world "{@slimeWorld}"
	set {slime::alive} to true
	set display name of last spawned slime to "{@slimeName}"
	set max health of last spawned slime to {@slimeHealthPoints}
	heal last spawned slime
	
on damage of slime:
	if display name of victim is not "{@slimeName}":
		stop
	if attacker is a player:
		if level of looting of attacker's tool is not set:
			set damage to 1
		else:
			set damage to level of looting of attacker's tool
	if final damage >= victim's health:
		clear {slime::alive}
	if attacker is a player:
		apply potion of regeneration 2 without any particles to attacker for 5 seconds
		chance of ((level of looting of attacker's tool - 1) * 20)%:
			add 5 to {monety::%attacker%}
			stop
		add 1 to {monety::%attacker%}

 

Ogólnie to musiałem zmienić 1 minutę na 60 sekund bo nie działało a nie było żadnych błędów.

Dało by się zrobić tak aby ten slime się nie poruszał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, Ciasnyelo1 napisał:

Ogólnie to musiałem zmienić 1 minutę na 60 sekund bo nie działało a nie było żadnych błędów.

Dało by się zrobić tak aby ten slime się nie poruszał?

Pod 'heal last spawned slime' dodaj linijkę:

apply potion of slowness 100 without any particles to last spawned slime for 999 days

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...