baran 0 Opublikowano 18 października 2020 Udostępnij Opublikowano 18 października 2020 siema mam taki skrypt: on death: type of attacker is player: type of victim is zombie: add 1 to {zombie::%attacker%} send "&aZabiles %{zombie::%attacker%}%/50" to attacker jednak nie dziala. 0 bledow, po zabiciu zombie nie nalicza sie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#34161 123 Opublikowano 19 października 2020 Udostępnij Opublikowano 19 października 2020 Ten temat został przeniesiony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 19 października 2020 Udostępnij Opublikowano 19 października 2020 7 godzin temu, baran napisał: siema mam taki skrypt: on death: type of attacker is player: type of victim is zombie: add 1 to {zombie::%attacker%} send "&aZabiles %{zombie::%attacker%}%/50" to attacker jednak nie dziala. 0 bledow, po zabiciu zombie nie nalicza sie. Wyrażenie 'type of' znajduje zastosowanie głównie w porównywaniu itemów, bloków oraz inventory. Co prawda dopuszczalne również jest sprawdzanie 'entity type', jednakże to nie jest prawie nigdy stosowane. W tym przypadku sprawdzanie typu ofiary oraz atakującego nie ma zbyt wiele zastosowania. Jeżeli chcesz sprawdzać kim jest dany 'victim', bądź 'attacker', po prostu porównaj go do danego entity type. Jeżeli nadal masz jakiś problem z tym skryptem i chcesz gotowy skrypt, spójrz tutaj: Spoiler on death: if attacker is a player: if victim is zombie: add 1 to {zombie::%attacker%} send "&aZabiles %{zombie::%attacker%}%/50" to attacker # Możesz również skrócić skrypt poprzez event 'on death of zombie': on death of zombie: if attacker is a player: add 1 to {zombie::%attacker%} send "&aZabiles %{zombie::%attacker%}%/50" to attacker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 baran 0 Opublikowano 19 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 października 2020 3 godziny temu, Kormic napisał: Wyrażenie 'type of' znajduje zastosowanie głównie w porównywaniu itemów, bloków oraz inventory. Co prawda dopuszczalne również jest sprawdzanie 'entity type', jednakże to nie jest prawie nigdy stosowane. W tym przypadku sprawdzanie typu ofiary oraz atakującego nie ma zbyt wiele zastosowania. Jeżeli chcesz sprawdzać kim jest dany 'victim', bądź 'attacker', po prostu porównaj go do danego entity type. Jeżeli nadal masz jakiś problem z tym skryptem i chcesz gotowy skrypt, spójrz tutaj: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Pokaż ukrytą zawartość on death: if attacker is a player: if victim is zombie: add 1 to {zombie::%attacker%} send "&aZabiles %{zombie::%attacker%}%/50" to attacker # Możesz również skrócić skrypt poprzez event 'on death of zombie': on death of zombie: if attacker is a player: add 1 to {zombie::%attacker%} send "&aZabiles %{zombie::%attacker%}%/50" to attacker dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#34161 123 Opublikowano 19 października 2020 Udostępnij Opublikowano 19 października 2020 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
baran 0
siema mam taki skrypt:
on death: type of attacker is player: type of victim is zombie: add 1 to {zombie::%attacker%} send "&aZabiles %{zombie::%attacker%}%/50" to attacker
jednak nie dziala. 0 bledow, po zabiciu zombie nie nalicza sie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi