Skocz do zawartości
  • 0

stattrack zombie


baran
 Udostępnij

Pytanie

siema mam taki skrypt:

on death:
    type of attacker is player:
        type of victim is zombie:
            add 1 to {zombie::%attacker%}
            send "&aZabiles %{zombie::%attacker%}%/50" to attacker

jednak nie dziala. 0 bledow, po zabiciu zombie nie nalicza sie.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
7 godzin temu, baran napisał:

siema mam taki skrypt:

on death:
    type of attacker is player:
        type of victim is zombie:
            add 1 to {zombie::%attacker%}
            send "&aZabiles %{zombie::%attacker%}%/50" to attacker

jednak nie dziala. 0 bledow, po zabiciu zombie nie nalicza sie.
 

Wyrażenie 'type of' znajduje zastosowanie głównie w porównywaniu itemów, bloków oraz inventory. Co prawda dopuszczalne również jest sprawdzanie 'entity type', jednakże to nie jest prawie nigdy stosowane. W tym przypadku sprawdzanie typu ofiary oraz atakującego nie ma zbyt wiele zastosowania. Jeżeli chcesz sprawdzać kim jest dany 'victim', bądź 'attacker', po prostu porównaj go do danego entity type.

Jeżeli nadal masz jakiś problem z tym skryptem i chcesz gotowy skrypt, spójrz tutaj:

Spoiler
on death:
	if attacker is a player:
		if victim is zombie:
			add 1 to {zombie::%attacker%}
			send "&aZabiles %{zombie::%attacker%}%/50" to attacker
            
# Możesz również skrócić skrypt poprzez event 'on death of zombie':

on death of zombie:
	if attacker is a player:
		add 1 to {zombie::%attacker%}
		send "&aZabiles %{zombie::%attacker%}%/50" to attacker

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 godziny temu, Kormic napisał:

Wyrażenie 'type of' znajduje zastosowanie głównie w porównywaniu itemów, bloków oraz inventory. Co prawda dopuszczalne również jest sprawdzanie 'entity type', jednakże to nie jest prawie nigdy stosowane. W tym przypadku sprawdzanie typu ofiary oraz atakującego nie ma zbyt wiele zastosowania. Jeżeli chcesz sprawdzać kim jest dany 'victim', bądź 'attacker', po prostu porównaj go do danego entity type.

Jeżeli nadal masz jakiś problem z tym skryptem i chcesz gotowy skrypt, spójrz tutaj:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Pokaż ukrytą zawartość

on death:
	if attacker is a player:
		if victim is zombie:
			add 1 to {zombie::%attacker%}
			send "&aZabiles %{zombie::%attacker%}%/50" to attacker
            
# Możesz również skrócić skrypt poprzez event 'on death of zombie':

on death of zombie:
	if attacker is a player:
		add 1 to {zombie::%attacker%}
		send "&aZabiles %{zombie::%attacker%}%/50" to attacker

 

 

dzieki :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...